Foorumilistauksia

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Foorumilistauksia

Viesti Delta93 10 Helmi 2009 23:05

NO tässä tulee:
The best: Juba on kyllä jäänyt päähän yllätävän hyvästä alusta ja todella siististä tekstistä.
Hampoturen, ihanan negatiivinen asenne ei voi olla pitämättä.
Soundi, todella mukava tyyppi.
zacha , mukavan vaihtelevat mielipiteet ja taitaa olla foorumin paras kommari(jos oikein muistan)

Paskaa jaloissa:
Spammerit(ynow)
Verts, en tiedä jostain syystä en ole koskaan pitänyt sinusta :roll:

Jään kaipaamaan:
Humahuta, todella hyvä kirjoittaja ja kirjoitti asiaa
Tähtityttö, toi aina vaihtelua keskusteluun ja uusia kantoja oli paljon.
konsumies, all hail to the kaikkitietävä, no ei ihan mutta osasi oikaista asiat oikeiksi.

Edit: typoja korjailtu -.-
Viimeksi muokannut Delta93 päivämäärä 29 Huhti 2009 18:47, muokattu yhteensä 1 kerran
voe voe voe sentään...
Perkeleen äidinkieli kun hyppii silmille eikä google auta...
Käyttäjän avatar
Delta93

Viesti YourMadNess 22 Helmi 2009 19:15

Hyvät käyttäjät:
Hampoturen, Lähes aina eri mieltä kaikesta mitä sanon. Ikuinen pessimisti ja 2000-luvun animen vihaaja.
wiipe_, Asiallinen käyttäjä ja hyvä moderaattori. Foorumin parantajia.
Suomalainen, Väittelijöistä parhain.
Anthrax, Asiallinen käyttäjä, joka ottaa kantaa asioihin. Tuntee käsitteen "Vastavittuilu"
praKKA, Tähän mennessä paras "Kakkosadmineista."
Derf, Oikeasti hyvä tyyppi ja kirjoittaa asiallisesti, mutta ei ole enää kovin asiallinen.
Jii, Ex-Mode ja Ex-admin, asiallinen käyttäjä ja oli hyvä valtakaudellaan.

Muutama jäi mainitsematta...

Huonot käyttäjät
Latemara, Kaukana asiallisesta... Ihmeen tunnettu täällä.
NEMESIS!!, Ei puhu paskaa, mutta nimimerkki on huono ja ei osaa kirjoittaa. On parantanut tasoaan jonkin verran, mutta nimi on edelleen naurettava.
Fonzie, Halutessaan asiallinen, mutta ei ole sellainen ollut pitkään aikaan...

+Kaikki spämmerit
Käyttäjän avatar
YourMadNess

Viesti Hampoturen 22 Helmi 2009 19:17

YourMadNess kirjoitti:Hyvät käyttäjät:
Hampoturen, Lähes aina eri mieltä kaikesta mitä sanon. Ikuinen pessimisti ja 2000-luvun animen vihaaja.

Korjaan: Paskan animen vihaaja. Enkä ole erimieltä ihan vaan huvikseni.

E: Voisinpa nyt vihdoin tehdä oman listani.

praKKA :
Ihan ok hemmo, suhteellisen hyvä moderaattorikin. Osittain cocksucker.
Suomalainen:
Ihan ok hemmo hänkin, mutta kaukana parhaasta väitteliästä (HUOM. Ei j:tä). Osaa kyllä toisaalta olla erityisen yksitoikkoinen, eikä myöskään aina niin asiallinen mitä VÄITTELIÄLTÄ odottaisi.
Blueshit:
Mukava kaveri, riidanhakuinen osittain jopa. Fiksu silti ja erittäin asiallinen käyttäjä.
Soundi:
Mukava tyyppi kun tutustuu, mutta joskus yrittää ehkä vähän liikaa vittuilla pienemmille. Asiallinen.
Fonzie:
Tosissaan ehkä paras tyyppi foorumeilla ja tuntuu olevan myös ainut, jolla on lupa spämmiä ilman seurauksia.
Kreator:
Asiallinen kaveri. Ei ole nyyppä, vaikka onkin monissa asioissa väärässä.
Anthrax:
Erityisen mukava hemmo, olevinaan ovela ja pikku-ilkeä paskiainen.
Sakado:
Mukava tyyppi joka tietää vähän näistä tough-guy kirjoittamattomista-säännöistä. Silti melko nyyppä.
YourMadNess:
Take it easy, dude, kyseessä on pääasiallisesti lapsille tarkoitettu foorumi! Ei tarvitse ottaa vakavissaan.
Regalis:
Taitaa olla näitä aktiivisia ja asiallisia käyttäjiä, mutta ei tarpeeksi originalli.
Dalen:
Mistähän tuokin tänne ryömi? Huåh
Martta:
Hänestäkin on tullut viime aikoina melko Fonzie. Onneksi, sillä hänen internet-tough-guy asenteensa tympi.
NEMESIS!!:
Ihan mukava kaveri.
PS: En minä sinulle oikeasti suuttunut, lol.
Aniki :
Ihan ok nigga, mutta pitäisi huolen omista asioistaan :twisted: :nigga:
Jupi:
Paskapää, mutta juuri sen takia mai best freend! ;)
Tatti1234:
YOU CAN'T HANDLE THE TRUTH!
Hampoturen:
Seksikkäin käyttäjä koko foorumilla.

Ai niin! Kaikki tämän foorumin hitler nimiset käyttäjät osaavat olla melkko pellejä, mutta silti Aaaawesome.
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti YourMadNess 22 Helmi 2009 20:03

Hampoturen kirjoitti:Korjaan: Paskan animen vihaaja. Enkä ole erimieltä ihan vaan huvikseni.

YourMadNess:
Take it easy, dude, kyseessä on pääasiallisesti lapsille tarkoitettu foorumi! Ei tarvitse ottaa vakavissaan.

Yksi viesti offia sinne tänne.

1. Olet kyllä aika paljolti oikeassa, ei tällä 2000-luvulla ole saatu paljoa hyvää animea aikaiseksi... Olen katsonut niin useita animeja ja vain muutamista pitänyt, mutta sinä inhosit niitäkin :)

2.Otan asiat välillä ehkä vähän liian vakavissani. Kuitenkin, olkoon lapsille suunnattu foorumi! Olen 13... Ja äläkä sinäkään ota juttua liian vakavasti.
Käyttäjän avatar
YourMadNess

Viesti Soundi 22 Helmi 2009 21:24

Teen Hamppispamppis-tyylillä uuden listauksen (taas):

Fonzie
Ensimmäinen viesti mun profiiliin (<3), ensimmäinen johon tutustuin, ensimmäinen jolle nauroin. Outo?

Tatti1234
Risto Räppääjä, varsinainen kulmakunnan kundi, paukuttelija ja paskiainen. Oikeastaan aika hauska.

Hampoturen
Puhuu outoja asioita ja vaikuttaa pelottavalta. Sehän siinä mukavaa onkin! :) <3

Jupi
Hälle mä runoja rustailin, ja huutomerkillä trolleja bustailin. Kiva tyyppi, varsinainen naastennaarattaja ja GH-masteri!

PraKKA
Asennetta on, hauskan/pelottavan näkönen, mutta ihan asiallinen ja mukava.

Juice
Mukava tyyppi, eipä tässä muuta kai ole. (Y)

Razaer..Eternity
Jooh, tuntuu että vittuuntuu muhun, mutta eihän sil mittää väliä oo. Kiva kiusata sen riinb´ tyypistä. :>

Anthrax
Aika jännä tyyppi, mukava mesessä ja niin päin pois. Olavinlinnan rakentaja.

Aniki
weirrdddd, mutta silti kiva. Eipähän ainakaan puhu paskaa >_>

Suomalainen
Mukava mesessä, ihan mukava foorumeilla ja shilleensä. Ainakin asiallista juttuseuraa.

Blueshit
Mukava, asiallinen, kiva ja joskus jopa hauska.

Neurodrived
Alusta asti .. täydellinen. Ensin epäilin trolliksi, mutta ei se ollutkaan trolli, vaan mukava tyyppi.

Amadeus
Hyvä musiikkimaku (kuten monella muulla aikaisemmin mainitullakin) ja kiva tyyppi mesessä, vaikkakaan en tiedä ko. tyypistä paljon mitään.

TonttuTony
Softaajamies, vähän pumpulipoika (hehheh), mutta asiallinen ja mukava. Foorumeilta ei ehkä niinkään paljoa juttelua, mutta mesessä KYL!

Mikkis
Noniiiiiin, todella mukava, asiallinen ja kiva. Mesessä tullut höpöteltyä enemmän kuin tarpeeksi.
|| Paras artikkeli 2009 || Kolmanneksi mukavin käyttäjä 2009 ||
Käyttäjän avatar
Soundi

Viesti Deathrash 15 Maalis 2009 13:13

No tullaas itekki sit listaa ku on tylsää.

Pidän/hyvät

praKKA - Hän on todella mukavaa juttuseuraa, hän on yleensä auttanut minua jos apua tarvitsen ja pyydän o/ Samalla myös hyvä admin.
Altair - Hänen kanssaan viihdyn, irkissä hän käyttäytyy hyvin, mutta kun hän saa vähän alkoholia (½pulloa siideriä), niin sitten se on jo "kaameaa" luettavaa.
Jupi - Tämän kanssa jutellut yllättävän paljon, pystynyt puhumaan yksityiselämästäni hänen kanssaan, todella mukava. Vaikkakin on ikärasisti...
wiipe_ - Ihana<3 Joop. Sama kuin praKKA:lle, mutta "Samalla myös hyvä moderaattori."
Duracell - Mukava o/ Irl tunnen, haluaisin tavata uudestaan, todella mukava.
Bladize - Hihi. Bladizen kanssa olen pystynyt puhumaan ~kaikesta. Tapasimme irkissä... Irl tapasimme ASM Summer '08. Mukava.
Namine - <3 No #jonneweb:in kannulla olevat kyllä tietää.
(IRC-nick) Nidan1 - Mukava, tosin välillä aika pelottava ;<
Sundis - Muahahahaaa <insert moar evil laugh here> Herätin sen viime yönä o/ IRL olen Sundiksen tavannut
Seneca - Kaipaan häntä :/ Hän oli mahtava ja piristi päivääni useasti, tulis takas.
Soundi - Imac, no ei. Mut tota, mukavaa juttuseuraa.
Regalis - En ole pahemmin jutellut, mutta olen saanut hyvän kuvan käyttäjästä.
Blueshit - Kaikesta emme ole samaa mieltä, mutta tulemme toimeen. Vai?
SonoBo - Wanha. Oli mahtava käyttäjä, ihailin häntä kun saavuin foorumeille.
Konsumies - Lähti inttiin, ei palannut :/ Oli mahtava moderaattori, hyvät mielipiteet jne.
Juice - Yksi parhaista nuorista käyttäjistä
Amadeus - Mesessä olemme jutelleet niitä näitä, moderaattorin hommat hoiti hyvin.
Myntse - Irkissä sekoili joskus, nykyään ihan mukava henkilö.
MJM - Arvasin et joku unohtu, mukava hänkin.
Merkkis - Unohdin sinut, sori :/ Hänen kanssaan olen pystynyt jakamaan ilot ja surut ja muut paskat.
En pidä/huonot
Suomalainen - Perustelut puuttuvat väittelyistä, vaikka useimmat luulevat että Suomalainen on "paras väittelijä"...
Spämmerit - Eikö ole aika selvää?
Deathrash
Son of Satan

Viesti Diablo-II 15 Maalis 2009 19:25

Ystävät: Suomalainen
Vihut: -

:)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Diablo-II

Viesti MJM 15 Maalis 2009 21:29

Bladize
Joskus mulkku, joskus oikea enkeli. Kaikenlaista on tapahtunut Bladizen kanssa nämä vuodet. Pelaten, ja projekteja tehden. Kiitos niistä vuosista joita olen joutunut kärsimään kanssasi.

Eternity
Eternityllä oli ennen jotain minua vastaan ihan selvästi, mutta nykyään hän ei käy minun kimppuuni ollenkaan. Isot rispektit siitä. Myös mukavaa seuraa IRC-kanavalla.

Aniki
Muuten ihan kiva ja mukava nuori pupufetissinen animepoika, mutta.... Pyydän - lopeta se juominen, jookosta?

Sundis
Mukavaa seuraa hänkin, vaikka nyt kontakti ollut hyvin epäaktiivista.

Lisään, kunhan muistelen.
Käyttäjän avatar
MJM

Viesti Merkkis 15 Maalis 2009 22:22

Eternity - Mukava, kaikkea ihmeellisyyksiä ;O jaettu. Viel on/ois ne lanit pitämättä..?
praKKA - Aktiivinen, mukava, ystävällinen. Vittu mikä nettipersoona :D Ei paljoo negatiivista löydy tästä admin/mode/käyttäjästä, tehokäyttäjä ja jatka samaan mallii
Altair- - Oe, sehä o järkevää ja mukavaa juttuseuraa, vaikka nykysin harvemmin jutellaankin ;<
Fonzie - Teh 1337H4X0R
"se toinen ilves avatari" - Kerran kävit foorumilla, postauksia sulla oli 5 ja jokainen oli aina minun perässäni, tuli vain mieleeni ja naurahdin :)
Jupi - Pohojanmaan sankari, jolla intohimona moottoriurheilu.
Zacha - Minun rekkaamisajan kovin väittelijä, pointit perusteltu (toisin kuin eräiltä), ei loukkaavia (harvoin) kommentteja.
MarkoK - On se jännästi järkevä tyyppi. Mukavaa juttuseuraa, vaikka yhtä harvoin puhuttiinkin.
Jii - Häntä muistellessa, legenda elää :P
BlueShit - HML ja rautaportti. Hän tietääkin loput =D
wiipe_ - Hieno mies, mukava ja avulias
Achteion - Eka tyyppi, joka postas mun profiiliin. Ja oli vielä mukavakin.
MJ - Liityit vähän mua aikaisemmin, ja teit foorumille ihmeitä. Virheitäkin saattoi olla, mutta paljon plussaakin. Oli hankala löytää mainetta, kun olit niin _näkyvä_ persoona.
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti Anoterauk 22 Maalis 2009 19:58

Altair
Asiallinen sekä mukava tyyppi !

Jii
The Legend lives!

praKKA
Osaa olla myös yksi idiootti, mutta osaa olla myös ystävällinen ;--D

Fonzie
PARAS !<3

Peto
Erittäin ystävällinen, älykäs ainakin hardware alueella, sekä myös mukavaa peliseuraa :)

wiipe_
Tuhkaperhonen, eräs jonnewebin parantajista, laatukäyttäjä !

Seneca
Oli mahtava käyttäjä, tulisipa takaisin !

Eternity
Saatanan poika !

Jupi
Itse pääpiru, osaa olla mukava mutta osaa olla ilkeäkin.

Amadeus
Ystävällinen, sekä omaa hyvän musiikkimaun !
Käyttäjän avatar
Anoterauk

Viesti Qui 13 Huhti 2009 02:24

YourMadNess kirjoitti:NEMESIS!!, Ei puhu paskaa, mutta nimimerkki on huono ja ei osaa kirjoittaa. On parantanut tasoaan jonkin verran, mutta nimi on edelleen naurettava.

Aivan turha mielestäni valittaa kenenkään nimimerkistä vaikka sinne olisi tungettu huutomerkkejä yms. Nimimerkki ei merkkaa mitään, vaan se miten keskustelee. (enkä nyt vertaa pelkästään Nemesikseen)
Qui

Viesti Merkkis 15 Huhti 2009 19:29

regalisonhomo kirjoitti:maxwell regalis ruoska ja jupi ja kaikki ketkä pänni epätyhmii on surkeit

Aww, katkeruus. Noh, etpähän vissiin kauaa tälläkään accolla ole, jos bännien aikana uuden luonut.. :F
Käyttäjän avatar
Merkkis
Söyring

Viesti Ildar 06 Heinä 2009 23:31

Hirveämmin ei minulla mitään ketään vastaan ole, mutta pistetääs nyt jotain.

Mukavin: Mahori
Järkevin: Wiipe
Huonoin: Tää olikin vaikee.
Huonoin moderaattori/admin: Se on varmaan praKKA, vaikka mukava heppu hänkin on joo.

En nyt ottanu tähän spämmereitä tai muita sellaisia mukaan. Vain aktiiviset käyttäjät.
[piilotettu kuva]
WOO! Globalissa sija 34! (GT = JimssiFIN addailkää LIVEen)
Käyttäjän avatar
Ildar

Viesti Swastika 07 Heinä 2009 00:40

Swastika, paras kaikista <3
Fonzie, Awsum
praKKA, hmm.. nörtti :), osaa auttaa useimmiten koneeseen koskevissa asioissa yllättävän hyvin.
Carl_Jóhnson/Herra0, -.-
Herra0 kirjoitti:Täst kyl repeätte: Kun minä hankin vaimon ja sit siin familyds luki et se haluaa seksiä sitten ajattelin HYI! SEKSIÄ! ja tapoin sen :D. Lapset ei tykkää nyt kun teen Heroic Posea :(.
Auta minua kasvattamaan kaupunkia, paina jostakin allaolevasta linkistä:
*>1 <*> 2 <*> 3 <*> 4<*
Käyttäjän avatar
Swastika

Viesti Criss 08 Elo 2009 17:35

Plah, voisin itsekkin tänne jotain raapustella.

[Twiz] - Mukava kaveri, joskus ennen vähän paremmissakin väleissä tullut oltua.
Anoterauk - Mukavaa juttuseuraa, ja olen myös luultavasti häneen täältä Jonnewebistä eniten tutustunut.
Ildar - Positiivinen ja mukava käyttäjä, ei vineemistä yms. vaan ihan perus jutustelua.
Fonzie - Luultavasti foorumin suosituin ja hauskin moderaattori. Tarvittaessa myös vähän jyrkempi.
DisturbedFIN - Loistavaa juttuseuraa, ja kirjoitusasu ennenkaikkea hyvä.
Hampoturen - Joskus hauskat jutut, ja asiallista seuraa, joskus taas vähän vineemistä esiintyy :D
Orja - Positiivinen ja mukava tapaus, vähän niinkuin pikkuveljensä :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Criss

Palaa alueelle Yleinen keskustelu

Samankaltaisia viestiketjuja