Hampoturen kirjoitti:BodomJanne kirjoitti:children of bodomin troopperin
Joo ihkua se on.
reps* kuvalle!
Hampoturen kirjoitti:BodomJanne kirjoitti:children of bodomin troopperin
UnReaL kirjoitti:Itse soitan kitaraa. Olen soittanut 6kk ja osaan soittaa esim. Slipknot - Before I forget, Paranoid ja Hurriganes biiseistä Roadrunner ja Get On, Michael Jackson - Beat it. jnejne osaan vaikka mitä D:
Maxwell_von_Karma kirjoitti:UnReaL kirjoitti:Itse soitan kitaraa. Olen soittanut 6kk ja osaan soittaa esim. Slipknot - Before I forget, Paranoid ja Hurriganes biiseistä Roadrunner ja Get On, Michael Jackson - Beat it. jnejne osaan vaikka mitä D:
Sooloineenko?
Maxwell_von_Karma kirjoitti:UnReaL kirjoitti:Itse soitan kitaraa. Olen soittanut 6kk ja osaan soittaa esim. Slipknot - Before I forget, Paranoid ja Hurriganes biiseistä Roadrunner ja Get On, Michael Jackson - Beat it. jnejne osaan vaikka mitä D:
Sooloineenko?
ObviousTroll kirjoitti:Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!
Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.

Juicefani11 kirjoitti:Juicefani11 - Kitara, Basso, Mandoliini, Huuliharppu, Banjo, Steel-Kitara - staroskari@hotmail.com
Shatraug kirjoitti:Juicefani11 kirjoitti:Juicefani11 - Kitara, Basso, Mandoliini, Huuliharppu, Banjo, Steel-Kitara - staroskari@hotmail.com
No on siinä miehellä pitkä lista soittimia. Jos oikeesti tunnet noiden soitinten (ja musiikin yleisesti) teoriaa ja osaat noilla kaikilla kielisoittimilla esim. säestää soinnuilla niin ei voi muuta kuin arvostaa.
Elvis__ kirjoitti:kaikissa kitaroissa, bassoissa ja ehkä mandoliinissa on erittäin samanlaiset teoriat.
banjossa on erijärjestyksessä vireet kai.
Shatraug kirjoitti:Juicefani11 kirjoitti:Juicefani11 - Kitara, Basso, Mandoliini, Huuliharppu, Banjo, Steel-Kitara - staroskari@hotmail.com
No on siinä miehellä pitkä lista soittimia. Jos oikeesti tunnet noiden soitinten (ja musiikin yleisesti) teoriaa ja osaat noilla kaikilla kielisoittimilla esim. säestää soinnuilla niin ei voi muuta kuin arvostaa.