Gallup. Ovatko nämä syntejä?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Gallup. Ovatko nämä syntejä?

Viesti Quentin 17 Joulu 2007 19:33

1.Olen auttanut kaveria varastamisessä. (En ole muuta tehnyt kun kävellyt kaverin vieressä että kamerat ei nää)
Suomen laki kieltävää avunannon näpistämiseen. "Synti" siis jos noita sillä nimellä tässä käsitellään.

2.Olen juonut varastettua. (seuraavana päivänä koski mahaan niin pirusti)
Kaipa tuo sitten synniksi lasketaan.

3.Olen varastanut mutta olen vienyt ne takaisin.
Kun kerta palautit niin ei syntiä.

4.Olen pelannut Moparia.(LOL) <----Helppo
Tähän minä en suostu vastaamaan kun ei ole kokemusta pelistä.
[piilotettu kuva]
McDonalds, pepsi, coca cola company jne. Olkaa hyvä ja syökää paskaa.
Käyttäjän avatar
Quentin

Viesti jimi777 17 Joulu 2007 20:06

Kimzza kirjoitti: jimi777 kirjoitti:MITÄ VITUN SYNTEJÄ.MIELESTÄNI RAAMATTU EI OLE LAKIKIRJA.Jos rikot suomenlakia niin se on rike ja jos et niin ei ole.Varastamisessa auttaminen on rikos ja tuomitaan avunannosta rikokseen.

Tosiaan ja varastaminen on synti

Puhe oli synneistä eikä rikkeistä, jotka eivät ole läheskään sama asia. Synti on jos teet jotain joka on vastoin raamatun sääntöjä ja syntinen ihminen ei pääse taivaaseen, mutta rike on suomen lain rikkomista josta rankaistaan joko sakoilla tai vankilalla.

You got the point;)
Referral-linkit kiellettyjä. Kertokaa nickinne, jos haasteita haluatte. Onnistuu haastaminen myös sitä kautta
-SeeDub

äitis oli referaali
-Jimi
jimi777

Viesti Veli Joosef 17 Joulu 2007 21:06

Kaikkihan nuo ovat varastamista (myös MoparScape, tavallaan), joten olet liusumassa juuri rasvattua tankoa alas Helvetin ikuisiin liekkeihin. Siellä on itkua ja hammasten kiristystä (eli melko hyvä kunnallinen hammashuolto)! Mutta jos tunnustat nyt Jeesuksen Vapahtajaksesi ja otat Hänet sydämeesi, niin tulet bailaamaan Herran kanssa taivaassa kuolemasi jälkeen. Iänkaikkisesti! Hallelujaa!
Käyttäjän avatar
Veli Joosef

Viesti ineartic 17 Joulu 2007 21:16

Ainakin 3. ensimmäistä ovat syntiä, neloseen en edes kommentoi. Vaikka palautitkin varastetun tavaran, olet silti tehnyt syntiä, tosin tekemäsi hyvä teko ikään kuin antoi syntisi anteeksi.
ineartic

Viesti Pyyhkäri 18 Joulu 2007 19:02

Veli Joosef kirjoitti:Kaikkihan nuo ovat varastamista (myös MoparScape, tavallaan), joten olet liusumassa juuri rasvattua tankoa alas Helvetin ikuisiin liekkeihin. Siellä on itkua ja hammasten kiristystä (eli melko hyvä kunnallinen hammashuolto)! Mutta jos tunnustat nyt Jeesuksen Vapahtajaksesi ja otat Hänet sydämeesi, niin tulet bailaamaan Herran kanssa taivaassa kuolemasi jälkeen. Iänkaikkisesti! Hallelujaa!

Eikös Jumala anna synnit anteeksi?
Käyttäjän avatar
Pyyhkäri

Viesti Veli Joosef 18 Joulu 2007 21:07

Pyyhkäri kirjoitti:
Veli Joosef kirjoitti:Eikös Jumala anna synnit anteeksi?

Kyllä. Jumala antaa kaikki syntisi anteeksi, jos tunnustat Jeesusken Vapahtajaksesi ja Herraksesi! Aamen!
Käyttäjän avatar
Veli Joosef

Viesti Sieldaren 20 Joulu 2007 00:08

Raamattu on hyvin monitulkintainen, joten ehdottaisin sinua miettimään noita asioita itse, tai yhdessä kirkonherran kanssa sen sijaan että kysyisit täältä.
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Palaa alueelle Yleinen keskustelu