Foorumilistauksia

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Foorumilistauksia

Viesti Aatukka 24 Tammi 2008 14:45

Aivan sama mitä MJM sanoi, hänenkin kanssaan jaksaa puhua vaikka kuinka kauan. :wink:

Ja vihaan paria nimeltä mainitsematonta moderaattoria jotka lukottavat ihan järkeviä aiheita.
Tavoitteet:

GH3 Hardilla []
Yli 5000gs []
Pelaajan podcast []
_______________________________________________________________________________________
Bel Airin prinssi takasin teleen!!!1
[piilotettu kuva]
Aatukka

Viesti Vincent 24 Tammi 2008 16:36

Ystävinä foorumeilla voisi pitää tiettyjä henkilöitä joitten kanssa tulee hyvin juttuun ja heittää hyvää läppää , sekä osaa keskustella myös asiallisesti. Tämmöisiä henkilöitä ovat mm. Allu666 , Neiko , Sakutzki ja MJM. Ja tietysti kaikki muut ystävälliset käyttäjät kuten Mindless ja Seneca.

Vihamiehiä minulla ei foorumeilla ole paitsi tietysti muutamaa wnb-asianajajaa lukuunottamatta.
SRO | IGN: Devica | Server: Poseidon | LVL: 33 | Class: Warlock/Cleric |
Bullet for my valentine @ Kaapelitehdas 8.12

4.8 Vinski täyttää vuosia! \o/
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti geforce 24 Tammi 2008 20:09

Omat suosikki käyttäjäni ovat:

Jupi, Wiipe_, Mahlainen Jarruton, DJanne, Prakka, ErrorLife vai mikä onkaan :D.

Vittumaisia tyyppejä en viitsi luetella mutta heitä ei ole kuin yksi, kaksi.
Elä paremman elämän toivossa.
Käyttäjän avatar
geforce

Viesti Jupi 25 Tammi 2008 00:52

Kertokaa vain kenestä pidätte ja kenestä ette pidä. Mitä sitä salailemaan. Mutta perustelut ovat edelleen toivottavia, elleivät jopa pakollisia
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Sakutzki 25 Tammi 2008 15:15

Aloitetaampa näillä hyvillä käyttäjillä
Vincent - Tehnyt pari tusinaa sigejä ja avatareja minulle. Hienoa meseseuraa ja keskustelee myös asiallisesti. Silkroad vinkkejäkin saanut hyviä joskus. Vincentti heittää myös hyvää läppää välillä ;DD
verinen - Tälle ei ole oikein mitään erityistä syytä paitsi pari vinkkiä oppaaseeni ja viesteissä näen aina jotain asiaa.
DarkHunter - Jossain olen muistaakseni nähnyt jonkun sanovan häntä wnb-modeksi. Tässä olen eri mieltä. DarkHunter on mielestäni erittäin mukava henkilö.
Seneca - Jos oikein muistan niin Gacktia kuunnellut joskus (^^) en tiedä kuunteleeko enään, mutta plussat silti siitä. Erittäin positiivinen ja iloinen persoona.
NaXu - Häneen olen nyt tutustunut ja erittäin mukava henkilö on. Vaikka graffasi on välillä aika paskaa, olet itse todella mukava tyyppi.
Magic Eye - Kommenttisi ovat aina kiinnostavaa luettavaa. Tekstisikin on yleensä aina järkevää.
DareF - Erittäin luova henkilö. Olet niitä jotka pitävät kiinni mielipiteistään ja tiukasti. Pidän myös erittäin paljon ET seikkailuistasi (Odotan jokapäivä uutta juttua ^^)
Achteion - Osaat heittää läppää ja mukavaa seuraakin : D Asiallisesti keskustelet myös, eli kaikinpuolin hyvä käyttäjä.
Hendrix - Tästä keksi mitään järkevää sanottavaa. No hänelle annoin sen paras/hauskin käyttäjä ääneni niin siitä saa päätellä. (En muista mikä ääni se oli) Myös keskusteluja olemme muutamia käyneet (Battle Royale \,,/
(Päivittelen tätä listaa sitten myöhemmin)

Tässä taas niitä ei-niin hyviä käyttäjiä.
Pentium - Syynä on loputon trollaus ja spämmäys. Kaikenlisäksi leveilee vielä varoituksillaan ja porttikielloillaan.

Rivikäyttäjät
Fonzie - Aluksi sain sinusta hyvän kuvan, sitten taas parin syyn takia huonon, mutta nyt en tiedä kumman valitsisin joten kuulut tänne. Mielipiteemme eivät aina ole samat, mutta tulemme silti toimeen right?
Matso - Olet mukava käyttäjä, mutta turhia aiheita ja postauksia tulee vähän väliä. Parannettavaa olisi vähän niin voisit tuonne toiseen ryhmään päästä.
Viimeksi muokannut Sakutzki päivämäärä 12 Elo 2008 07:26, muokattu yhteensä 8 kertaa
Käyttäjän avatar
Sakutzki

Viesti Blueshit 25 Tammi 2008 21:01

Lisään vielä sen verran että sleieri on todella mukavaa seuraa irkissä ja vielä parempaa mesessä.

En tiennyt että Sleieri voisi olla näin mukavaa seuraa. Lisäksi hän ei vittuile kun kysyn apua välillä. :) Slq<3
Intel Q6600 @ 3.0ghz | Leadtek 8800GT 512mb | 4GT DDR2 800mhz | 500Gb | Sonata III 500W | Asrock Twins-P35

SuperPi2M : 42.375s 3DMark06: 12846

[19:58] <SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Käyttäjän avatar
Blueshit

Viesti TheBlade 26 Tammi 2008 18:42

Pidän: Allupista.

En pidä: En pidä ketään ilkeänä foorumilla.
[piilotettu kuva]
I is a photoshopper
Käyttäjän avatar
TheBlade

Viesti Juice 28 Tammi 2008 17:17

Kirjottelenpas tännekkin nyt kun olen Jonnewebbiä tutkiskellu. Selvän kuvan muuten saa kun tutkailee käyttäijä: Jonnewebin porukka jakautuu selvästi kahtia. Asialliset tyypit ja asiattomat tyypit. Listasta senverran että olen suhteellisen uusi joten porukkaa en tunne, siispä listaan asialliset ja mukavalta tuntuvat tyypit. Ja tottakai tietysti tylsät tyypit.
Aloitetaan hyvistä.
J0nez-J0nezin kanssa meni hujahtaen aika ircissä keskustellen. Kyseisen tyypin viestitkin ovat asiallisia ja niitä on mukava lueskella. Sanon vielä että J0nezin kanssa olisi kiva keskustella enemmänkin.
Peltzi-Peltzin kanssakin on tullut juteltua ircissa #gimp-suomi kanavalla. Peltzi tekee kaunista grafiikkaa GIMPillä ja on mahtavan tuntuinen tyyppi. Asiamies!
ewlynea.-ewlynean mielipiteet on tullut luettua moneen kertaan. Ne ovat asiallista ja mukavaa luettavaa. On muuten kiva lukea tyttöpuoleisia kommentteja erilaisista asioista.
Sakutzki-Salaperäisten avatteriensa takana piilee mukava ihminen. Kommentit ovat hyvää luettavaa ja ne ovat myös selkeitä. Olisi kiva jutella vaikkapa messengerin välityksellä lisää.(heti kun viitsin lisäillä)
Huonmmanpuoleiset tyypit.
Neze-Neze on minun mielestä jotenkin kummallinen tyyppi. Hänen kommenttinsa eivät ole oikein aitoja. What else could i say?
mölköQ-Foorumin ehdottomasti ärsyttävin käyttäjä. Asiatonta spämmiä hänen viestinsä. Tuntuu siltä että hän on 8-10v poika, joka yrittää saada erittäin paljon viestejä jotta hän pääsisi sumppikuppilaan. Tähän käyttäjään liittyy omalta kannaltani kysymys. Miksi hän tekee vain aiheita ja aiheita muttei kirjoita minnekkään muualle?
Ocabi-Olen lähinnä samoilla linjoilla kuin sakutzki. Miksi hän rupesi spämmäilemään foorumeilla. Ihme tyypprjä tommoset jotka antaa asiallisen ensivaikutelman mutta rupeaa kuitenkin spämmäilemään.
Siinä se nyt oli. Minun ensivaikutelma. Päivittelen listaa kun tulee jotain uusia mielipiteitä.
Viimeksi muokannut Juice päivämäärä 18 Helmi 2008 17:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Uusi Metallican kappale nyt kuunneltavissa!. Metallican Death Magnetic albumi ilmestyy 12.9
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Juice

Viesti Idiota 13 Helmi 2008 22:19

Päivitettyä tietoa. Top secret in the Ameriikka.

Pidän erityisemmin: Jii, Anzee, ÄmJiiÄm (MJM ^^), ||urpo
Ihan OK: DareF. Nyt sitten alkaa hirveä whine, mutta tajusin että hän oli oikeassa. Turhaan minä hanttiin pistin.
Ei hyvä: Nobody. En vihaa tällä hetkellä ketään...
Kosket ruokaani, turpaan tulee
eelut naaprut, inaakour teksoK
Käyttäjän avatar
Idiota

Viesti NaXu 15 Helmi 2008 23:16

Kivat: Sakutzki, Infinity (Tais tulla typo) Ja tietenki Waappu ^^

Vihaan: En vihaa ketään täälä.
''Kiitos taas Rouvanalletätilemmentohtoriruokaterapeuttins''muotiguru'' NaX'' -Sakutzki
Käyttäjän avatar
NaXu

Viesti Sieldaren 19 Helmi 2008 23:13

Jonkinlaista "sielunveljeyttä":
Anzee: Hullu matemaatikko :3 (ja hullu KEMISTI/FYYSIKKO)
Reaver-: WOWIMIES
Myntse: ex-WOWIMIES (ja codimies)
Zenzu-Tree: Larppari/ropettaja
Vincent: Jotenkin vain tulen hyvin toimeen hänen kanssaan
Zacha: Mesen puolella ollut kiintoisaa keskustelua hänen kanssaan
Sleieri&Yhdis: ne_homot_irkistä. Varsin mukavia hemmoja molemmat.(Dudeolve)

Tästäkin listasta puuttuu varmaan monia.

En pidä, syystä tai toisesta :
JÄTÄN POIS ETEI NE SUUTU MULE =(((

En pidä-listaa voisin jatkaa vaikka kuinka, mutta enpä juuri tällä hetkellä jaksa.
Viimeksi muokannut Sieldaren päivämäärä 18 Kesä 2008 19:59, muokattu yhteensä 1 kerran
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti Crysis 20 Helmi 2008 00:46

Ne joista pidän

Adminit: Osaavat vastata kinkkeräämpinkin kysymyksiin (Jii:stä en tiedä mutta ainakin foorumin perustaja tseitsei osaa hommansa hyvin) MJ:tä tulee ikävä vaikka en ollut silloin kun hän oli admininä niin lukemien viestien perusteella todella asiallinen käyttäjä.

Moderaattorit: Kiitän jopa Jupia sen antamasta varoituksesta. O_o Varoitus opetti että en enää kirjoita turhia viestejä topiciin. Kun tuon varoituksen sain säikähdin ekana että olin saanut banaanit. Luin väärin. Ja muistakaan moderaattoreista ei ole valitettavaa. Osaavat hommansa hyvin ja sillä sipuli.

Käyttäjä(t): Genbor, häntä saan kiittää hienosta avastani ja sigistäni. Mutta valiettavasti juuri ennen kilpailun loppua hän jätti foorumit.

Ne joista ne pidä

Eräät nimeltä mainitsemottamat henkilöt. Tämän enempää en rupea kirjoittamaan heistä koska loukkaisin kyseisiä henkilöitä.
Olen toiseksi paras tulokas!

[piilotettu kuva]

Diili! Jos klikkaat minun kauttani mainokset, ilmoita minulle ja anna ref-linkkisi. Sen jälkeen klikkaan sinun kautta mainokset. Joten! Emme kummatkaan häviä mitään, jäämme kummatkin tavallaan voitolle!
Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti Achteion 20 Helmi 2008 22:54

"Kavereita"

Noh, ainakin MeZmer. Hänen kanssaan on tultu puhuttua enemmänkin ja vähän pelailtuakin monen moista peliä.
Mukavaa keskustelu seuraa, ja auttaa "ongelmissa."

Prakka on myös, emme tosin ole vähään aikaan jutustellut, mutta silti.

"Vihamiehiä"

en kerro.
In peace the sons bury their fathers, but in war the fathers bury their sons.
Käyttäjän avatar
Achteion

Viesti Daega 21 Helmi 2008 23:40

Ajattelin minäkin tiettyjä henkilöitä, mistä on muistikuvia tullut. Yritän jatkossakin lisätä tänne nimiä, toivottavasti täältä löytyy nimiä, ja muokkaan listaa jatkuvasti.

Aloitetaanpa:

Mahlainen Jarruton Olet jättänyt foorumin, mutta uskon, että Jonneweb jaksaa ilman sinua. Näin on hyvä, mutta en tarkoita, että on hyvä, että lähdit. Pidin sinusta, sinulla oli vetävää tektiä, asiallista, ei vetelää, puoleensa vetävää. Minulla oli samat ajatukset, kuin sinulla. Sen olin huomannut. Kirjoitit mallikkaasti ja asiallisesti, säilyt pitkään muistoissani.

Zacha, tarkoitukseni ei ole loukata, mutta jotenkin en vain pitänyt hänestä. En halunnut loukata häntä, mutta yritin kuitenkin olla kohtelias ja olematta riitaantumatta hänen kanssaan, tai ylipäätäänsä kenenkään kanssa! Zacha osaa pitää puolensa väittelyssä, eikä hevillä luovuta. Tiukka moderaattori, joskin mielestäni tuli silloin tällöin hieman pikkuisia ylivetoja, mutta ei näistä ylivedoista sen enenpää, eikä muilta vineämistä tästä, kiitos.

Anzee on mukava nähdä, että olet pärjännyt moderaattorin urassa loistavasti! - Ainakin mielestäni. Muitten mielestä en tiedä, mutta olen saanut sinusta hyvän kuvan. Osaat valvoa kunnolla, ja olet mielestäni parhaimpia moderaattoreita Jonnewebissä. Kalastaja avastasi imagosi tavallaan hahmottuu minulle, saan sinusta sen avulla iloisen kuvan. Ilman avataria en pystyisi arvostelemaan näinkään hyvin. Se tavallaan kertoo minulle kaikenlaista.

Magic Eye, olet yksi foorumin eliitistä. Täydennät Jonnewebiä, ja teet siitä parempaa. Pidän viesteistäsi, ne ovat mukavaa luettavaa ja asiallista sellaista. Enenpää en sinusta toistaiseksi tiedä, mutta yritetään ottaa selvää.

Jupi, olen saanut sinusta kuvan, että sinussa on moderaattorin ainesta. Ehkä hieman liikaakin. Minun näkemyksesi sinusta on, että olet asiasi osaava moderaattori, tosin mielestäni ankarin moderaattori. Se on jotenkin hyvä. En olisi itsekään uskonut, että pidän sinusta tuollaisena, mutta kyllä. En haluaisi, että muutut tuollaisesta miksikään kuulut ehdottomasti foorumin parhaimpiin käyttäjiin, kuten kaikki edellisetkin, kenties, jotkut alemmallakin.

Blueshit, et ole minulle täysin tuntematon vekkuli, vaan aika hauska. Joskus myöhään selailen viestejäsi ja katselen niitä, ja olen samaa mieltä kanssasi, joskus taasen nauran viesteillesi, vaikka välillä siihen en tiedä syytä.

DareF teet aivan mahtavia ET tarinoita, ja niistä sain innon ryhtyä pelaamaan ET:tä ( Wolfenstein Enemy Territory ), kiitos siitä kuuluu sinulle, ja myös parille oppaan tekijälle. En paljoa tiedä sinusta, mutta olet positiivinen käyttäjä, iloinen sellainen. Pidän sinusta tuollaisena.

MJM, hienoja viestejä, ja yllätyn useasti, kun näen sinut jossakin samassa pelissä, esim. RTB:ssä, ja ajattelen silloin: ''WTF? Onkos tuo se heppu, miksi sitä luulen?'', mutta sitten oletkin se ''heppu'', miksi luulen ;D. Aivan mahtavia viestejä, ansaitset paikkasi sumppikuppilassa, yksi Jonnewebin parhaimmista käyttäjistä, josta myös olen saanut hyvän, kenties täydellisen kuvan? No, en nyt ihan täydellistä, liika on liikaa.

Sakutzi, näen viestejäsi siellä sun täällä, ja värität joka aiheen, elottoman, elollisen, kaiken. Teet vain kaikista aiheista paremman, en tiedä miten teet sen, mutta jotenkin! Viestisi eivät ole mitään täydellisintä tasoa, mutta ei niissäkään ole valittamista. Niitä on helppo ja ennen kaikkea kiva lukea.

Achteion, sekoitan sinut yleensä MJM:än kanssa, ennen jopa luulin MJM:n vaihtaneen nimimerkkinsä, tai tehneen kloonin ;D Jotenkin viestinne ovat samankaltaisia... Sinussa on jotakin, mitä ei voi selittää, tai ymmärtää. Kirjoittaa usein lauseita... Njaa-a, joskus 5 sanan lauseita, joskus 12 sanan lauseita. Viestisi ovat jotenkin lyhyitä, mutta hyviä sellaisia, niitä voisi hieman ehostaa, mutta suorastaan kuitenkin pursuat energiaa, kun kirjoitat lauseita. ;)

Muokkaan ja lisään näitä tähän. Otan ajallaan kaikista ( tai siis melkein ) selvää, ja kirjoitan tänne näkemykseni heistä.

Minulla muuten ei järin vihamiehiä ole, eikä sen puoleenkaan ainutta ystävää, tai kaveria, tai tuttu henkilöä täältä, lukuun ottamatta paria epäaktiivista tyyppiä.
''Lähetetty: Eilen, 16:40
Lähettäjä: DareF
Vastaanottaja: Daega
Etkö arvaa naturligviksen kloonia? Fonzie! Fonzie on sen klooni!''

OlISHAN SE PITÄNYT ARVATA!
Käyttäjän avatar
Daega

Palaa alueelle Yleinen keskustelu

Samankaltaisia viestiketjuja