StoneCarl kirjoitti:Ei pelkkä soittimen soittaminen tee muusikkoa. Amatöörit.
Miksi ei? Kuka niin väittää? Amatööri.
StoneCarl kirjoitti:Ei pelkkä soittimen soittaminen tee muusikkoa. Amatöörit.
ObviousTroll kirjoitti:Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!
Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.

StoneCarl kirjoitti:Ei kukaan teistä muusikko ole, vai onko monetakin tullut jotain julkaisua? Iteki tos soittelin eilen akustisella vähän musiikkia ja tajusin että olen muusikko. Jee.
Ei pelkkä soittimen soittaminen tee muusikkoa. Amatöörit.
Wikipedia kirjoitti:Muusikko on henkilö, joka esittää musiikkia.
Muusikkoja ovat muun muassa:
* laulajat, jotka käyttävät omaa ääntään instrumenttina
* instrumentalistit, jotka soittavat instrumenttia
Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
StoneCarl kirjoitti:Se ei silti tee teistä muusikkoja.
ObviousTroll kirjoitti:Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!
Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.

Hampoturen kirjoitti:StoneCarl kirjoitti:Se ei silti tee teistä muusikkoja.
Tekeepäs. Nyt vaadin selitystä tuon aivoituksesi takaa.
E: Vai oletko sinä paska trolli?
StoneCarl kirjoitti:Voit kutsua itseäsi muusikoksi, mutta nimitys itsessään ei näytä olevan juuri minkään arvoinen jos kuka tahansa joka osaa vähän soittaa jotain instrumenttia on muusikko.
Amadeus kirjoitti:Ammattimuusikko ja muusikko taas voidaan laskea eri asioiksi, ammattimuusikko on ammattikorkeassa muusikon tutkinnon suorittanut henkilö.
Jurbo kirjoitti:50 vuotta muusikkona, käyty joka maailmankolkassa soittamassa ja miljoonia faneja mutta ei ole suorittanut mitään tutkintoa nii etkö muka silloin ole ammattimuusikko?
Elvis__ kirjoitti:Olen muusikko, koska olen julkaissut musiikkia.
minulla on vasta kyllä pari kappaletta Youtubessa, mutta olen säveltänyt kaksi vuotta.
minulla on levy projektissa, sen nimi on The Devil Went Down To Anjalankoski.
nimen keksin kaksi vuotta sitte, kun vielä oli Anjalankoski olemassa, nykyään on vain Anjala, joten voisi harkita nimenvaihtoa.
tykkään säveltää enemmän rauhallista musiikkia, missä on orkesterisoittimia, eikä kappaletta ole pilattu lukuisilla Distortion Guitareilla ja Blast Beateilla.
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Elvis__ kirjoitti:Olen muusikko, koska olen julkaissut musiikkia.
minulla on vasta kyllä pari kappaletta Youtubessa, mutta olen säveltänyt kaksi vuotta.
nimen keksin kaksi vuotta sitte, kun vielä oli Anjalankoski olemassa, nykyään on vain Anjala, joten voisi harkita nimenvaihtoa.
tykkään säveltää enemmän rauhallista musiikkia, missä on orkesterisoittimia, eikä kappaletta ole pilattu lukuisilla Distortion Guitareilla ja Blast Beateilla.
Jurbo kirjoitti:Elvis__ kirjoitti:Olen muusikko, koska olen julkaissut musiikkia.
Ei oo ainakaa nimee kopiotu Charlie Daniels Bandin The Devil Went Down to Georgiasta