Nyt kun nuita LIVE -listoja ja nimimerkki kyselyitä on kertynyt, ajattelin tehdä aiheen jonne nämä saisi 'virallisesti' kerätä. Minä, ja toivottavasti muutkin moderaattorit editoivat listaan nimiä, jotka tänne ovat postattu. Samalla voit kertoa mm. mitä pelejä pelaat (Netissä, mm. Halo 3, Forza 2 etc.), onko sinulla headset tai muuta, minkä tarpeelliseksi näät. Listalta voi sitten lisäillä ystäviin, tai kutsua peleihin jos tämän näkee tarpeelliseksi. Minä voin aloittaa listani, uutukaisella LIVE-accountilla, jolla olen jo 2 päivää gamerscorea kasvattanut. Postatkaa rohkeasti. Siirrän myös tuosta nykyisestä aiheesta nimimerkit tänne, joten saamme listan alkuun. Kiitos! (Pistin tiedotteeksi, koska täällä niitä ei vielä näkynyt.)
-------
Gamertag & pelit:
Wizayme (Ayame) - Headset löytyy, pelaan ensisijaisesti näitä pelejä: Guitar hero III, Halo 3, sekä Forza 2, BF2: MC.
nitrogem (Ordinary-) - CoD 4, Halo 3, Gears of War ja CoD 2
Aatukka live (Aatukka) - GRAW 2 , Team Fortress 2, Forza motorsport 2, Halo 3 COD 4 MW, COD 4
YourMadNess - Perfect Dark Zero?
ImmuneSpore (chaosmaster) Headset löytyy. Mass effect, Cod 4, GOW, GH II ja III, myös halo 3
jkmbbq - (DeathLure) Headset löytyy ja pelaa Cod 4
SureSpade - (SEAL) Samoin headset, sekä Halo 3
JezeZe - COD4,Forza 2, NHL 08.