Jonnewebin muusikot

Keskustelua musiikista.

Re: Jonnewebin muusikot

Viesti Samuxi 27 Kesä 2009 20:45

Hampoturen kirjoitti:
BodomJanne kirjoitti:children of bodomin troopperin

Kuva

Joo ihkua se on.
reps* kuvalle!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Samuxi

Viesti Elvis__ 06 Elo 2009 22:38

juu mä soittelen kitaran lisäks myös rumpuja kun minulla nekin on.
ja bassoa

Elvis__ Rummut elviskostiainen@hotmail.com
Elvis__ Basso elviskostiainen@hotmail.com
ja mun kitarahan on jo tuolla listalla
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti kämänen 11 Elo 2009 21:05

Kitara. Päälle 7 vuotta.
98% Jonnewebin käyttäjistä on haisevia nörttejä. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti allekirjoitukseesi.
http://www.how2skate.com/win/index.php?ref=991492
Käyttäjän avatar
kämänen

Viesti UnReaL 18 Elo 2009 22:09

Itse soitan kitaraa. Olen soittanut 6kk ja osaan soittaa esim. Slipknot - Before I forget, Paranoid ja Hurriganes biiseistä Roadrunner ja Get On, Michael Jackson - Beat it. jnejne osaan vaikka mitä D:
Käyttäjän avatar
UnReaL

Viesti Maxwell_von_Karma 18 Elo 2009 22:34

UnReaL kirjoitti:Itse soitan kitaraa. Olen soittanut 6kk ja osaan soittaa esim. Slipknot - Before I forget, Paranoid ja Hurriganes biiseistä Roadrunner ja Get On, Michael Jackson - Beat it. jnejne osaan vaikka mitä D:

Sooloineenko?
Pitäkää tytöt pilluistanne kiinni

-Pate Mustajärvi

Far North 2D troll-RPG, testaa sitä NYT, jumalauta!
Käyttäjän avatar
Maxwell_von_Karma

Viesti Elvis__ 19 Elo 2009 14:46

Maxwell_von_Karma kirjoitti:
UnReaL kirjoitti:Itse soitan kitaraa. Olen soittanut 6kk ja osaan soittaa esim. Slipknot - Before I forget, Paranoid ja Hurriganes biiseistä Roadrunner ja Get On, Michael Jackson - Beat it. jnejne osaan vaikka mitä D:

Sooloineenko?

tuskin, en ainakaan usko. sillä jos veät Beat Itin soolon kanssa ja oot soittanu sen puolvuotta niin oot aika :!:

meikä ossaa Classigal Gasin kokonaan, Nothing Else Mattersin kokonaan ja vielä kaikilla soittimilla. Jerry's Breakdownin kokonaan, ja sitte iso tiu minun omia kappaleitani.

taino siis Classigal Gasissa ja Jerry's Breakdownissa on se pääsoitin se kitara ja turha niitä muita soittimia käydä opettelemaan.
esim Classical Gasissa EI OLE muuta kuin kitara.
mutta sama asia.

oon soittanu joku 2 vuotta
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti UnReaL 23 Elo 2009 19:24

Maxwell_von_Karma kirjoitti:

Sooloineenko?

Paranoid soolon osaan soittaa ja vähän Beat It, mutta hankalaks menee sit eteenpäin
Käyttäjän avatar
UnReaL

Viesti Hampoturen 25 Elo 2009 20:17

Päätinpä juuri perustaa mielessäni kosketinpopbändin. Haen käyttäjä Tsei_ltä sellaisen kivan tokmanni koskettimen lainaksi ja hommaan jostain mikin. Saatan ehkä joskus kysyä jotain jonnelaista auttamaan koneellisissa rummuissa jne., kun aika koittaa. Tarkoituksenahan olisi soittaa yksinkertaista musiikkia, mutta vähän erikoisemmilla sanoilla. Projektin nimihän olisi tosissaan Transgender Nazi Kosmonaut, eli TNK lyhyesti.

Näin alkuun tahtoisin kysyä, miten voi liittää laulumikin tietokoneeseen? Tahtoisin nimittäin ihan hyvälaatuista ääntä, en mitään "laita hedsetti kii tohon koneen takana olevaan vihreeseen aukkoon XDD"
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Juicefani11 29 Elo 2009 22:40

Juicefani11 - Kitara, Basso, Mandoliini, Huuliharppu, Banjo, Steel-Kitara - staroskari@hotmail.com
Juicefani11

Viesti Shatraug 30 Elo 2009 01:13

Juicefani11 kirjoitti:Juicefani11 - Kitara, Basso, Mandoliini, Huuliharppu, Banjo, Steel-Kitara - staroskari@hotmail.com

No on siinä miehellä pitkä lista soittimia. Jos oikeesti tunnet noiden soitinten (ja musiikin yleisesti) teoriaa ja osaat noilla kaikilla kielisoittimilla esim. säestää soinnuilla niin ei voi muuta kuin arvostaa.
"Yes, in one short evening, I've become the most successful impresario since the manager of the Roman Colosseum thought of putting the Christians and the lions on the same bill."
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti Elvis__ 31 Elo 2009 21:06

Shatraug kirjoitti:
Juicefani11 kirjoitti:Juicefani11 - Kitara, Basso, Mandoliini, Huuliharppu, Banjo, Steel-Kitara - staroskari@hotmail.com

No on siinä miehellä pitkä lista soittimia. Jos oikeesti tunnet noiden soitinten (ja musiikin yleisesti) teoriaa ja osaat noilla kaikilla kielisoittimilla esim. säestää soinnuilla niin ei voi muuta kuin arvostaa.

kaikissa kitaroissa, bassoissa ja ehkä mandoliinissa on erittäin samanlaiset teoriat.
banjossa on erijärjestyksessä vireet kai.

huuliharppu on vähän niin-ja-näin soitin :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti Shatraug 31 Elo 2009 22:39

Elvis__ kirjoitti:kaikissa kitaroissa, bassoissa ja ehkä mandoliinissa on erittäin samanlaiset teoriat.
banjossa on erijärjestyksessä vireet kai.

Niinno tietenkin kaikki yleinen sointu- ja sävelteoria on samaa. (d f a = d-molli jne...)
Mandoliinissa tosin on kvinttivire, mikä vähän muuttaa sen suhdetta kitaraan. Mutta jos kitaran ja musiikin teorian hanskaa hyvin, niin ei mandoliinillakaan tule olemaan ongelmaa etsimään itse niitä sointuotteita ja komppaamaan. Eri asia taas on, että jos pitäisi opetella myös kaikki mandoliinin tyypilliset tekniikat (tremolo yms), niin sitten siirrytään jo pois kitaran soittamisesta, vaikka tietysti myös kitaralla voi sitä tremoloa soittaa. Käyppä joskus huvin vuoksi jossain musaliikkeessä soittelemassa mandoliinia, itse ainakin saan siitä välillä jotain kiksejä vaikka osaankin vaan rämpyttää sillä sointuja. :)

Banjosta en tiedä muuta kuin että siinä on joku ihmeen G-duuri vire, ja tyylikkään G-kompin saa kun napsuttaa korkeita kieliä sormien kynsillä ja paksuinta kieltä peukalolla
"Yes, in one short evening, I've become the most successful impresario since the manager of the Roman Colosseum thought of putting the Christians and the lions on the same bill."
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti |666| 15 Syys 2009 21:10

|666| instrumentti:kitara, rummut, basso, urut/piano mimmikoivumaki@hotmail.com
että sellaista.
Teen sigejä pyydettäessä. We are the west side killaz, motherfucking bad, cock sucking niggas
--uus sigi tulossa--
Käyttäjän avatar
|666|

Viesti Juicefani11 29 Syys 2009 16:13

Shatraug kirjoitti:

Osaan kyllä näitä soittaa. Kyllähän se jonkin aikaa kesti, mutta osaan kuitenkin.
Juicefani11

Viesti StoneCarl 13 Loka 2009 23:53

Ei kukaan teistä muusikko ole, vai onko monetakin tullut jotain julkaisua? Iteki tos soittelin eilen akustisella vähän musiikkia ja tajusin että olen muusikko. Jee.

Ei pelkkä soittimen soittaminen tee muusikkoa. Amatöörit.
StoneCarl

Palaa alueelle Musiikki