praKKA kirjoitti:Paljon koneessa on muistia, mikä prossu, mikä virustorjunta, mitä kaikkea taustalla pyörii (ohjelmia siis)?
Jocke kirjoitti:praKKA kirjoitti:Paljon koneessa on muistia, mikä prossu, mikä virustorjunta, mitä kaikkea taustalla pyörii (ohjelmia siis)?
Muistia vapaana 130Gt, prossu AMD Athlon(tm) 64 Processor 3700+, virustorjunta Norton Internet Security 2008 se on vaa ilmanen virustorjunta joka kestää vaa 15 päivää, taustalla? eikai mitää kummempia ohjelmia.
praKKA kirjoitti:Jocke kirjoitti:praKKA kirjoitti:Paljon koneessa on muistia, mikä prossu, mikä virustorjunta, mitä kaikkea taustalla pyörii (ohjelmia siis)?
Muistia vapaana 130Gt, prossu AMD Athlon(tm) 64 Processor 3700+, virustorjunta Norton Internet Security 2008 se on vaa ilmanen virustorjunta joka kestää vaa 15 päivää, taustalla? eikai mitää kummempia ohjelmia.
Muistilla tarkoitin keskusmuistia, kovon tilasta ei puhuta muistina.
Toi Nortoni kuulemma skannaa aina kun pelaa.
Jocke kirjoitti:onks se toi ram-muisti se keskusmuisti sitä on 1,00Gt
praKKA kirjoitti:Jocke kirjoitti:onks se toi ram-muisti se keskusmuisti sitä on 1,00Gt
Koo. No sitten pätkiminen johtuu tosta Nortonista. Suosittelen AVG:tä tai Antivir:ä tilalle.
No ei ehkä ihan. Parhaimmat on 8800GTX ja 8800 Ultra.En usko että näytönohjaimella oo osuutta tähä ku mulla on nVIDIAN 8800Gt se o nVIDIAN parhain näyttis.
ICS Vortex kirjoitti:No ei ehkä ihan. Parhaimmat on 8800GTX ja 8800 Ultra.En usko että näytönohjaimella oo osuutta tähä ku mulla on nVIDIAN 8800Gt se o nVIDIAN parhain näyttis.
Pehmolelu kirjoitti:Minulla pätki CoD 4 Modern Warfare ylikuumemisen takia. Otin vain koneen sivupaneelin irti ja toimi kuin unelma.
Hm? Kyllähän GTX ja Ultra GT:n tehoissa pieksee, muttei hinta/laatusuhteessa. MikroBitin mukaan Ultra on 8% nopeampi kuin GTX.praKKA kirjoitti:ICS Vortex kirjoitti:No ei ehkä ihan. Parhaimmat on 8800GTX ja 8800 Ultra.En usko että näytönohjaimella oo osuutta tähä ku mulla on nVIDIAN 8800Gt se o nVIDIAN parhain näyttis.
Paras on toistaiseksi 8800 Ultra, perässä tulee GT ja sitten vasta GTX.
ICS Vortex kirjoitti:pälä...