SexyDragon kirjoitti:Juu, Tarkotus ois pelata wowia kyllä 1024x748. Saisi tolla pyörimään 40-50fps.n taikka huonoimmilla 80fps. Kun raidasin 40 miehen groupisa niin se lagas hirveesti kun kaikki juoksi siel raidis. Mun piti olla Hiilaaja mutta myös tarvittaessa tankki. Ja nyt päädyin sitten ostamaan uutta näyttistä. Muistiakin ostan koneeseen 1gt, ja lisätuuletin, lisää kelloja prossuun. Siinä taitaa olla mun suunnitelma. Käytän rahaa noin 100€ tähän. Sitten ostan kannettavan kun rippirahat on tullu.
Suosittelen noita Nanoxian tuulettimia. Ostin itse juuri tuollaisen FX09-2200 (92mm)-tuulettimen. Olen ollut erittäin tyytyväinen, on muuten aika pirun hiljainen vehje. Vanhakin oli samaa kokoa, mutta helvetin lutku. Se ei juuri viilentänyt mitään, vaan piti vain ääntä.
Ja kun/jos ostat sen uuden tuulettimen, ei kannata ostaa nykyistä isompaa. Sillä koska itselläni on pakettikone, ja se takana oleva ritilä on tehty 92mm tuulettimelle. Jos siihen pistää esim. 120mm tuulettimen, ilma alkaa kiertämään siellä mistä se ei pääse ulos, ja tämä taas tuottaa ylimääräistä ääntä. Nanoxian mukana tulee vihreät kumiset kiinnitystapit, jotka myös pienentävät kolinaa. Tosin ne on aika hankala pistää kiinni, koska pitää varoa ettei tuuletin mene rikki. Mukana tulee myös se PCI-paikkaan kiinitettävä säädin. Itse en sitä kiinni saanut, sillä kaikki PCI-paikat ovat käytössä (videokortti, äänikortti, PCI-tuuletin (älä osta, kovaääninen). Kannattaa siis aukaista kone ja mitata vaikkapa viivoittimille kuinka iso tuuletin se siellä myllyssä hyrisee.