Splinter Cell ongelma.

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Splinter Cell ongelma.

Viesti JimConer 04 Joulu 2007 15:07

Pandora tomorow pelissäni tulee vain alkuintro ja sitten se sammuttaa koko jutun ja mitäään ei tapahdu. Tietokoneeni pystyy pyörittämään peliä mutta en pääse varsinaisesti pelaamaan.
AC/DC, the greatest band of all time!
Käyttäjän avatar
JimConer

Re: Splinter Cell ongelma.

Viesti Echo 04 Joulu 2007 15:54

Oot voinut asentaa sen väärään Directoryyn. Asenna uudestaan ja jos ei toimi niin en tiedä sitten.
KUNINGAS MAMMONA!!!!!!!!!!!!!
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti JimConer 05 Joulu 2007 14:45

Kyllä mul on DirectX V 9.0 Joka vaaditaan siihen peliin mut mun koneen pikselit ei riitä siihen. Mitä mun pitäs tehä et mä voisin säätää niitä.
Käyttäjän avatar
JimConer

Viesti Elvis__ 06 Joulu 2007 00:41

minun koneellekin kun lataan frets on fireä niin menee näyttöpunaseks ja taustamusat kuuluu mut ei tapahu mitää ja pitää reboottaa kone ku ei toimi ctrl alt delete
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti JimConer 06 Joulu 2007 19:32

Eihän tuolta löydä yhtään mitään. Miks edes pistit tollasen tohon? Ei siieltä löydä kuin jotain habost ja runest kertovii juttui.
Käyttäjän avatar
JimConer

Viesti ObviousTroll 08 Joulu 2007 20:56

JimConer kirjoitti:Kyllä mul on DirectX V 9.0 Joka vaaditaan siihen peliin mut mun koneen pikselit ei riitä siihen. Mitä mun pitäs tehä et mä voisin säätää niitä.

pikseleitä voit säätää menemällä ominaisuuksiin(paina hiiren oikeaa näppäintä työpöydällä), sitten ominaisuuksissa valitse asetukset. Jos asetuksissa on asetettu värien määräksi 16bittiä niin säädä se 32bitiin.

E: itselläni oli muuten tuo sama ongelma ja se ratkesi säätämällä ton värien määrän 32bittiin
Et uskalla painaa tästä tarkistamatta ensin sen osoitetta.
Käyttäjän avatar
ObviousTroll

Viesti JimConer 18 Joulu 2007 14:47

Minulla on pikselit 32 bitillä mutta ser ei jaksa toimia. (Olen jo poistanut Splintter Cellin koneestani)
Käyttäjän avatar
JimConer

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu