Foorumilistauksia

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Foorumilistauksia

Viesti Vertico 16 Heinä 2008 00:12

Suurin osa (...Kaikki) Ovat kyllä lähteneet matkoihinsa, Mutta tässä olisi sitten tämän pikku taapertajan oma pikku lista:
- Neiko, Todella mukava nainen webissä, jonka kanssa viimeksi ollut tekemisissä pari vuotta sitten.. Ja sitten nämä unohdetut legendat
alkuajoilta... Nimiä en edes enää muista, Mutta todella hyvä kaveri on ollu eräs Kauhatarinoiden- kertoja, joka on saanut kirjat- osiossa eloa. Mutta siitäkin vuosija. Nykyään kaikki porukat semmosii joita en ole edes nähnyt webissä, Humioimatta näitä nykyisiä moderaattoreja yms.
[piilotettu kuva]

Jeps, Aikas Hidas netti miulla ;o
Käyttäjän avatar
Vertico

Viesti Zerokas 23 Heinä 2008 06:34

Hmm... pitkään en ole täällä ollut, mutta hyvä kuva on jäänyt käyttäjästä nimeltä Latemara.

Huonoja kuvia ei ole vielä ehtinyt syntyä, mutta ei kyllä hirveästi hyviäkään.
Käyttäjän avatar
Zerokas

Viesti Echo 08 Elo 2008 18:08

Noh kaipa pitöisi itsekkin laittaa.

Sakuzuki
Ihan mukava ja asiallinen käyttäjä, olihan meillä mukava keskustelu Battle Royalesta.
Toivoisin, että ei lähde hetkessä täältä pois.
Fonzie
Niin 1337 jätkä, että ottaa ihan pattiin. Silti ihan mukavas jätkä. Samat kiinnostukset.
Latemara
En aivan pidä, vaikka en tunnekkaan sen paremmin. Jatkuvasti valittamassa. Ei kiva.
MahlainenJarruton
Loistava tyyppi. Kirjotusasu on mahtava. Mahlainen... Tule takaisin!!!
DareF
Tätä en tajua... Tulee aukomaan ilman parempaa syytä. En pidä sinusta.
Prakka
Ei helkkari... Välillä tulee repeiltyä sun uusimmille viesteille. HYVÄ!!!111ONEONE
Naturligvis
Sinulla on klooneja vaikka ruotsin armeijaan... Hanki elämä!!111oneone
Suomalainen
Rasisti... En muuta sano. Kaikinpuolin ok tyyppi, joskin huono mode.
KUNINGAS MAMMONA!!!!!!!!!!!!!
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti EPIC 11 Elo 2008 01:30

Itselläni JWebissä ei olekkaan hirveästi ystäviä, koska en oikein ole viettänyt täällä aikaa.
Käyttäjän avatar
EPIC

Viesti Crazy_Satan 23 Elo 2008 15:41

Vuosien varrella ovat nickit vaihtuneet, mukaanluettuna omani, mutta tässäpä muutama joka on positiivisella tavalla jäänyt mieleen:

MeZmer, konsumies, neiko, FinZero, Hippi, Humahuta ja Jii. Maketsuppi muisti jopa entisen nickini.

Onhan näitä paljonkin, en vain muista enään. :F

Eräs jäi hyvinkin negatiivisesti mieleeni, oli minulla jopa mesessä, nickki ei vaan jää mieleen.

Ja minähän olen entinen Dark_One.

(ps. Offtopic, sigin tekijät jos kiinnostaa niin yv. Entinen hävinnyt jonnekkin.)
AMD Athlon64 X2 5600+ @ 3,0GHz || 6Gb DDR2 800MHz || 250Gb S-ATA || 250Gb USB || Nvidia GF8800 GTS 640Mb ||
[piilotettu kuva]
Crazy_Satan

Viesti Migo 30 Elo 2008 13:17

Parhaiten mieleen jäänyt Pezondus, Blocci (en tiedä nykyistä nikkiä :lol:) sekä muut musiikkipuolella viihtyvät.
Sekä tietysti J0nez, sehän mut tänne opasti
[piilotettu kuva]
Maiden For Life \o/
Käyttäjän avatar
Migo

Viesti Soundi 10 Loka 2008 20:57

Näiltä foorumeilta löytyy niin paljon huonoja käyttäjiä, etten lähde edes listaamaan. Ainoa pelastus on se, että myös hyviä löytyy jotka haluan nyt listata:

Fonzie, joka hämmästyttää mahtavalla äidinkielentaidollaan hyvin usein, josta tässä pieni esimerkki:

no ofc jos se on tällee siin poolisiautos niiku että siinä pelkääjän paikalla on viiiskytä kaliiperinn konetulipyssy niin joo :)

Vaikka Fonziella onkin siinä hieman parannettavaa, on tämä kyseinen henkilö ehdottomasti paras käyttäjä koko tällä pirun foorumilla!

Hampoturen, joka myös omaksi hämmästyksekseni on päässyt mukavien tyyppien listalle, on yllättänyt minua uudenlaisella asenteellaan minua kohtaan ja päinvastoin. Aikalailla samaa mieltä musiikista kuin minä, ja kaikinpuolin hyvä käyttäjä hänkin. Olisi ehdottomasti moderaattorin tittelin arvoinen!

Jupi, eli agenttinimeltään Laatiksu, on myöskin eliiteintä eliittiä koko foorumilla. Senpä huomaakin jo hampunvihreästä nimestä, eli vaikkei uskoisikaan, hän ei ole täysi sekopää kaikkia kohtaan. Vain muutamia pohjasakkaan kuuluvia tyyppejä vastaan, ja itse olen siinä pitkälti Jupin kanssa samaa mieltä. Eli ruoskitaan vaikka heidän persaukset verille, kunhan ymmärtävät viestin pointin; "No spamming anymore"

Jupistakin riittäisi kerrottavaa vaikka romaaniksi, mutta jätän sen tekemisen tältä erää väliin. Ehkäpä Fonzie voisi tehdä sen puolestani, ja minä korjaisin "mahdolliset" kirjoitusvirheet sitten perästä..

Blueshit on aika hauska heppu, joka pyörii paljon ircissä ym. Siellä onkin suurin osa keskusteluista syntynyt mm. kesällä Serranoita seuratessa. Eilen oli Kiekkoteekoo peli Jonnewebbiläisten kanssa, ja tämä ko. henkilö oli myös siellä. Aina siellä missä tarvitaan. Aktiivinen ja mukava, siinä se.

Eternityn kanssa oli myös jonkinlaista keskustelua kesälomalla ja vähän sen jälkeen, mutta siihenpä se tais jäädäkin? Kuitenkin sen perusteella, mitä ehdin tutustua, niin ihan siisti tyyppi ja hyvää juttuseuraa.

Joskus olisi hienoa pitää miitti, mutta se vain sattuu olemaan hyvin hankalaa, sillä kukaan ei mahtaisi saada kyytiä paljoa kotikaupunkiaan kauemmaksi. :I
Viimeksi muokannut Soundi päivämäärä 16 Loka 2008 12:53, muokattu yhteensä 1 kerran
|| Paras artikkeli 2009 || Kolmanneksi mukavin käyttäjä 2009 ||
Käyttäjän avatar
Soundi

Viesti Ruoska 11 Loka 2008 22:02

Paras: praKKA, Jupi,Suomalainen, Latemara, Fonzie Sit viellä Djanne joka sai ip-bannit :(
Ärsyttävin:Hampoturen, koska on niin "negatiivinen, maailman valtias, kaikki tietävä paska
Kaikki on muuten ihan ok porukkaa. Paitsi spämmerit alle 10weee kakarat.
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti Hampoturen 16 Loka 2008 11:40

Ruoska kirjoitti:Ärsyttävin:Hampoturen, koska on niin "negatiivinen, maailman valtias, kaikki tietävä paska

I came.
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti HerraO@[4cmmolo] 01 Marras 2008 00:28

Ruoska kirjoitti:Ärsyttävin:Hampoturen, koska on niin "negatiivinen, maailman valtias, kaikki tietävä paska

Yhdyn tuohon. Luulee omistavansa foorumin. Negatiivisesti ajattelee jokaiseen asiaan.
OLEN Herra0!!! Minä homo/trolli alan nyt vittuilemaan ja vetelemään oikein kaksin käsin käteen omallaa 4cm mololllani, koska olen niin kgggdfdfgdgdgdbf

EIEIE
EEM

MÄÄ ENNNNNNNNNNNNNN OSAAA KIRJOTTAAA ENÄÄ!!
!!M :NM SDDDDDDDDdddsadsu nbthygcftry
f
Käyttäjän avatar
HerraO@[4cmmolo]

Viesti Hampoturen 01 Marras 2008 13:55

Radium kirjoitti:

Yhdyn tuohon. Luulee omistavansa foorumin. Negatiivisesti ajattelee jokaiseen asiaan.

Ajattelen negatiivisesti sinusta, en joka asiasta. Olet aika itserakas kun luulet, että kaikki liittyy aina sinuun.
Ja mistäs sitä tietää, vaikka omistaisinkin koko foorumin? Jos et ole kiltisti niin potkin kaikki ulos ja jään tänne yksikseni postailemaan.
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Anthrax 03 Marras 2008 00:12

Ne parhaat:
Suomalainen, olen hänen kanssaan samaa mieltä monessa asiassa, ja hän osaa perustella vielä useimmat asiansa hyvin.
Hampoturen, vaikuttaa sellaiselta henkilöltä, kenen kanssa voi keskustella.
Juice, mukava ja positiivinen ja erittäin asiallinen ikäisekseen. On myös osoittautunut hyväksi mese-kaveriksi.

Ne ei niin hyvät:
MJ eli Mahlainen Jarruton. Kyllä, hän on yksi asiallisimmista henkilöistä keitä olen täällä nähnyt, mutta loppupeleissä aika yliarvostettu, sillä parempiakin, joskin unohdettuja kasvoja ovat Äijä, Zacha ja Lassi. Yritti taistella mahdottomuutta vastaan.
Latemara, miten tyyppi, keneltä en juurikaan mitään hyvää ole nähnyt, voi olla niin suosittu?
Ja sitten te kaikki virran mukana kulkevat, jotka eivät osaa(siltä ainakin näyttää) esittää omaa mielipidettään, esim. Tuossa ketjussa. Suurin osa noista viesteistä osoittaa suurta tyhmyyttä.
"What's wrong?"
"I've been fucking..."
"Huh?"
"Fucking AMY!!"
;MMM;
Käyttäjän avatar
Anthrax

Viesti Juice 19 Marras 2008 16:39

Uudestaan kirjoita, koska tuo vanhempi viesti ei enää pahemmin pitele paikkaansa : D.

Hyvät

Anthrax - Foorumeilla loistava, messengerissä vielä parempi. Puhuu aina asiaa, eikä kiertele mielipiteitänsä.
Fonzie - Irkissä juteltu paljon ja pitkään. Loistava musiikkimaku, ja mahtava tyyppi.
Suomalainen - Ehkä se moderaattori, joka kestää kaikkein eniten vittuilua. Mielipiteet vahvoja ja vankkoja.

Loput hyvät ovatkin sitten sellaisia, jotka ovat jo aikoja sitten lähteneita, ja olen saanut tyytyä vanhojen viestiketjujen lukemiseen.

Pahat

Merkkis - Perustasoa hieman parempi käyttäjä(mielestäni), jolla on hyvät ja pitkät viestit. Ei kuitenkaan parhamistoa.
Indestructible - Viestit himan lyhyitä, mutta ytimekkäitä. Grafiikat on kyllä katsomisen arvoiset.
Soulja - Tämän herran kanssa olen myös keskustelut Irc:in välityksellä. Perustason juttuseuraa.

Rumat

Latemara - Tästä olen Anthraxin kanssa täysin samaa mieltä. Aktiivinen, mutta mielestäni huono käyttäjä.
Alter(SivuVäärä) - Ärsyttävä, ainakin tuossa "Väittely animesta"-osiossa. Aihe oli väittelyksi hyvä, mutta Alter teki siitä mielestäni huonomman.

Jos joku ei tajunnut, Pahat-luokka on keskiverrot ja Rumat huonot.
Käyttäjän avatar
Juice

Viesti Ipii 08 Tammi 2009 20:30

Soundi: Semmonen joka hermoo todella nopeasti ja antaa varoituksia jolla ei ode edes syytä.
http://www.youtube.com/watch?v=NE-Cqsk5pFY&feature=fvst <-- Hauskin video ikinä, minkä olen nähnyt ! :D
Käyttäjän avatar
Ipii

Viesti MotherF@G 12 Tammi 2009 00:28

Parhaat:

- Soundi - Jotenki mukavan oloinen
- Suomalainen - Suomalainen
- Damasareal - ihQ <3 : D

Gayt:

- TimeKiller - Tuntuu vainoavan jokaista mun viestiä, ja vastaamalla negatiivisesti, voisiks laittaa musta ees yhe hyvän viestin?
- prAKKA - Kunno jäykkis -.-
- Bananphone - Spämmihomo

Ette ole geitä <3 Olette vain ärsyttäviä <3
[piilotettu kuva]
Fonzie kirjoitti:tää lanka on ebig vind täytyy arkistoida :D
Mission succesfull
Käyttäjän avatar
MotherF@G

Palaa alueelle Yleinen keskustelu

Samankaltaisia viestiketjuja