Etsitään uutta peliä / ostanko pelin X vai Y?

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Etsitään uutta peliä / ostanko pelin X vai Y?

Viesti Huawei 13 Helmi 2011 08:30

TimeKiller kirjoitti:
Huawei kirjoitti:Tämä ei ihan aiheeseen liity, mutta kysyn kuitenkin: Ostanko Crysis 2 PC:lle vai 360:lle?Luulen, että 360:llä peli pyörisi todellakin paljon paremmin. Tosin Can You Run it - sivustu väitti, että PC:llä pyörii täysillä. Ja mulla ei edes ensimmäisen Crysiksen demo pyöri täysillä. Ei ainakaan ruudunpäivityksen kanssa. Tai no, pyörii mutta pätkii helvetisti. Tuskin Crysis kakkonen on "kevyempi", kuin eka osa?
Mutta, jos ostan tämän 360:lle, en pääse nettiin pelaa, koska live puuttuu boksistani. PC:llä pääsisin pelaa multiplayeriäkin.
Mutta jos yksinpeli on hyvä ja moninpeli on turha, niin ei ole väliä, kummalle ostan. Paitsi boksilla se on muutaman kympin kalliimpi.
Eli lyhennettynä: ostanko Boksille vai PC:lle?

Kyllähän sen itsekin huomaat jos luet tekstisi itse läpi, jos haluat moninpelin niin PC:lle, jos toimivuutta niin konsolille. Riippuu kumpaa haluaa.

Noh, riippuu siitä, miten hyvä se moninpeli on. Jos se on ihan paska, niin ostan boksille. Jos se koukuttava. kuin esim Call Of Dutyt, sitten on vaikea päätös.. Tosin, on minulla nytkin paljon pelattavaa. Bad Company 2 multiplayerissä olen vasta rank 3 ja Black Opsissa Rank 29. Joten pelattavaa taitaa olla tarpeeksi etenkin tuossa Bad Company 2. Joten taidan ostaa boksille. Mutta ekaksi ainakin testaan PC:llä demoa, jos se nyt tulee..
Käyttäjän avatar
Huawei

Viesti Verts 13 Helmi 2011 16:49

Kuulemma konsololeilla aikamoista lagia eikä kuvanlaatukaan mitään parasta, itse ainakin ostan PClle koska tehojakin riittää, en jaksa lagia kattella.
Käyttäjän avatar
Verts

Viesti Evotin 14 Helmi 2011 13:49

Verts kirjoitti:Kuulemma konsololeilla aikamoista lagia eikä kuvanlaatukaan mitään parasta, itse ainakin ostan PClle koska tehojakin riittää, en jaksa lagia kattella.

Tuo on totta että lagaa ihan vitusti, mutta grafiikat kyllä hienot on, ainakin minun mielestäni.
[piilotettu kuva]
Xbox 360 Slim 250GB | Thomson 32 FullHD LCD-TV
Randomi.fi - Suomenkielinen Omegle
Käyttäjän avatar
Evotin

Viesti RetroGamer 02 Maalis 2011 13:26

Kertokaa joku hyvä Civilizationin tapainen strateg... peli, Jossa olisi hiukan enemmän säätelemistä, ettei tulisi yksitoikkoiseksi.
Abit IP35-E | Intel Quad Q6600 | 3Gt DDR2 | nVidia Geforce 8800 GT | 500W powerilla.
Käyttäjän avatar
RetroGamer

Viesti Desmond 05 Maalis 2011 16:07

Etsisin jotain hyvää autopeliä, joka olis niiku free roami ja siinä vois pelata multiplayerissä ja tehä oman privateservun! Ja mieluiten ilmanen ! Ei tarvii kaikkia noita täyttää mutta jos vähä samantyylistä.
no en
Käyttäjän avatar
Desmond

Viesti RolleZ 28 Maalis 2011 16:32

Etin peliä, jossa päähahmo on demoni tai necromanseri, tai vastaava. Pelissä vois olla myös vaihtoehtona, että voi käyttää muitakin classeja, tai sitten se vois olla vaan semmonen putkijuoksu, jossa päähenkilönä on joku demoni. Toimintapeli siis. Ehdotuksia vaan
Käyttäjän avatar
RolleZ

Viesti nutcracker 31 Maalis 2011 12:24

Diablo tai prototype. Dantes inferno (ei demoni mut silti vittu). Kaikki "kuuluisat" putkijuoksu taikamättö pelit pitkälti tippuu tuohon kategoriaan.
Käyttäjän avatar
nutcracker

Viesti Jiz 11 Huhti 2011 20:56

Etsin jonkinlaista kevyenpuoleista roolipeliä. Simppeli idea, mutta monipuolisuus voisi olla jees. Kuvakulmalla ei ole väliä, kunhan ei ole tekstipeli.
Jiz

Viesti Tobittaja 02 Heinä 2011 21:18

Jiz kirjoitti:Etsin jonkinlaista kevyenpuoleista roolipeliä. Simppeli idea, mutta monipuolisuus voisi olla jees. Kuvakulmalla ei ole väliä, kunhan ei ole tekstipeli.

TES Oblivion (The Elder Scrolls Oblivion). Kevyen tyylistä roolipeliä, eikä mitään massiivista multiplayer ''Pakko saada levuja!!'' meininkiä.
Käyttäjän avatar
Tobittaja

Viesti Jiz 03 Heinä 2011 23:40

luulin että se on raskas. paljonko se maksaa?
Jiz

Viesti Evotin 03 Heinä 2011 23:54

Jiz kirjoitti:luulin että se on raskas. paljonko se maksaa?

About 30€ GOTY Edition jossa on Kaksi isointa DLC:tä mukana.
[piilotettu kuva]
Xbox 360 Slim 250GB | Thomson 32 FullHD LCD-TV
Randomi.fi - Suomenkielinen Omegle
Käyttäjän avatar
Evotin

Viesti JoomiZ 04 Heinä 2011 12:41

Tai odottaa Skyrimiä...
NaxDu kirjoitti:No täs on mun ensimmäinen tämmönen. file:///C:/Users/Anna-Liisa/Desktop/Pivot%20t%C3%B6it%C3%A4/strong%20man.gif
en ole sit täysin varma toimiiko toi teillä

XDDD
Käyttäjän avatar
JoomiZ

Viesti Arkkis 22 Heinä 2011 12:49

Oblivion ei ole kevyt jos omistaa toisen maailmansodan aikaisen PC:n. Ja sitä vähemmän Skyrim. Vähän järkeä noihin vastauksiin :)
Käyttäjän avatar
Arkkis
PHPeenisti

Viesti Jiz 23 Heinä 2011 14:37

Mulla on semmoinen kone, joka vaivoin pyörittää Portal 2:sta, joten ei ainakaan läheskään mitään Skyrimiä pyörittäisi.
Jiz

Palaa alueelle PC-pelit