Foorumilistauksia

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Foorumilistauksia

Viesti Mahlainen jarruton 04 Tammi 2008 19:17

Yleisen puolella on jälleen alkanut näkyä "Kuka on typerin/ärsyttävin/huonoin/heikoin/paras/keskinkertaisin/yksinkertaisin/kaksinkertaisin moderaattori/käyttäjä?"-aiheita. Katsoin tälläisten listausaiheiden kokoamisen yhdeksi aiheeksi olevan järkiratkaisu. Tähän topiciin siis ns. "foorumilistaukset" - kuka on paras, huonoin, keljuin, tylvin, tälvin ja tolvin? Asialinjalla pitää kuitenkin pysyä, joten viestit tasoon "emtsei on ihan pasq ku se qrjt niin vaixst!" saavat minut ja muut moderaattorit hakemaan hyvin äkkiä lukkosepän virittämään Abloytaan. Perustelut ovat toivottavia, mutta vain säännöt osoittavat viesteillenne rajoitteet (emme katso silti hyvällä itsensä listaamista joka kohtaan - joku järki mukaan, tai varoituksia satelee!). Listatkaa, lastatkaa, kehukaa, kritisoikaa ja morkatkaa - nyt siihen on kerrankin tilaisuus!

MJ
Käyttäjän avatar
Mahlainen jarruton

Re: Foorumilistauksia

Viesti XXL 04 Tammi 2008 19:28

Typerin: Marko K
Ärsyttävin: Marko K
Huonoin: Marko K
Heikoin: Marko K
Paras: XXL
Keskikertaisin: 818
Käyttäjän avatar
XXL

Viesti Anzee 04 Tammi 2008 19:36

XXL kirjoitti:Typerin: Marko K

En löytänyt Marko K -nimistä käyttäjää. Ketähän mahdat tarkoittaa?
Käyttäjän avatar
Anzee

Viesti MarkoK 04 Tammi 2008 19:38

Anzee kirjoitti:
XXL kirjoitti:Typerin: Marko K

En löytänyt Marko K -nimistä käyttäjää. Ketähän mahdat tarkoittaa?

Anzee :) minuahan se tarkoittaa (entinen nick Mazeman)

Syynä oletettavasti tähän vihoitteluun on aiemmin antamani varoitus.
http://www.markokaartinen.net
*Häikäilemätöntä mainostusta*
Käyttäjän avatar
MarkoK

Viesti Jupi 04 Tammi 2008 19:48

Uskomatonta, että heti ensimmäinen postaus rikkoi Mahlaisen antamia kriteerejä noin raisusti. Seuraavasta vastaavasta paskaviestistä topic lukotetaan, ja saatte syyttää itseänne.

EN halua listata suoraan foorumin parasta ja huonointa käyttäjää, mutta voin antaa hiukan omia mielipiteitäni

Hyvät: SeeDub, Wiipe_, Anzee, Fonzie ja Aileron.

Miksi?- He ovat kaikki persoonallisia mutta kuitenkin asiallisia. Tunnen heistä vain Aileronin todella hyvin, mutta erityisesti IRCin kautta olen oppinut tuntemaan nämä 4 muuta herrasmiestä hyvin

Pidän: Suomalainen, Jii, Uke2121

Suomalaista pidin aluksi suuren luokan trollina, mutta hän on petrannut käytöstään hurjasti. Hän on aika paljon kaltaiseni, minä en vain huuda mielipidettäni yhtä suureen ääneen kuin Suomipoju ;).
Jii nyt vain on Jii, ei häntä voi ohittaa. Sen lisäksi että hän on foorumin kantavia hahmoja, on hän myös internet-tuttuni, joka on auttaut minua jos jonkinsorttisissa ongelmissa. Uke2121:n kanssa jaamme saman mielenkiinnon kohteen: NASCARin

En niin pidä: CloacaMaxima, Zacha, Äijä

EI tästä sen enmpää. Olemme vain liian erilaisia luonteeltamme. Kemiamme eivät nappaa, mutta tulemme silti toimeen, ainakin Cloacan kanssa?

Tässä nykyiset jäsenet (Zachaa lukuunottamatta). Voisin toki listata tähän All-time favoriittini 3½:n vuoden ajalta, mutta siinä ei olisi mitään järkeä
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja
Sakarin villapaitapeli :F

"Sä oot tyhmin mode minkä oon kohannut"-Drakka :')
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Sabu 04 Tammi 2008 20:46

Mukavimmat: PowerLife, Twilight, Suomalainen, Seneca, Prakka ja Anzee.

Syy:
- En kuitenkaan ole hirveän hyvin tutustunut kehenkään, ja siksi oli pakko listata vain niitä, jotka eivät ole ikinä olleet negatiivisiä minulle. Varmaan mielipiteeni muuttuisivat vahvasti jos saisin paikan tutustua jokaiseen kunnolla. =)

Ärsyttävimmät: Zacha

Syy:
- Vaikeata, pidän pohjimmiltani Zachasta ja toivottavasti hänkään ei inhoa minua.
Saattoi olla väärin laittaa Zacha ärsyttävien ihmisten joukkoon, mutta joku sinne oli pakko ängetä.
Tietenkin ne ainaiset vastaväitteet ärsyttävät, muttei kuitenkaan inhoamiseen asti.

Hearts On Fire, Hearts On Fire
Burning, burning with desire
Käyttäjän avatar
Sabu

Viesti Magic Eye 04 Tammi 2008 21:06

Ei niin mukavat: Suomalainen, Äijä.

Miksi? - Suomalainen on aina sitä mieltä että hänen mielipiteensä on se ainoa oikea. Eikai siinä muuten mitään, mutta kun omaa kantaa ei osata perustella niin aletaan jauhamaan jo sanottua asiaa tai sitten haukkumaan toisia pennuiksi. Ihmettelen, mihin perustuu tämä "Paras väitteliä -2007" - voitto, jos väittely on toisten haukkumista ja omaa kantaa ei osata perustella. Äijä osaa väitellä, eikä ole niin lapsellinen kuin Suomalainen, mutta Äijällä on omituinen pakkomielle saada toinen osapuoli vaikuttamaan tyhmältä ja haukkua tämä lyttyyn. Eli näistä kahdesta enemmän siedettävä on Äijä.

Mukavat: Seneca, Mahlainen Jarruton.

Miksi? - Seneca on tämän foorumin todellinen ilopilleri. Koskaan ei vaikuta Senecalta tulleen mitään raivon merkkejä, toisin kuin molemmilla ylläolevilla käyttäjillä. Mahlainen Jarruton taas on moderaattoreista se "vähiten vittumaisin", vaikka itse sain varoituksen jonkun aikaa sitten, vaikka kylläkin ansaitun ja voisipa sanoa väittelyiden kuninkaaksi ainakin tällä foorumilla. Perusteluja löytyy enemmän kuin kehtaa pyytää, ja MJ vieläpä kaiken lisäksi säilyttää malttinsa eikä sorru "pentumaiseen" toisten haukkumiseen, toisin kuin Suomalainen tekee perustelujensa loppuessa. En valitse näistä kahdesta parasta, sillä molemmat ovat yhtä mukavia.
Käyttäjän avatar
Magic Eye

Viesti Nike 04 Tammi 2008 22:34

Kaverit<3

Oikeasti tunnen täältä kavereikseni "vain" 2 tyyppiä, tämän reippaan kahden ja puolen vuoden oleskelun jälkeen. Ja tarkoitan siis tietenkin Blueshit :iä sekä Jupia. Kumpikin loistavia tyyppejä, niin käyttäjinä, kavereina sekä hyperüberkeskustelijoina. Yhtenä syynä saattaa piillä lievänomainen "urheiluhulluus", Jupilla formuloihin ja Bluella ainakin tietynlainen kiinnostus (sekä oma harrastus) jääkiekkoon. Näiden tyyppien kanssa on tullut jutusteltua jonkun verran myös niin "mesessä", irkissä kuin milloinmissäkin. Hyviä tyyppejä<3.

Missä helvetissä viivytte?

Olen jäänyt myöskin kaipaamaan paria tyyppiä, erityisesti yksi näistä on Konsumies. Käyttäjä jonka tietomäärä oli valtaisa, joka osasi siitä huolimatta esittää asiat fiksusti, liikaa pilkkaamatta sekä vittuilematta toiselle käyttäjälle. Moderaattorina erittäin ahkera, lähti kyllä inttiin, mutta piti palata jo heinäkuussa.. Eipä ole näkynyt. Tämän lisäksi Hippi saisi ruveta jälleen aktiiviseksi, Anal Satan ottaa Kontiainen nimimerkin käyttöönsä ja ruveta jälleen fiksusti keskustelemaan ja tämän lisäksi SonoBo myös takaisin. Tämä on toiveajattelua, mutta edes joku näistä neljästä saisi toteutua.

Turhat päsmäröijät

Koen itse myöskin kuuluvani tähän ryhmään, käyttäjiin jotka vähät välittämättä tulee pätemään jokaisesta pienestäkin asiasta, käyttäjä joka itkee joka asiasta ja tekee mitä tahansa "voittaakseen" väittelynsä. Niin hassulta kun se kuulostaakin, tuntuu että on pakko pitää roolia päällä koko ajan kun sen on kerran valinnut, tuntuu etten pysty enää keskustelemaan täällä fiksusti tällä nimimerkillä, säälittävältä kun se kuulostaakin, tiedostan tilani. Niin juu, niitä nimiä. Varmaan kaikki arvasivatkin ainakin pari nimeä, joista ykköseksi nousee Äijä. Äijä jonka näppärät sutkautukset "itkuraivarista" tai "ykkösellä nämä" tms. saivat veren kiehumaan toisessa käyttäjässä, suhteellisen mieleenpainuva käyttäjä. Outoa sinänsä Äijässä oli hänen moderaattoriuransa, jolloin hän otti työnsä erittäin vakavasti. Moderaattoriksi kyllä hänet kannattaisi ottaa mikäli hän täällä vielä käy. Toisena voisi ehkä mainita Suomalaisen, joka joskus turvautu(u)/(i) myös henkilökohtaisuuksiin, vältti kaikkia keinoja myöntääkseen ollensa väärässä. Aika persoonallinen käyttäjä myös hänkin, ehkäpä kuitenkin hyväksi foorumille, erityisesti viime ajan käytöksen nousun myötä. Kolmanneksi tähän saa nostettua myös SivuVäärän, jolla oli loppujen lopuksi suhteellisen hauskat vastaukset. Näppärää väittelyä myöskin, tosin en tiedä käykö hän täällä enään.. ?

Sivumaininnan voisi "turhasta päsmäröinnistä" antaa Anzeelle jolloin hän ei ollut moderaattori, erityisesti tällöin tuntui pilkunnussinta olevan huipussaan.. ; )

Rivikäyttäjät

Myös rivikäyttäjiä löytyy suhteellisen monta, tarkoitan käyttäjiä jotka eivät huikaise keskustelutaidoillaan, mutta pysyvät myöskin selkeästi rajojen (=sääntöjen) sisäpuolella. Näistä ainakin ekana tulee mieleen MJM, joka ei ole vakuuttanut keskustelutaidoillaan, ollessaan samaan aikaan kuitenkin erittäin mukava ja puhelias tyyppi. En tosin häntä sen pahemmin tunne, mitä nyt irkissä hänen juttujaan joskus olen lueskellut..

Toisena tulee mieleen Seneca, eli kauniimman sukupuolen edustaja. Samaa perustelua melkeimpä sinnekin suuntaan kuin ylempänä, tosin poikkeuksena en ole nähnyt hänen irkkaavan kuin pari kertaa.. Jos sitäkään. Tunnen myöskin häntä erittäin vähän, mutta tämä näin ensivaikutelmana.

HUOMIOIKAA, en ole tarkoittanut tekstissäni mainittuja henkilöitä sekä niihin liittyviä erityisen pahalla, tällä tavalla tosin itse vain näen asiat. Listaamatta jäi niin hyvät keskustelijat, aktiiviset käyttäjät ymsyms, mutta niitä kuitenkin listataan niin iso osa tästä aiheesta, että vaihtelukin virkistää. : )
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Blueshit 04 Tammi 2008 22:45

Jeap, itseäni harmittaa se että monesti saan irkissä kuulla olevani liian tuttavallinen, tungetteleva tai muuten vaan ärsyttävä. Sama meno on usein foorumilla kun olen yrittänyt tutustua uusiin henkilöihin. Tiedän että irkissäkin on avointa porukkaa mutta usein he vain eivät kiinnosta minua.

Eli jo kuten Nike sanoi, mesessä juttelemme toisinaan ja nostaisinkin hänet erääksi parhaista kavereistani tältä foorumilta. Haluaisin myös nostaa muutaman muun henkilön kavereikseni mutta tuntuu että heistä en ole kovin kiinnostava (ilmenee mm. lyhyinä vastauksina tai vastaamattmuuksina).

Niken kanssa juttelu on sujuvaa ja mukavaa, sillä _uskallamme_ puhua myös privaatista elämästämme ja asioista joita foorumilla ei voisi millään puhua. Olen jo yli vuoden odottanut miittiämme mutta viime kuukausina asia on vain unohtunut.

Oikeastaan tarkemmin aatellen, parhaaksi kaveriksi. Yhdis ja Sleierikin ovat hauskaa kaveria irkissä mutta en koskaan ole edes kuvitellut miittaavani heitä.

Sanon vielä tämän viestin perään että todellinen syyni täällä foorumilla olemiseen on lähes aina ollut se että olen halunnut kuulla muiden mielipiteitäni itsestäni, ja moderointi on myös hauskaa ollut - niin kauan kun sitä kesti. Ellei valinta osu kohdalle lähden luultavasti seurailemaan kauniimpia naisia ja jatkan lähes ainoastaan irkissä jutustelua. Ei tällä foorumilla ole pitkään aikaan ollut oikeastaan mitään kiinnostavaa ja välillä olen vain pakottanut itseäni vastaamaan joihinkin topiceihin.

Odottaisin lisää avoimuutta ainakin muutamilta henkilöiltä, ehkäpä tutustuisimme paremmin! = )

Mahlainen jarruton kirjoitti:Tiimissämme vaikuttavat koeajalla jatkossa CloacaMaxima, Suomalainen sekä Nike.

Eli tämä oli viimeinen niitti. Elämä irkissä jatkuu.
Viimeksi muokannut Blueshit päivämäärä 17 Tammi 2008 00:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Blueshit

Viesti DareF 13 Tammi 2008 21:45

Ystävät: Criss, Slippet, Eveningstar, HazuKazu, DJanne ja Aileron

"Kaikki ovat mukavia, ja avuliaita ihmisiä. Eveningstar on auttanut paljon musiikinteossa, ja HazuKazu muissa kone hommissa. Kaikki erittäin mukavia tyyppejä, rentoja puheliaita. Samanlaisia niinkuin minä."

Ärsyttävät: Verenro, Neather, DarkHunter ja kaikki muut 9-v wnb pr0t.
HP Slimline: AMD Athlon 4000+, ATI Radeon HD2400, 320gt kovoo, 2gt DDR2, integroitu TV-kortti ja Hp Pocket Media Drive 80gt= 300e
Time to rock
Time to fuck
It's the new kids on the block
On the way to the top, the headhunterz never stop
Käyttäjän avatar
DareF

Viesti Jii 14 Tammi 2008 09:45

Itse avaudun nyt foorumin käyttäjistä siten että käyttäjät joista itse pidän ovat suurimmaksi osaksi tällä hetkellä olevia moderaattoreita. Mahlainen Jarruton on tietysti yksi mutta esimerkiksi Jupia olen pitänyt huvittavana henkilönä. (niin jos jätetään pois hänen salkkarisiteeraukset) Toinen on sitten MarkoK, asiallinen henkilö sinänsä koska hän ei ole niin juniori kuin me muut ja muutenkin niitä näitä on aina mukava keskustella hänen kanssaan.

Sitten normikäyttäjistä, MJM on eräs käyttäjä jonka kanssa on ollut kiva keskustella. Seneca menisi myös listalleni, toisaalta, se että miksi hän on listallani ei tarvitse oikeastaan perusteluja. Vaikka keskustelut hänen kanssaan on jäänyt vähäisiksi niin olen saanut sellaisen kuvan hänestä että ilopilleri todellakin. Yllättäen tullut myös keskustelemaan irkin puolelle. Gr8!

Inhokkeja en ala luettelemaan. Kirjoitan lisää kun sen aika on.
* is away: epäaktiivisuus ja rutiinejen siirto pois
Jii

Viesti MJM 16 Tammi 2008 07:33

Voishan sitä itsekkin kirjoittaa jotain. Heti tulee mieleen Seneca, joka saa alle minuutissa ihmiset iloisiksi, ja keskustelut ovat erittäin iloista meininkiä.
Bladize on täysin *piip*, mutta silti hänen kanssaan tulee pelattua CSää, ja tehdä kaikenlaisia projekteja. Tulossakin aika paljon projekteja, jos muistelen.

Jii on hyvää peliseuraa, ongelma on vaan se, että pelaan aika vähän samoja pelejä. Hyvää jutteluseuraa, ja hän kuuluu myös radiomme tiimiin nykyään ja pitelee serveriä, joista kuuntelijat ovat iloisia. Aatukka on Halo 3/Oblivion-friikki, eli hänen kanssa höpötän kyllä 24/7 jommastakummasta pelistä.
Bönä on todella mukava henkilö. Furry Party Hard! Adsij on myös mukava. Ainiin, ja vielä meidän kanavan |Sniper| ja Duracell. Ainiin, |Sniper| ei olekkaan Jonnewebissä. Duracell on kuitenkin hyvää seuraa.

Mutta sitten katalia vihollisia... ööh.... Niitä taitaa olla liikaa.
U know wat? Blueshit is dickhead. And all of u sux.
MJM

Viesti Idiota 19 Tammi 2008 11:00

Hyvät tyypit: Leipis, MJM, Jii, Esal, |urpo, Suomalainen ja muut mukavat käyttäjät.

Ärsyttävät: DareF.
Kosket ruokaani, turpaan tulee
eelut naaprut, inaakour teksoK
Käyttäjän avatar
Idiota

Viesti asdfasdf 19 Tammi 2008 19:42

Neather kirjoitti:Hyvät tyypit: Leipis, MJM, Jii, Esal, |urpo, Suomalainen ja muut mukavat käyttäjät.

Ärsyttävät: DareF.

Tämä juuri todistaa tuota DareF:in sanomaa juttua sinusta: "9-v wnb pr0"
Hän on heti ärsyttävä sinun mielestä, kun hän sanoi sinua "9-v wnb pr0"ksi?

Hyvät tyypit: MJ, Zacha, MJM, Seneca, Twilight, Prakka, Anzee, Marko K ja muita joita en muista.

Kirjoittavat asiallisia viestejä hyvällä kirjoitusasulla.

Ärsyttävät/peelot/pilkun-nussijat: Verenro ja Neather.

Whinettävät joka asiasta.
Käyttäjän avatar
asdfasdf

Viesti J0nez 21 Tammi 2008 17:32

Pidän:
Ns. hyviä ystäviäni ovat Nipasenmaki, aina hauskaa seuraa. Saa minut nauramaan; jokainen viesti on hauskaa luettavaa. Mieleen juolahtaa myös Matso; mukava tyyppi, lisäksi auttoi minua vääntämään php:tä. Myös Trikker on ollut suuresti apuna sivujen sisällössä. Hän on myös mukavaa seuraa esimerkiksi messengerissä.

Foorumilla on tosi monta asiallista, ja mukavalta vaikuttavaa käyttäjää, joista nyt ensin tulee mieleen wiipe_. Todella hyvä keskustelija, viestit ovat kiinnostavia. Hän on lisäksi foorumin paras moderaattori, valta ei ole kihahtanut nuppiin, eikä luule itsestään liikoja. Sanoisinpa jopa, että hän on koko foorumin paras käyttäjä.
Mieleen tulee myös Jii; osaava käyttäjä, puhuu melko lyhyesti, mutta varmasti. Pidän myös nuoresta moderaattorista; Ailerssista, aka. Aileronista viestit ovat melko lyhyitä, mutta niissä piilee selvä mielipide. Osaa banaaniasteikon hyvin, eikä tietääkseni ole ladellut yhtään virhebannia. Myös MJ ansaitsee tulla listatuksi. Kirjoittaa pitkiä ja melko kiinnostavia viestejä, tosin ne vaikuttavat joskus väkisin väännetyiltä. Häneltä tuli hyviä ideoita, ja ansaitsee jokseenkin adminin homman.
Mainitsemani moderaattorit ovat mielestäni ainoita, jotka tosiaan hoitavat hommansa asiallisesti.

Normikäyttäjät
Mac. Hauskoja viestejä, joskus hieman laiskoja, mutta kommentoi kiinnostavalla tavalla eritoten uutisiin. DarkHunterkin on minun mielestäni ihan hyvä käyttäjä. Vastaa todella aktiivisesti viesteihin, joskus jopa niihin, jotka eivät paljoa näytä kiinnostavan. Lopulta ansaitsee hyvän käyttäjän tittelin minun aivoissani.

Comeback?
Eniten jäin kaipaamaan huippuhyvää moderaattoria - Konsumiestä. Hänen mielipiteensä olivat selkeitä ja ajatuksia herättäviä. Viestit olivat sujuvaa luettavaa, eikä typoja pahasti ollut. Comeback asepalveluksen jälkeen?
Kaipaan myös SonoBoa ja hänen tarinoitaan. Hänen tekstinsä oli erittäin kiehtovaa luettavaa.

En pidä
Näitähän minun listaltani löytyy monia, mutta vain pari saa kunnian tulla luetelluksi.
Suomalainen, periaatteessa hyvät mielipiteet, mutta viestin loppuun hän haukkuu selvästi ja lapsellisesti toista käyttäjää. Saisi opetella hillitsemään itseään. Suoraan sanoen ihmettelin, kun hänet valittiin valvojaksi. Toivottavasti valta ei kihahda hattuun, kuten parilla nimeltä_mainitsemattomalla moderaattorilla. Luulevat tietävänsä kaiken: hehän ovat moderaattoreita!

Listalle pääsee myös MölkoQ, latelee sanoituksia foorumin täyteen, ärsyttävä käyttäjä.

Minulle on sitten turha ruveta vetämään niitä itkuraivareita. Minä en tämän jälkeen ota kantaa.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
J0nez

Palaa alueelle Yleinen keskustelu

Samankaltaisia viestiketjuja