Etsitään uutta peliä / ostanko pelin X vai Y?

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Etsitään uutta peliä / ostanko pelin X vai Y?

Viesti ILoveTechno 09 Tammi 2011 20:34

Mokso kirjoitti:Ostaisinko pc:lle GTA IV vai Left 4 Dead 2?t

Omistan Kummatki Ja kummatki on hyviä, ja se riippuu minkä tyylisestä peleistä pidät.

Itse kallistun L4D2 Puolelle, koska ite tykkään ton tyyppisistä peleistä.
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.
[color=#BF00BF]98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
CDS ON
Käyttäjän avatar
ILoveTechno

Viesti KaZ 10 Tammi 2011 03:06

Kertokaa jotain hyviä, uusia moninpeli FPS-pelejä, kuten Call Of Duty, Battlefield. Itse tykästyin Codeihin, mutta Black Opsiin olen jo kyllästynyt, mutta jtn uutta kaipaisi vaikka intoa riittääkin vanhoissa codeissa. Kertokaa joku hyvä moninpeli sota / ammunta peli ja kiitos! [PC only]
KaZ

Viesti ILoveTechno 10 Tammi 2011 19:10

KaZ kirjoitti:Kertokaa jotain hyviä, uusia moninpeli FPS-pelejä, kuten Call Of Duty, Battlefield. Itse tykästyin Codeihin, mutta Black Opsiin olen jo kyllästynyt, mutta jtn uutta kaipaisi vaikka intoa riittääkin vanhoissa codeissa. Kertokaa joku hyvä moninpeli sota / ammunta peli ja kiitos! [PC only]

Suosittelen Battlefield: Bad company 2:sta. Se on parempi ku Codi :). Myös vanha Bf 1942 on loistava.
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.
[color=#BF00BF]98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
CDS ON
Käyttäjän avatar
ILoveTechno

Viesti JoomiZ 10 Tammi 2011 20:01

Itse asiassa tästä voi olla monta mieltä bad companyssa saa upottaan melkei lippaan yhteen tyyppiin(kyllä omistan tämän pelin) ja jos et tykkää siitä että tankki tulee ja raiskaa sut niin tää ei oo sun peli koska niin paljon ajoneuvoihin painottunut peli eikä k0vin nopeatempoinen...
NaxDu kirjoitti:No täs on mun ensimmäinen tämmönen. file:///C:/Users/Anna-Liisa/Desktop/Pivot%20t%C3%B6it%C3%A4/strong%20man.gif
en ole sit täysin varma toimiiko toi teillä

XDDD
Käyttäjän avatar
JoomiZ

Viesti Desmond 15 Tammi 2011 17:39

Olisko pc:lle mitään hyvää ilmaista parkour peliä ? Mieluiten ladattava.
no en
Käyttäjän avatar
Desmond

Viesti ILoveTechno 15 Tammi 2011 22:30

JoomiZ kirjoitti:Itse asiassa tästä voi olla monta mieltä bad companyssa saa upottaan melkei lippaan yhteen tyyppiin(kyllä omistan tämän pelin) ja jos et tykkää siitä että tankki tulee ja raiskaa sut niin tää ei oo sun peli koska niin paljon ajoneuvoihin painottunut peli eikä k0vin nopeatempoinen...

Codi ja Bad company on tavallaan iha eri pelejä. Codi on Ea:n näkemys sodassa jossa vaan juostaa ja puukotetaan. Mielipide asia tämä on, mutta ei siihe mene lipasta suunilleen 5 ammusta yhteen tyyppiin. Riippuu mihin ampuu.
CDS ON
Käyttäjän avatar
ILoveTechno

Viesti JoomiZ 15 Tammi 2011 22:32

Ei oo näkemys sodasta itse asiassa koska nuohan on tehty burgeriadhdräiskintäpeleiksi ;)
NaxDu kirjoitti:No täs on mun ensimmäinen tämmönen. file:///C:/Users/Anna-Liisa/Desktop/Pivot%20t%C3%B6it%C3%A4/strong%20man.gif
en ole sit täysin varma toimiiko toi teillä

XDDD
Käyttäjän avatar
JoomiZ

Viesti pupux 22 Tammi 2011 17:06

Onko miitään sellasta peliä mis vois esim. ajaa auratraktoria tai -autoa?

Pitäis pyörii mun koneella jolla speksit siis on:

Ram:3gt
suoritin: intellin pentium duali 2.00GHz
Kiintolevyy yhteensä 150 gt
pupux

Viesti azazrop 09 Helmi 2011 15:30

olen ajatellu ostaa ton arma 2, jotkut varmaan tietääkin ja siks kysynkin että mistä kannattais ostaa tuol steamis ainakin myydään mutta tiiättekö mitään muuta paikkaa??
azazrop

Viesti Jyri^^ 09 Helmi 2011 21:44

pupux kirjoitti:Onko miitään sellasta peliä mis vois esim. ajaa auratraktoria tai -autoa?

Pitäis pyörii mun koneella jolla speksit siis on:

Ram:3gt
suoritin: intellin pentium duali 2.00GHz
Kiintolevyy yhteensä 150 gt

18 Wheels Of Steel -sarja, saa kuskata isoilla rekoilla kaikennäköistä ja uusimmassa versiossa on myös muutama tehtävä lumiaura-autolla. Haulin' imo ehdottomasti paras versio. Extreme Trucker uusin.
[piilotettu kuva]
Jyri^^

Viesti TimeKiller 09 Helmi 2011 21:49

Jyri^^ kirjoitti:18 Wheels Of Steel -sarja, saa kuskata isoilla rekoilla kaikennäköistä ja uusimmassa versiossa on myös muutama tehtävä lumiaura-autolla. Haulin' imo ehdottomasti paras versio. Extreme Trucker uusin.

Extreme Trucker 2 on uusin itseasiassa, 14.1.2011 tullut.
Ihme kyllä jostain syystä en saa tosin rattia noissa peleissä toimimaan, ennen toiminut. Vaatinee sen Logitechin lisäsoftan.
http://kerro.org - uusi, oikea keskustelupalsta
TimeKiller

Viesti Jyri^^ 10 Helmi 2011 08:09

TimeKiller kirjoitti:
Jyri^^ kirjoitti:18 Wheels Of Steel -sarja, saa kuskata isoilla rekoilla kaikennäköistä ja uusimmassa versiossa on myös muutama tehtävä lumiaura-autolla. Haulin' imo ehdottomasti paras versio. Extreme Trucker uusin.

Extreme Trucker 2 on uusin itseasiassa, 14.1.2011 tullut.
Ihme kyllä jostain syystä en saa tosin rattia noissa peleissä toimimaan, ennen toiminut. Vaatinee sen Logitechin lisäsoftan.

Imo nuo Truckerit ovat täysin samoja pelejä, koska itseltä löytyy molemmat. Kakkosessa samat tehtävät, sama mappi, samat tyydyttävät grafiikat. Mitään ei ole siis muuttunut..?
[piilotettu kuva]
Jyri^^

Viesti TimeKiller 10 Helmi 2011 12:18

En sitä edellistä kokeillut niin en tiedä. Kaippa tossa kakkosessa sit sentää jotain bugfixejä on tai jotain, jostakin käsittämättömästä syystä sitten nimetty uudelleen.
TimeKiller

Viesti Huawei 12 Helmi 2011 21:08

Tämä ei ihan aiheeseen liity, mutta kysyn kuitenkin: Ostanko Crysis 2 PC:lle vai 360:lle?Luulen, että 360:llä peli pyörisi todellakin paljon paremmin. Tosin Can You Run it - sivustu väitti, että PC:llä pyörii täysillä. Ja mulla ei edes ensimmäisen Crysiksen demo pyöri täysillä. Ei ainakaan ruudunpäivityksen kanssa. Tai no, pyörii mutta pätkii helvetisti. Tuskin Crysis kakkonen on "kevyempi", kuin eka osa?
Mutta, jos ostan tämän 360:lle, en pääse nettiin pelaa, koska live puuttuu boksistani. PC:llä pääsisin pelaa multiplayeriäkin.
Mutta jos yksinpeli on hyvä ja moninpeli on turha, niin ei ole väliä, kummalle ostan. Paitsi boksilla se on muutaman kympin kalliimpi.
Eli lyhennettynä: ostanko Boksille vai PC:lle?
Käyttäjän avatar
Huawei

Viesti TimeKiller 13 Helmi 2011 06:09

Huawei kirjoitti:Tämä ei ihan aiheeseen liity, mutta kysyn kuitenkin: Ostanko Crysis 2 PC:lle vai 360:lle?Luulen, että 360:llä peli pyörisi todellakin paljon paremmin. Tosin Can You Run it - sivustu väitti, että PC:llä pyörii täysillä. Ja mulla ei edes ensimmäisen Crysiksen demo pyöri täysillä. Ei ainakaan ruudunpäivityksen kanssa. Tai no, pyörii mutta pätkii helvetisti. Tuskin Crysis kakkonen on "kevyempi", kuin eka osa?
Mutta, jos ostan tämän 360:lle, en pääse nettiin pelaa, koska live puuttuu boksistani. PC:llä pääsisin pelaa multiplayeriäkin.
Mutta jos yksinpeli on hyvä ja moninpeli on turha, niin ei ole väliä, kummalle ostan. Paitsi boksilla se on muutaman kympin kalliimpi.
Eli lyhennettynä: ostanko Boksille vai PC:lle?

Kyllähän sen itsekin huomaat jos luet tekstisi itse läpi, jos haluat moninpelin niin PC:lle, jos toimivuutta niin konsolille. Riippuu kumpaa haluaa.
TimeKiller

Palaa alueelle PC-pelit