Kysymys kuuluu,että onko olemassa sellaista pelipakettia jossa tulisi Battlefield vietnam ja call of duty 1 tai 2?
latemara kirjoitti:En tiedä kuuluuko tämä tähän topickiin,mutta laitanpa kumminkin :D
Kysymys kuuluu,että onko olemassa sellaista pelipakettia jossa tulisi Battlefield vietnam ja call of duty 1 tai 2?
urpo|| kirjoitti:Kumpi peli psp:lle Medal of honor heroes vai killzone vai smacdown vs raw 2007??
Amadeus kirjoitti:latemara kirjoitti:En tiedä kuuluuko tämä tähän topickiin,mutta laitanpa kumminkin
En usko, sillä niillä on eri julkaisijat & tekijät.
latemara kirjoitti:Mikä näistä kannattaa ostaa:
Call of Duty 1
Far cry
Battlefield vietnam
Ja kysymys olisi että onko Far Cryssä nettipelaajia?
DJanne kirjoitti:latemara kirjoitti:Mikä näistä kannattaa ostaa:
Call of Duty 1
Far cry
Battlefield vietnam
Ja kysymys olisi että onko Far Cryssä nettipelaajia?
Kannatan BF V:tä. Minä ainakin pelaan Far Crytä silloin tällöin netissä, on siellä muitakin.
Hemuli92 kirjoitti:Täällä voi varmasti kysyä, että minkäslainen peli tuo America's Army on? Lataanko vai enkö lataa? Vai onko kenties parempia, ilmaisia saman tyylisiä pelejä?
Zizou kirjoitti:kalkaros sanoo adava kedavra ja joku kuolee
Shalafi kirjoitti:Kumpaako Sims 2 -lisäosaa suosittelisitte? Matkoilla vai Kauppa auki.
Ehkä jonkinlaista perusteluakin, tai kertomuksia kokemuksista, muttei välttämätöntä.

Yнскиьа kirjoitti:Kahta peliä olen ostamassa, ostanko
HL: Anthology
CoD4
Teh Oranke poks
Kone ei varmaan pysty pyörittää CoDia, mutta uutta konetta oon ostamassa. Ja HL2: Episode One:ssa ja Two:ssa kun parantuu grafiikat.. Tosin kun HL2:DM, HL2:Lost Coast ja Gmod toimii, niin eiköhän toimi ainakin HL2..