Risk - Maailmanvalloituspeli

Keskustelua lautapeleistä.

Risk - Maailmanvalloituspeli

Viesti Anoterauk 15 Joulu 2007 17:22

Mitä mieltä olette Risk pelistä? Itse omistan, ja pelissä menee kaksinkin about 2. tuntia. Pelannut pari kertaa pikkuveljen kanssa, mutta ihan helppo peli kun oppii.
Käyttäjän avatar
Anoterauk

Re: Risk - Maailmanvalloituspeli

Viesti Echo 15 Joulu 2007 17:42

Mä haluaisin sen pelin omaksi... Nooh ehkä se pukki tuo :wink:
KUNINGAS MAMMONA!!!!!!!!!!!!!
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti RaZorZ 15 Joulu 2007 17:45

olisihan se ihan kiva peli...
voihan se pukki sen tuida :D
-frot knox on historiaa-

TheVinssi kirjoitti:Olen aina miettinyt että mistä kirjaimet WC tulevat?
Käyttäjän avatar
RaZorZ

Viesti Elvis__ 15 Joulu 2007 18:07

itse en tiedä lautapeleistä mutta yleensä saan lahjaksi vähän kaikkea mistä on mainoksia ja niitä mistä on vanhemmatki kiinnostuneet. :)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti Kovis## 15 Joulu 2007 18:16

Itsekin omistan, mutta en hirveästi pidä. Peli tuntuu niin... viimeistelemättömältä. Pienillä viilauksilla siitä olisi varmasti nousemaan huippu pelien joukkoon.
Tuhannet nuoret työntävät päivittäin valtavia määriä rahaa RAY:n "hyvän tahdon" pelikoneisiin, joista rahat annetaan vanhuksille, jotka vuorostaan työntävät rahat vähitellen takaisin koneisiin. Ainoa, joka tästä hyötyy on RAY. Jos tässä on mielestäsi jotain mätää, niin liitä tämä teksti allekirjoitukseesi.
Kovis##

Viesti Willly 17 Tammi 2008 16:49

Itseltäni löytyy tämä uskomattoman hyvä lautapeli, mutta en ole kuitenkaan paljoa sitä pelaillut. Joskus kavereitten kanssa pelattu kunnon sodat, sitä hauskempaa mitä enemmän pelaajia. Minuun ei oikein iske kaksinpeli, mutta onhan sekin ihan pelattavaa.
Risk:iä on vaikea opetella pelin joidenkin kohtuun monimutkaisten sääntöjen takia, mutta nekin oppii nopeasti jos vain keskittyy. Suosittelen sitä kaikille, jotka ovat kiinnostuneita strategialautapeleistä.
Willly

Viesti Typo 17 Tammi 2008 16:51

Kiva peli. Harmi vaan, että kaikki taistelut ovat arpapeliä.
[piilotettu kuva]
Recent Tracks:
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Typo

Viesti Fonzie 20 Tammi 2008 13:09

Hieno peli, haastava eikä mikään viiden minuutin putki. Itse sain joululahjaksi, suosittelen.
Epä onnea Anzee sinä et ole Ylläpitäjä... :twisted: :twisted:
Käyttäjän avatar
Fonzie
en

Viesti 0m0m0 21 Heinä 2008 13:21

en ymmärrä oikee ohjeista mitää mut sanopa vaa et kannattaa ostaa battleground lauta peli
ASD DSA
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi
ÄÄÄK! hamsteleITa . Yrheilu ja isänmaa mut pelastaa
Käyttäjän avatar
0m0m0

Viesti Lecrus(klooni) 13 Loka 2008 19:34

Ihan kiva, mutta kahden pelin jälkeen on jo kyllästynyt. Turha ostos jos aiotte kokeilla, heitetään noppaa ja katotaan mitkä tulee ja sitten vallotetaan se maa.

Ps.Ostakaa Carcassonne
LUPAAN OLLA SPAMMIMATTA, KUN HerraO on saanut bannit. :?
Käyttäjän avatar
Lecrus(klooni)

Viesti Bynamite 07 Tammi 2009 22:04

Loisto peli =))
Tykkään pelata, ja vaikka itse sanonkin; olen aika haka siinä.
Internetissä pelailen myös ilmaisilla softilla. (sillä muuten voi tehdä omia karttoja =) )
Bynamite

Viesti kaspeer 30 Maalis 2009 20:14

Loistava peli. Tosin pelaaminen ei luonnistu ilman tehtäviä.. Base camp Australiaan. Peli ei pääty ikinä. Testattu toimivaksi.
kaspeer

Viesti masterplayer 23 Loka 2009 23:03

oikeesti RISK on ihan kungas lautapelin joukossa varsinku siihen saa jonkun 4-6 kunnon pelaajaa, mut sit siin o vaa se ongelma et silloin peli kestää PITKÄÄN.... ootteko ikinä pelannu riskin tietokone versiota. Ei pärjää aidolle mut mun oli pakko siirtyy siihen ku en saanu enää pelikavereita siihe lauta versioon.
masterplayer

Palaa alueelle Lautapelit