•,• kirjoitti:Toimiiko muuten hl2 264mb näyttiksellä? Jos on kaikki muut hyvin?
Matso kirjoitti:•,• kirjoitti:Toimiiko muuten hl2 264mb näyttiksellä? Jos on kaikki muut hyvin?
No ei toi näyttiksen muistimäärä kerro paljon paskaakaan näyttiksestä.
•,• kirjoitti:Matso kirjoitti:•,• kirjoitti:Toimiiko muuten hl2 264mb näyttiksellä? Jos on kaikki muut hyvin?
No ei toi näyttiksen muistimäärä kerro paljon paskaakaan näyttiksestä.
No mitäs muuta, kun pelien takana lukee se video card vaatimus ja directi. Nii...
Altair kirjoitti:Hyvin tuo HL2 pyöri minun vanhalla koneella, AMD Sempron 3000+ ja 448 megaa ramia + Geforce 440 MX.
Eiköhän Hl2 tuollakin pyöri.

Altair kirjoitti:Paskastihan se pyöri mutta kun ei silloin paremmasta tiennyt niin mun mielestä kaikki asetukset paskimmilla ja 800x600 reso oli kova sana.

DisturbedFIN kirjoitti:Altair kirjoitti:Paskastihan se pyöri mutta kun ei silloin paremmasta tiennyt niin mun mielestä kaikki asetukset paskimmilla ja 800x600 reso oli kova sana.
No parempi sekin kuin kaikki surkeimmilla ja 640x480.
Ja kyllä se irrallinen näyttis voittaa integroidun.
Arowana kirjoitti:Elikkäs:
Koneen uusinta olisi vuorossa, ja ajattelin kokonaan uuden paketin ostella.
Tällä hetkellä kärjessä ainakin itselläni seuraava tuote:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=28869
----------------------------------------------------------------------------------------
Laitan nyt tiedot tähän niin ei tarvitse linkkiä availla:
Prosessori: AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 6000+ 3.0GHz
Näytönohjain: ATI Radeon HD 2600 Pro 256MB
Keskusmuisti: 2GB DDR2
Käyttöjärjestelmä: Vista Home Premium
----------------------------------------------------------------------------------------
Niin että pyörisikö tuollaisella kokoonpanolla esimerkiksi battlefield 2, battlefield 2142, Call of duty:t, counter striket ja sen sellaiset. Ainakin battlefield 2 saisi luvan toimia.
Pätkis kirjoitti:Jaksaako most wantedia pyörittää läppäri? Vista Näytönohjaimesta on jo tiedossa prosessori 3600+ Ramia on 896 mt