Ajattelin minäkin tiettyjä henkilöitä, mistä on muistikuvia tullut. Yritän jatkossakin lisätä tänne nimiä, toivottavasti täältä löytyy nimiä, ja muokkaan listaa jatkuvasti.
Aloitetaanpa:
Mahlainen Jarruton Olet jättänyt foorumin, mutta uskon, että Jonneweb jaksaa ilman sinua. Näin on hyvä, mutta en tarkoita, että on hyvä, että lähdit. Pidin sinusta, sinulla oli vetävää tektiä, asiallista, ei vetelää, puoleensa vetävää. Minulla oli samat ajatukset, kuin sinulla. Sen olin huomannut. Kirjoitit mallikkaasti ja asiallisesti, säilyt pitkään muistoissani.
Zacha, tarkoitukseni ei ole loukata, mutta jotenkin en vain pitänyt hänestä. En halunnut loukata häntä, mutta yritin kuitenkin olla kohtelias ja olematta riitaantumatta hänen kanssaan, tai ylipäätäänsä kenenkään kanssa! Zacha osaa pitää puolensa väittelyssä, eikä hevillä luovuta. Tiukka moderaattori, joskin mielestäni tuli silloin tällöin hieman pikkuisia ylivetoja, mutta ei näistä ylivedoista sen enenpää, eikä muilta vineämistä tästä, kiitos.
Anzee on mukava nähdä, että olet pärjännyt moderaattorin urassa loistavasti! - Ainakin mielestäni. Muitten mielestä en tiedä, mutta olen saanut sinusta hyvän kuvan. Osaat valvoa kunnolla, ja olet mielestäni parhaimpia moderaattoreita Jonnewebissä. Kalastaja avastasi imagosi tavallaan hahmottuu minulle, saan sinusta sen avulla iloisen kuvan. Ilman avataria en pystyisi arvostelemaan näinkään hyvin. Se tavallaan kertoo minulle kaikenlaista.
Magic Eye, olet yksi foorumin eliitistä. Täydennät Jonnewebiä, ja teet siitä parempaa. Pidän viesteistäsi, ne ovat mukavaa luettavaa ja asiallista sellaista. Enenpää en sinusta toistaiseksi tiedä, mutta yritetään ottaa selvää.
Jupi, olen saanut sinusta kuvan, että sinussa on moderaattorin ainesta. Ehkä hieman liikaakin. Minun näkemyksesi sinusta on, että olet asiasi osaava moderaattori, tosin mielestäni ankarin moderaattori. Se on jotenkin hyvä. En olisi itsekään uskonut, että pidän sinusta tuollaisena, mutta kyllä. En haluaisi, että muutut tuollaisesta miksikään kuulut ehdottomasti foorumin parhaimpiin käyttäjiin, kuten kaikki edellisetkin, kenties, jotkut alemmallakin.
Blueshit, et ole minulle täysin tuntematon vekkuli, vaan aika hauska. Joskus myöhään selailen viestejäsi ja katselen niitä, ja olen samaa mieltä kanssasi, joskus taasen nauran viesteillesi, vaikka välillä siihen en tiedä syytä.
DareF teet aivan mahtavia ET tarinoita, ja niistä sain innon ryhtyä pelaamaan ET:tä ( Wolfenstein Enemy Territory ), kiitos siitä kuuluu sinulle, ja myös parille oppaan tekijälle. En paljoa tiedä sinusta, mutta olet positiivinen käyttäjä, iloinen sellainen. Pidän sinusta tuollaisena.
MJM, hienoja viestejä, ja yllätyn useasti, kun näen sinut jossakin samassa pelissä, esim. RTB:ssä, ja ajattelen silloin: ''WTF? Onkos tuo se heppu, miksi sitä luulen?'', mutta sitten oletkin se ''heppu'', miksi luulen ;D. Aivan mahtavia viestejä, ansaitset paikkasi sumppikuppilassa, yksi Jonnewebin parhaimmista käyttäjistä, josta myös olen saanut hyvän, kenties täydellisen kuvan? No, en nyt ihan täydellistä, liika on liikaa.
Sakutzi, näen viestejäsi siellä sun täällä, ja värität joka aiheen, elottoman, elollisen, kaiken. Teet vain kaikista aiheista paremman, en tiedä miten teet sen, mutta jotenkin! Viestisi eivät ole mitään täydellisintä tasoa, mutta ei niissäkään ole valittamista. Niitä on helppo ja ennen kaikkea kiva lukea.
Achteion, sekoitan sinut yleensä MJM:än kanssa, ennen jopa luulin MJM:n vaihtaneen nimimerkkinsä, tai tehneen kloonin ;D Jotenkin viestinne ovat samankaltaisia... Sinussa on jotakin, mitä ei voi selittää, tai ymmärtää. Kirjoittaa usein lauseita... Njaa-a, joskus 5 sanan lauseita, joskus 12 sanan lauseita. Viestisi ovat jotenkin lyhyitä, mutta hyviä sellaisia, niitä voisi hieman ehostaa, mutta suorastaan kuitenkin pursuat energiaa, kun kirjoitat lauseita.

Muokkaan ja lisään näitä tähän. Otan ajallaan kaikista ( tai siis melkein ) selvää, ja kirjoitan tänne näkemykseni heistä.
Minulla muuten ei järin vihamiehiä ole, eikä sen puoleenkaan ainutta ystävää, tai kaveria, tai tuttu henkilöä täältä, lukuun ottamatta paria epäaktiivista tyyppiä.