Näiltä foorumeilta löytyy niin paljon huonoja käyttäjiä, etten lähde edes listaamaan. Ainoa pelastus on se, että myös hyviä löytyy jotka haluan nyt listata:
Fonzie, joka hämmästyttää mahtavalla äidinkielentaidollaan hyvin usein, josta tässä pieni esimerkki:
no ofc jos se on tällee siin poolisiautos niiku että siinä pelkääjän paikalla on viiiskytä kaliiperinn konetulipyssy niin joo

Vaikka Fonziella onkin siinä hieman parannettavaa, on tämä kyseinen henkilö ehdottomasti paras käyttäjä koko tällä pirun foorumilla!
Hampoturen, joka myös omaksi hämmästyksekseni on päässyt mukavien tyyppien listalle, on yllättänyt minua uudenlaisella asenteellaan minua kohtaan ja päinvastoin. Aikalailla samaa mieltä musiikista kuin minä, ja kaikinpuolin hyvä käyttäjä hänkin. Olisi ehdottomasti moderaattorin tittelin arvoinen!
Jupi, eli agenttinimeltään Laatiksu, on myöskin eliiteintä eliittiä koko foorumilla. Senpä huomaakin jo hampunvihreästä nimestä, eli vaikkei uskoisikaan, hän ei ole täysi sekopää kaikkia kohtaan. Vain muutamia pohjasakkaan kuuluvia tyyppejä vastaan, ja itse olen siinä pitkälti Jupin kanssa samaa mieltä. Eli ruoskitaan vaikka heidän persaukset verille, kunhan ymmärtävät viestin pointin; "No spamming anymore"
Jupistakin riittäisi kerrottavaa vaikka romaaniksi, mutta jätän sen tekemisen tältä erää väliin. Ehkäpä Fonzie voisi tehdä sen puolestani, ja minä korjaisin "mahdolliset" kirjoitusvirheet sitten perästä..
Blueshit on aika hauska heppu, joka pyörii paljon ircissä ym. Siellä onkin suurin osa keskusteluista syntynyt mm. kesällä Serranoita seuratessa. Eilen oli Kiekkoteekoo peli Jonnewebbiläisten kanssa, ja tämä ko. henkilö oli myös siellä. Aina siellä missä tarvitaan. Aktiivinen ja mukava, siinä se.
Eternityn kanssa oli myös jonkinlaista keskustelua kesälomalla ja vähän sen jälkeen, mutta siihenpä se tais jäädäkin? Kuitenkin sen perusteella, mitä ehdin tutustua, niin ihan siisti tyyppi ja hyvää juttuseuraa.
Joskus olisi hienoa pitää miitti, mutta se vain sattuu olemaan hyvin hankalaa, sillä kukaan ei mahtaisi saada kyytiä paljoa kotikaupunkiaan kauemmaksi. :I