Toimiiko pelini tällä kokoonpanolla?

Keskustelua tietokoneen laitteistosta, ylikellotuksesta ja muusta virittelystä.

Re: Toimiiko pelini tällä kokoonpanolla?

Viesti Peto 30 Kesä 2008 21:44

G-DoG'X kirjoitti:
Saku kirjoitti:Muistin määrä: 446 kb
Prosessori: AMD Sempron 3000+, MMX, 3DNow, ~1.6GHz.
Näytönohjain: NVidia GeForce 6150 LE, 256 mb muistia tuhlaamassa ja integroitu >_<
Käyttöjärjestelmä: Windows XP Home, Service Pack 2
Muuta: Piitahnaa ei oo koskaan vaihettu ja kone on 2 vuotta vanha HP:n paska pakettikone :D
Lisäämuuta: 2 tuuletinta, prossussa ja emossa, pyörii molemmat 1300 RPM, eli vitun hitaasti.
Taasmuuta: Lämmöt eivät nouse koskaan yli 38 celciusasteen edes War Rockia pelatessa.
Sontaa: Reso 1280x1024, _KAIKKI_ Visuaaliset tehosteet pois päältä, kone näyttää '98. Ainoat ohjelmat tälläkin hetkellä, ja yleisesti päällä mese, avg antivirus, Realtek HD Audio Manager, palomuuri ja firefox.
Pelin nimi: HL 2 + GMod 9 tai 10 minimigrafiikoilla.

Duhduhduh. Ei sitten _sanaakaan_ hardwaren päivittämisestä. Joko uusi kone, tai sitten tuo toimimaan. Tämä kone on muutenkin perspaskaa. ;D

Wtf?

Uskon että ei toimi. Prossu jaksaa jotenkin mutta näyttis kusee ja pahasti.
AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia

Derbi Senda SM Xrace -07 ostoon. Suzuki PV nyt.
Käyttäjän avatar
Peto

Viesti DJanne 30 Kesä 2008 22:40

Peto kirjoitti:
G-DoG'X kirjoitti:
Näytönohjain: NVidia GeForce 6150 LE, 256 mb muistia tuhlaamassa ja integroitu >_<
Muuta: Piitahnaa ei oo koskaan vaihettu ja kone on 2 vuotta vanha HP:n paska pakettikone :D
Lisäämuuta: 2 tuuletinta, prossussa ja emossa, pyörii molemmat 1300 RPM, eli vitun hitaasti.
Taasmuuta: Lämmöt eivät nouse koskaan yli 38 celciusasteen edes War Rockia pelatessa.
Sontaa: Reso 1280x1024, _KAIKKI_ Visuaaliset tehosteet pois päältä, kone näyttää '98. Ainoat ohjelmat tälläkin hetkellä, ja yleisesti päällä mese, avg antivirus, Realtek HD Audio Manager, palomuuri ja firefox.

Duhduhduh. Ei sitten _sanaakaan_ hardwaren päivittämisestä. Joko uusi kone, tai sitten tuo toimimaan. Tämä kone on muutenkin perspaskaa. ;D

Wtf?

Uskon että ei toimi. Prossu jaksaa jotenkin mutta näyttis kusee ja pahasti.

Näyttäisi myös siltä että muistia on HIEMAN liian vähän. Uskoisin kuitenkin että on laitettua tuohon väärin tuo jälkitunnus, sen pitäisi varmaankin olla Mt, eikä Kb. Eipähän toimi muutenkaan.
Tuleva kone: Sapphire Radeon HD4870 512MB | Intel C2Q Q6600 | Abit IP35 Pro | SE16 500Gb | 2GB DDR2 800Mhz | Antec P190 | Logitech G5 & G15 | Acer AL2216WSD
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/7 ... 0c378f.png Keskiviikkona tilattiin, nyt odotellaan, max. 2 viikkoa ;(
.oOo.
Käyttäjän avatar
DJanne

Viesti DisturbedFIN 30 Kesä 2008 23:20

Toimii ERITTÄIN hikisesti, kerta toimii tällä surkukoneellakin.

-Prossu: AMD Sempron 2600+ @ 1,6gHz
-Näyttis: GeForce 6100 ja vielä intergoitu
-RAM: 1Gb (Ennen oli 448Mt, ja silloinkin pyöri hikiseen.)
-Käyttis: Windows XP
-Resoluutio Winukassa: 1280x1024

Että kaikki minimille niin pyörii todella hikisesti. Pyörii itselläni tuolla setillä HL2: DM ihan 16 pelaajaa servulla eikä pätki hirveämmin.
AMD Athlon 64 X2 5400+ @ 2,8gHz || 2 x Kingston 1Gb DDR2 800mHz || MSI HD 4850 512MB PCI-E 256-BIT GDDR3 || 320Gb HDD || Antec Sonata III

''And the rain will kill us all, If we throw ourselves against the wall. But no one else can see, the preservation of the martyr in me.'' Slipknot - Psychosocial

Doingitwrong.com - Juuri näin.
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Viesti Peto 01 Heinä 2008 00:46

Intergroidulla näyttiksellä on turha lähteä pelaamaan, ne ei jaksa mitään. Prosessoreissa sama pätee Celeronia ja Sempronia. Vaikka noi sempronit jaksaa vähän paremmin.
AMD Athlon 64 3200+ | Club 3D geforce 6800 GS | 2GT DDR | Asus A8V-VM | 450GT HD | 300W | Nexus Clodius | 2x 120mm tuularia

Käyttäjän avatar
Peto

Viesti Altair 01 Heinä 2008 02:18

Hyvin tuo HL2 pyöri minun vanhalla koneella, AMD Sempron 3000+ ja 448 megaa ramia + Geforce 440 MX.
Eiköhän Hl2 tuollakin pyöri.
[piilotettu kuva]
// 250GB WD HDD // 4GB DDR2 // Geforce 9500M GS 512MB (1791MB TurboCache) // Intel Core 2 Duo T5750 @ 2Ghz //
They said hold your head up high, raise your fist up in the air! Play metal, louder than hell!
They can't stop us, let em try, for heavy metal we would die!
Käyttäjän avatar
Altair

Viesti exeli 01 Heinä 2008 02:36

Peliksi olis tulossa jokin Source peleistä,ja koneeni:
Prossu: AMD Athlon X2 3800+ AM2 Dual Core
Näyttis: GeForce 7500LE 256MB
Keskusmuisti: 2048mb
Kovo: 400gb
Käyttis: Vista
En omista vielä tätä konetta,koska on nyt kahden vaiheilla ostanko tämän koneen vaiko ps3,mutta jos osta tietokoneen sen pitäisi pystyä pyörittämään sourcea edes mediumilla.
Edit: Entäpä jos ostaisin tohon jonkin eri näyttiksen,ja vaihtaisin ton 7500LE:en veke esim johonki nvidia 8800gt:hen?
[piilotettu kuva]<--Minä ihan ite.
Käyttäjän avatar
exeli

Viesti Peto 01 Heinä 2008 10:53

exeli kirjoitti:Peliksi olis tulossa jokin Source peleistä,ja koneeni:
En omista vielä tätä konetta,koska on nyt kahden vaiheilla ostanko tämän koneen vaiko ps3,mutta jos osta tietokoneen sen pitäisi pystyä pyörittämään sourcea edes mediumilla.
Edit: Entäpä jos ostaisin tohon jonkin eri näyttiksen,ja vaihtaisin ton 7500LE:en veke esim johonki nvidia 8800gt:hen?

Sitten olisi parempi mutta sen jälkene prossu ei pysyisi 8800gt jäljessä. Joku Ati Radeon olisi hyvä kyl, kun nykyään ne on parempia mitä geforcet. Joku Ati Radeon 3850 olisi passeli.

Käyttäjän avatar
Peto

Viesti C-Ghost'X 01 Heinä 2008 12:54

Peto kirjoitti:
exeli kirjoitti:Peliksi olis tulossa jokin Source peleistä,ja koneeni:

Sitten olisi parempi mutta sen jälkene prossu ei pysyisi 8800gt jäljessä. Joku Ati Radeon olisi hyvä kyl, kun nykyään ne on parempia mitä geforcet. Joku Ati Radeon 3850 olisi passeli.

kyllä mä mielummin 8800 GT:n otan kun jonkun 3850. Eipä 3850 GT:lle pärjää, ja ei se meinaa että kaikki atit olisi parempia kun GeiHorset, nvidia vie niin paljon ateja, ainoo atilta joka on noussut niin on se uus 4***. ja sekin oli CrossFiressä, yhtä nvidian korttia vastaan. joten älä yleistä että "nykyään ne on perempia" luuletko että vidia ei ala tekeen vielä parempia kortteja. tuskin se masentuu tommosesta, vidia tulee oleen aina näytönohjaimen aatelistoa. ATI on vaan halpa ja kakka niinkuin AMD:kin. (3850 on tosin paras mitä AGP väylälle saa.)

(Jos kyse on AGP väylästä = Ati 3850
PCI-E = 8800 GT/GTS (vastaava)/4***
Specsit:
In: Nexus Clodius
Prosessori:
Emolevy:
Näytönohjain:
Muisti:
Kovalevy: 360GB
Samsung SyncMaster 910T 19"
\\|Brotherhood Of Nexus|// ~Age Of Conan~
\\|The Ultimate Clan Has Arrived|//
Käyttäjän avatar
C-Ghost'X

Viesti Jamana 01 Heinä 2008 16:31

Jos itse olen aikeissa ostaa jotain peliä, yleensä käyn http://www.systemrequirementslab.com sivuilla
Valitsen sen pelin, ja napinpainaluksella saan tietää että toimiiko kyseinen peli koneellani
Toivottavasti tästä oli apua jollekkin :)
Käyttäjän avatar
Jamana

Viesti Latemara 01 Heinä 2008 17:31

Jamana kirjoitti:Jos itse olen aikeissa ostaa jotain peliä, yleensä käyn http://www.systemrequirementslab.com sivuilla
Valitsen sen pelin, ja napinpainaluksella saan tietää että toimiiko kyseinen peli koneellani

Tuohon ei kyllä kannata aina luottaa...
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.

Olen natsi.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Jequ 01 Heinä 2008 17:39

Latemara kirjoitti:
Jamana kirjoitti:Jos itse olen aikeissa ostaa jotain peliä, yleensä käyn http://www.systemrequirementslab.com sivuilla

Ja minulla se ei edes suostu toimimaan. Toimiiko jollakulla tuo sivu Operalla ja pitäisikö siihen ladata joku plug-in, että saisi toimimaan.
100 viestiä - 2.7 2008
Alla oleva viesti on silkkaa... BULLSHIT!
Käyttäjän avatar
Jequ

Viesti Jamana 01 Heinä 2008 17:49

Jequ kirjoitti:
Latemara kirjoitti:

Ja minulla se ei edes suostu toimimaan. Toimiiko jollakulla tuo sivu Operalla ja pitäisikö siihen ladata joku plug-in, että saisi toimimaan.

En ole täysin varma Operasta,
Mutta Firefoxilla pelittää
Eikä ole mitään plugineita
Käyttäjän avatar
Jamana

Viesti Fonzie 01 Heinä 2008 20:15

Eipäskä, ei tolla pysty tietämään että toimiiko uudella koneella kyseinen peli.
Hentainimihirviö (おかび) pois Jonnewebin foorumeilta!

no voi vittu kun en oo enää 1337 ku kaikki newfagit hommaa kans E8400:n ":DDDDDDDDDDDDDD" ja kellottaa ja vetää sitten niin vitun egokikkelimarkit
Käyttäjän avatar
Fonzie

Viesti Altair 01 Heinä 2008 20:27

Eikä tuolla 3/4 ajasta tiedä edes toimiiko uusikaan peli. Ko. sivusto väittää että koneellani ei pyöri Assassin's Creed prosessorin takia.
[piilotettu kuva]
// 250GB WD HDD // 4GB DDR2 // Geforce 9500M GS 512MB (1791MB TurboCache) // Intel Core 2 Duo T5750 @ 2Ghz //
They said hold your head up high, raise your fist up in the air! Play metal, louder than hell!
They can't stop us, let em try, for heavy metal we would die!
Käyttäjän avatar
Altair

Viesti •,• 01 Heinä 2008 20:33

Toimiiko muuten hl2 264mb näyttiksellä? Jos on kaikki muut hyvin?
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Palaa alueelle Hardware