Minkälainen mopo?

Keskustelua erilaisista vempeleistä, esimerkiksi mopoista ja MP3-soittimista. Keskustelu tietokoneista kuuluu Hardware-alueelle.

Re: Minkälainen mopo?

Viesti Mac 29 Tammi 2008 15:32

Luulisin että PV:n hienouksiin kuuluu sen alakerran kestävyys..
Käyttäjän avatar
Mac

Viesti geforce 30 Tammi 2008 22:58

PV on paras mopo mitä no tehty. Mut mopo autot ne vasta cooleja on :D. Ostan sellasen, kova vehe.
ASDASDASDSDADSADSADSADAS
geforce

Viesti [Twiz] 04 Helmi 2008 18:52

geforce kirjoitti:PV on paras mopo mitä no tehty. Mut mopo autot ne vasta cooleja on :D. Ostan sellasen, kova vehe.

Paskat, vaikka ko. mopon omistat ei tee siitä parasta. PV on halpa vaihtoehto 14 vuotiaille jotka haluavat lesota mopoillaan.
tervetuloo, uudelle aikakaudelle,
meille mainetta haluaville,
tää on omistettu, niille
jonka pää on meidän vittuilun jälkeen ollu ku hiille,
niille,
vitun tosi tietäjille,
tosi korkee liitäjille,
kuuman baarin pitäjille
Ei vittu takas '09, kaks vuotta lasis ja loppuu ei näy
Käyttäjän avatar
[Twiz]

Viesti Rixu 04 Helmi 2008 20:09

DareF kirjoitti:Itse en mopoista todellakaan ymmärrä sitä miksi jotain PVtä pidetään hienona? Kyseessä on täysin normaali mopo. Ei ole mikään ihmeellinen, ja muutenkin mielestäni yliarvostettu. Kuulen päivittäin vittuilua mopoistani, ja haukkuvat leijuvat joillain PVeillä. Sitten tulee itkemistä kun viivoilla ei ole PV ihan pysynytkään perässä virityksen takia. Itketään, että kerrotaan poliiseille kuinka on viritetty.

Anteeksi nyt avautumiseni, mutta piti päästä sanomaan, ja kait se jotenkin tähän liittyy. Keitään muita vituttaa tämmöinen.

Noh, itseltäni löytyy Derbi Extreme ja Aprilia MX 50 Molemmat viritettyjä. Derbi kulkee noin 65-70kmh, ja Aprilia noin 90kmh. Molemmat laatumopoja. OVH molemmille uutena noin 2500-300e. Näihin on kyllä sitten rahaa uponnut.

Listasta unohtui lisätä Skootteri, Aprilia ennytmuista kyllä mallia, viritetty kanssa, kulkee noin 90kmh.

Jännä juttu kun en edes 15 vuotias ole, ja löytyy paremmat vehkeet kuin koko koululla. Kyllä kelpaa 8) .

Haluaisin puuttua tähän asiaan...
Semmoiset "pv-pojut" jotka pitävät itseään kovina poikina eivät tosiaankaan tiedä mopoista/koneesta pönkäsenpylläystä!
Minäkin tiedän mooonta moonta semmoista jolla on pv jossa alla 60cc läpiskä joka sekin on kaverin asentama kun itse ei osata tulppaakaan vaihtaa kierouttamatta koko kantta.
Mutta on näitä mukaviakin pevetski äijiä jotka kanssa tietää mopostaan. Ja nämä jäpätit ei vittuilekkaan vaan arvostaa tai antaa kommenttia toisten mopoista vaikka ne eivät heitä mielyttäisikään.
Ja se vielä että nämä ei rääkkää kaunista pevettiänsä koko ajan kaasu pohjassa ja kytkintä luistattaen kuin reikäpäinen orava tangossa!
fuk the sit
Käyttäjän avatar
Rixu

Viesti DatsuniG 04 Helmi 2008 20:26

Honda-Montesilta tulee paras mopo. Itse olen Ch-racing WSM:ää ostamassa. On se sen verran nätti.

E: Ei sylinterin vaihto ole edes vaikea homma o_O Männän kanssa tulee vaan hieman ongelmia kun ne sokat tahtoo lentää ties minne.
[piilotettu kuva]
DatsuniG

Viesti praKKA 07 Helmi 2008 23:11

Joo en minäkään käsitä mitä lesoiltavaa on siinä että on Honda Apina tai Suzuki PV. Molemmat on tajuttoman pieniä ja alitehoisia. Koulussa on tyypit juurikin niitä idiootteja jotka omistaa pv:n, eli itse omistaja on täysi idiootti. Itselläni on se Derbi jolla en aio lesota, mutta enemmän siinä olisi varaa mahtailla kuin pikkumopolla joka ei kulje vakiona mihinkään.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti geforce 08 Helmi 2008 08:34

^^ Olen 15 enkä 14. Suzuki PV väistyy alta kun ostan derbin, se on siisti mopo, hyvä, ja kulkee ilman virityksia. Mutta maksavat uuteta 2000€-3000€, käytettynä 1000€-1800€. Mutta on mopo hintansa arvoinen ;).
ASDASDASDSDADSADSADSADAS
geforce

Viesti vilbert 09 Helmi 2008 15:56

osta rieju RRX 50. se on helppo virii ja hirveen halpa verrattuna muihi. tai sit riejun SPIKE X 50. se on rrx muunneltu katukäyttöön sopiva supermoto.

tuolt kattele

http://www.masco.fi/rieju/rieju.html
vilbert

Viesti jontte 12 Helmi 2008 19:44

Mulla on PV.

kulkee:90-100km/h
Viriä:60 läppiskä,20m dellorto,välit:15/30,teholäpät,tehomäntä,tehari,imukaulan suurennus :D
kai se nuilla kulkee :roll:
jontte

Viesti tttt 12 Helmi 2008 20:11

:shock: mun serkul on derbi määki ostan derbin manki ja pv on kuulemma hopparien ja muiden perse maassa mopo mää en ainakaa pv seen sorru siitä normaali lyhenne on perse vauva derbi kulkee tarpeeks vakiona ja mun serkun derbi on joskus saattanu muistuttaa vakioa mää asun maalla ni on hyvät crossailu mahollisuuet derbi on todella tehokas maastossa
Viimeksi muokannut MarkoK päivämäärä 12 Helmi 2008 20:12, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Hymiöitä karsittu
tttt

Viesti Peto 12 Helmi 2008 20:14

PV! Haukuit juuri hyvää mopoa. En ole sellane pikku teinix ihQ mopo nörtti. Jokka ostaa PV et saa mainetta. Itellä on PV kun sain sen enolta kun hän täytti 18 ja hän ei tarttenut mopoo. Ostan itekki tiesti derbin kun ne on aika luotettavia.
You have become my ethereal darkness
My black highway and my heart split down the middle
Why do we keep doing this to ourselves?
This never bliss, only sounds of hell's bells
Peto

Viesti Merkkis 12 Helmi 2008 20:30

Aprilia RS 125cc vuodelta 2004 sen olla pitää.. No mutta mopoista suosittelisin Derbiä jos enduromallista.. Niissä ajettavuus on yksi parhaimmistoa, mutta sittenku saat kevarin alle niin se on luksusta se!
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti Sleepwalker 16 Helmi 2008 12:24

Kattele Googlesta näiden mopojen kuvia:

Suzuki PV <-- Ensimmäinen koska se on PARAS! :wink:
Suzuki Street Magic
Peugeot XPS
Yamaha DT

Kai noist joku on sun mieleen.

Enduroja vissiin ei ole automaatteja mutta tuo Suzuki Street Magic on sellainen PV:n ja Enduron väliltä. Se on automaatti. Tai sitten ostat Automaatti Pappiksen :)))))
ASUS P5QL-PRO || Intel Core2 CPU E6600 @3.0GHZ || Antec 650w || 4gb Buffalo DDR2 Firestix 800mhz || ASUS ATI Radeon HD 4870 1gb || 500gb || + Windows 7 Ultimate
Käyttäjän avatar
Sleepwalker

Viesti ErrorFile 17 Helmi 2008 22:19

Minä en ymmärrä tuon PV:n hienoutta.
Onhan se näköjään halpa virittää ja sen saa kyllä kulkemaan kovaa, mutta en vain tajua mitä hienoa siinä.
Kaksitahtisen äänetkin ovat sen verran ärsyttävää ininää (varsinkin viritettynä) verrattuna nelitahtiin, niin ei äänienkään perusteella PV ole mieleeni.

Ja itselläni on siis Manki, mutta se siitä..

Eikun niin, onhan siinä vielä se koko, kuten Mankissa. Sopii varmasti lyhyillekin ajajille.

Maastoajoon kummatkin näistä aika huonoja, mutta kuka nyt lähteekään näin pienellä mopolla maastoon? :)
Intel C2D E5200 @ 3.2Ghz | Asus P5QL-Pro | 4GB PQI Dual Channel | Maxtor 250GB & Samsung T166 500GB | Samsung 20x+-DVDRW | Club 3D Radeon HD 4870 512Mt [GPU: 790mhz, muistit 950mhz] | Chieftec 550w | Samsung SyncMaster 940BW | Compucase 6C29 (+ 2 x 120mm Nexus & 80mm Nexus) | Windows 7 Ultimate 64-bit
Käyttäjän avatar
ErrorFile

Viesti akeri 18 Helmi 2008 19:37

Rieju Mrx:llä päryyttelen.

Turhan korkea minulle ja olen ehtinytkin jo pariin otteeseen kaatua :D

Kytkinkahvoja on jo kahdesti vaihettu kun halennut.
Käyttäjän avatar
akeri

Palaa alueelle Värkit ja vekottimet