ruoska kirjoitti:Kertokaas joku hyvä räiskintäpeli 360 XboXille. Se ei saa maksaa yli 30.
No sitten saat pyytää pari kumppiä vanhemmilta rahaa ja ostat GTA IV:n.
ruoska kirjoitti:Kertokaas joku hyvä räiskintäpeli 360 XboXille. Se ei saa maksaa yli 30.
Nazgûl kirjoitti:ruoska kirjoitti:Kertokaas joku hyvä räiskintäpeli 360 XboXille. Se ei saa maksaa yli 30.
Halo 3. Hinta taitaa olla juuri tuo 30€.
ruoska kirjoitti:Nazgûl kirjoitti:ruoska kirjoitti:Kertokaas joku hyvä räiskintäpeli 360 XboXille. Se ei saa maksaa yli 30.
Halo 3. Hinta taitaa olla juuri tuo 30€.
Taidan ehk ton ostaa mutta oisko muita. Onko muutes tässä Halo3 sellasta bottipelii? Vähä niiku Cs:ssän newgame että siellä on botteja?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
Latemara kirjoitti:Kannattaako ostaa BF:Bad Company Xboxille? tänään latasin sen demon ja C vaikutti aika hyvältä, muttei demosta saa kunnollista käsitystä pelistä :/
DJanne kirjoitti:Latemara kirjoitti:Kannattaako ostaa BF:Bad Company Xboxille? tänään latasin sen demon ja C vaikutti aika hyvältä, muttei demosta saa kunnollista käsitystä pelistä :/
Kannattaa ostaa jos tykkäät sotapeleistä. Battlefieldit ovat sotapeliel parhaimmistoa.
Ja tarkoitatko XBOX:ia vai X360?
exeli kirjoitti:DJanne kirjoitti:Latemara kirjoitti:Kannattaako ostaa BF:Bad Company Xboxille? tänään latasin sen demon ja C vaikutti aika hyvältä, muttei demosta saa kunnollista käsitystä pelistä :/
Kannattaa ostaa jos tykkäät sotapeleistä. Battlefieldit ovat sotapeliel parhaimmistoa.
Ja tarkoitatko XBOX:ia vai X360?
Hän tarkoittaa Xbox 360, eihän BF: Bad Companyä ole tavalliselle xboxille...
Mutta itse kysyisin näitä: Ostanko GTA IV, Halo 3 vai Orange box? Jokainen Xbox 360...
Jokainen on mielestäni yhtähyviä, ainakin entisten pelisarjojen edustajat olivat hyviä, mutta nyt tuli tämä asia mieleen.
Sanokaa kokemuksia/mielipiteitä näistä peleistä ja mitä suosittelette. Ja tulen pelaamaan näitä pelejä netissä, näin mainitakseni.
exeli kirjoitti:Hän tarkoittaa Xbox 360, eihän BF: Bad Companyä ole tavalliselle xboxille...
Mutta itse kysyisin näitä: Ostanko GTA IV, Halo 3 vai Orange box? Jokainen Xbox 360...
Jokainen on mielestäni yhtähyviä, ainakin entisten pelisarjojen edustajat olivat hyviä, mutta nyt tuli tämä asia mieleen.
Sanokaa kokemuksia/mielipiteitä näistä peleistä ja mitä suosittelette. Ja tulen pelaamaan näitä pelejä netissä, näin mainitakseni.
Nazgûl kirjoitti:exeli kirjoitti:Hän tarkoittaa Xbox 360, eihän BF: Bad Companyä ole tavalliselle xboxille...
Jos tykkäät nettipeleistä, Halo 3, jos yksinpeleistä GTA IV. Jos haluat 1 hyvän nettipelin ja 4 hyvää yksinpeliä, osta Orange Box. Yksinpelinä Halo on melko helppo ja lyhyt, pääsee päivässä läpi, mutta jos pääset boxillasi nettiin se kannattaa ostaa. GTA kannattaa ostaa jos tykkäät pelisarjasta. Orange Box jos haluat paljon pelattavaa. Minä ostaisin Orange Boxin ja sen jälkeen Halon.
DJanne kirjoitti:Nazgûl kirjoitti:exeli kirjoitti:Hän tarkoittaa Xbox 360, eihän BF: Bad Companyä ole tavalliselle xboxille...
Jos tykkäät nettipeleistä, Halo 3, jos yksinpeleistä GTA IV. Jos haluat 1 hyvän nettipelin ja 4 hyvää yksinpeliä, osta Orange Box. Yksinpelinä Halo on melko helppo ja lyhyt, pääsee päivässä läpi, mutta jos pääset boxillasi nettiin se kannattaa ostaa. GTA kannattaa ostaa jos tykkäät pelisarjasta. Orange Box jos haluat paljon pelattavaa. Minä ostaisin Orange Boxin ja sen jälkeen Halon.
GTA IV on nettipeli myöskin.
Halo 3 omasta mielestä paras nettipeli noista vaihtoehdoista.
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
Latemara kirjoitti:Halo 3 omasta mielestä paras nettipeli noista vaihtoehdoista.
1. ja 2. osa sukkasivat joten epäilen ettei tämäkään niistä parane.
Kal... siis Exelille suosittelisin ostamaan joko Bad Companyn, Orange Boxin tai GTA: IV.