Itse olisin valmis tekemään lähes mitä vain, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta:
- Omien perheenjäsenten tappaminen
Vauvan ampuminen vaunuihin
Listani on aika lyhyt, mutta onhan "ääretön" määrä rahaakin aika paljon.

G-DoG'X kirjoitti:Gigantti ei liity tähän mitenkään poju?! kuka vitun idiootti OSTAA koneensa?
wiipe_ kirjoitti:Minä en tekisi mitään, mikä olisi moraalisesti tai eettisesti väärin, lain vastaista, tai millään tavalla vahingoksi toisille ihmisille, eläimille tai luonnolle.......
Minusta sellaiset ihmiset jotka tekisivät mitä tahansa rahasta, siis ihan todella mitä tahansa, voisi suruitta teloittaa.......

Tällaisessa tapauksessa tappaja ei tekisi tekoa rahan vuoksi, vaan näiden kymmenien ihmisten vuoksi. Rahan vuoksi tappamisesta on oikeellisempaa puhua silloin, kun tappaja käyttää rahat omaan hyvinvointiinsa ja omien tavoitteidensa saavuttamiseen.Rammstein fan kirjoitti:wiipe_ kirjoitti:Minä en tekisi mitään, mikä olisi moraalisesti tai eettisesti väärin, lain vastaista, tai millään tavalla vahingoksi toisille ihmisille, eläimille tai luonnolle.......
Minusta sellaiset ihmiset jotka tekisivät mitä tahansa rahasta, siis ihan todella mitä tahansa, voisi suruitta teloittaa.......
Eikö nämä kaksi asiaa ole hieman ristiriidassa keskenään?
Tulitko ajatelleeksi että rahan käyttötarkoitus ei välttämättä ole täysin itsekäs. Täytyykö muka ihmisen joka tappaa rahasta olla täysin epäinhimillinen. Entäpä jos hän käyttää yhden ihmisen elämän "arvosta" rahaa kymmenien ihmisten pelastamiseen. Esimerkiksi perustaa orpokodin johon kerätään lapset kaduilta ja siten heille annetaan edes jonkinlainen mahdollisuus parempaan elämään. Tietysti vaihtoehtona olisi tappajan kieltäytyminen tehtävästä, jolloin pelastettaisiin yhden ihmisen henki ja kymmenet lapset jäisivät kadulle elämään. Rahahan tietysti vain "homehtuisi" multimiljonäärin pankkitilillä kasvamassa korkoa.
Eli vaikka ihminen tekisi mitä tahansa rahasta, se ei tarkota että ihminen olisi yhtään sen huonompi kuin kukaan muukaan... Minun mielestäni.
G-DoG'X kirjoitti:Gigantti ei liity tähän mitenkään poju?! kuka vitun idiootti OSTAA koneensa?