Ikävin/ärsyttävin sairaus jonka olette kokeneet?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Ikävin/ärsyttävin sairaus jonka olette kokeneet?

Viesti 818 22 Marras 2007 19:28

Eli, ikävin tai ärsyttävin sairaus jonka olette kokeneet?

En tiedä lasketaanko sairaudeks, mut enivei.
Oli pari vuot sitte huulten ymprillä rohtunu iha hemmetisti ja levinny vähän. Ku avas suuta sattu pirusti ja verta tuli vähän. Oli vaikeet pestä hapaita tai syödä. Inhottavinta oli avata suu tai ku huulet kastu. :l
jonnewe/b/
Käyttäjän avatar
818

Re: Ikävin/ärsyttävin sairaus jonka olette kokeneet?

Viesti Usopp 22 Marras 2007 19:37

Jos puhutaan sairauksista, itselläni mahtaa olla astma. Keväät menee nuhassa, silmien kutinassa ja muussa kivassa.
Jos taas puhutaan kuumeesta ym. mahtaa olla vatsatauti, miksi sitä nykyään sanotaankaan.
kitarasankari.net
Käyttäjän avatar
Usopp

Viesti bombsly 22 Marras 2007 19:46

Slippet kirjoitti:Jos puhutaan sairauksista, itselläni mahtaa olla astma. Keväät menee nuhassa, silmien kutinassa ja muussa kivassa.
Jos taas puhutaan kuumeesta ym. mahtaa olla vatsatauti, miksi sitä nykyään sanotaankaan.

Itsekin olen vähän varovainen kaiken sellaisen kanssa, josta lähtee siitepölyä, vaikken omistakaan astmaa.
bombsly

Viesti Echo 22 Marras 2007 19:53

VatsaKuume... Se oli vittumainen sairaus.
KUNINGAS MAMMONA!!!!!!!!!!!!!
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti Trikker 22 Marras 2007 20:01

Ehkäpä Angiina.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Kiitos Andrinoidille hienosta sigistä.
Käyttäjän avatar
Trikker

Viesti Lartza8 22 Marras 2007 20:04

Slippet kirjoitti:Jos puhutaan sairauksista, itselläni mahtaa olla astma. Keväät menee nuhassa, silmien kutinassa ja muussa kivassa.

Mielestäni astmaan ei kuulu nuhaa j asilmien kutinaa. Ne ovat allergiaoireita. Eikös astma ole hengityssairaus? Itselläni ei ole sairauksia ollut paitsi, vauvana joku ja pienenä oksennustauteja. Edes vesirokkoa en ole saanut tai tule saamaan. Olen siis aika terve(en järkinen :lol: ) ihminen. Allergia tosin on sitten se minun "sairaus". Kesällä otan kerran päivässä lääkettä ja talvella toista silloin kun menen paikkaan jossa on koir(i)a. Myös osa hedelmistä aiheuttaa oireita. Ei tosin pahoja, mutta todell ärsyttäviä, kuten kurkun tai korvakäytävien(?) kutinaa.

EDIT: Ai niin. Angiinakin minulla on ollut ja siihen söin kaksi lääkekuuria. Ja kun sanoin, että olen terve. Tuli mieleeni, että kun olen sairas se kestää yleensä pitkään (ainakin flunssa) ja olen toisinaan usein pois :?
Lartza8

Viesti arripekka 22 Marras 2007 20:08

Pahin, tai voisi sanoa ilkein tauti jota olen sairastanut on angiina, joka on nielussa oleva tulehdus. En halua kokea samaa enää koskaan uudestaan, koska kurkkuun ottaa sen verran kipeää kun syöt ''kovaa'' ruokaa, juot jotain, tai vain nieleskelet
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
arripekka

Viesti Achteion 22 Marras 2007 20:08

Syöpä. Joo ei, kaipa se toi 1½ viikkoo kestänyt Oksennus tauti. Pääkivut sun muut nuhat päälle.
Ja siihen vielä läksyt. :)
Aivotoiminnan amputaatio
Käyttäjän avatar
Achteion

Viesti praKKA 22 Marras 2007 20:14

Astma, ei oikein pysty juoksemaan (rasitusastma) eikä myöskään voi pahemmin siivota (se hyvä puoli) omaa huonetta kun ottaa pölyt hengitykseen ja juoksu taas samoin.
Siivous periaatteessa kiva, mutta huonekin nyt ihan pommin jäljiltä täynnä pölyä, ja jos yrittää hieman imuroida on seuraava yö mahdoton nukkua, ellei sitten illalla kun menee nukkumaan, on sängyssä, totea että perkele pakko hönkäistä. Sitten siinä miettii että jaksaako nousta ja helpottaa hengitystä vai nukkua ja yrittää hengittää. Kuulostaa helpolta valinnalta, mutta sitä se ei ole klo 0.00

E: Astmaan kuuluu se että nenä on tukossa, ja tosiaankin keväällä on hieman vaikeuksia hengittää, ja sitten tosiaan nenästä vuotaa räkää kun ei henki kulje.
Viimeksi muokannut praKKA päivämäärä 22 Marras 2007 20:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti iceman_92 22 Marras 2007 20:17

Poskiontelontulehdus.Kun se oli niin en pystynyt liikuttaa päätä kun joku pään sisällä oli turvonnut niin sattu kamalasti, sain kolmet lääkkeet ja 8 tablettia päivässä

Sit mulla on synnynnäinen sydänvika ja migreeni.
iceman_92

Viesti Professional 22 Marras 2007 20:20

Lartza8 kirjoitti:

Mielestäni astmaan ei kuulu nuhaa j asilmien kutinaa. Ne ovat allergiaoireita. Eikös astma ole hengityssairaus? Itselläni ei ole sairauksia ollut paitsi, vauvana joku ja pienenä oksennustauteja. Edes vesirokkoa en ole saanut tai tule saamaan. Olen siis aika terve(en järkinen :lol: ) ihminen. Allergia tosin on sitten se minun "sairaus". Kesällä otan kerran päivässä lääkettä ja talvella toista silloin kun menen paikkaan jossa on koir(i)a. Myös osa hedelmistä aiheuttaa oireita. Ei tosin pahoja, mutta todell ärsyttäviä, kuten kurkun tai korvakäytävien(?) kutinaa.

EDIT: Ai niin. Angiinakin minulla on ollut ja siihen söin kaksi lääkekuuria. Ja kun sanoin, että olen terve. Tuli mieleeni, että kun olen sairas se kestää yleensä pitkään (ainakin flunssa) ja olen toisinaan usein pois :?

Sinuna toivoisin, että saisin vesirokon, sillä on vaarallisempaa sairastaa se aikuisena, kuin lapsena.
FOORUMI PSP:N OMISTAJILLE: http://pspforum.dy.fi - 17 senttiä päivässä + referit = http://bux.to/?r=Hazukazu
Käyttäjän avatar
Professional

Viesti Maikkimaa 22 Marras 2007 20:20

Angiina ja "vatsatauti", näin tuttavallisemmin ripuli :D
Antec Sonata 3
Intel Core Duo E8400
4GB DDR-2 800MHz A-Data
WinFast 8800GT 512Mt
Abit IP35P
320GB + 400GB
Maikkimaa

Viesti pietari-poika 22 Marras 2007 20:22

bombsly kirjoitti:

Itsekin olen vähän varovainen kaiken sellaisen kanssa, josta lähtee siitepölyä, vaikken omistakaan astmaa.

Aina keväällä kun siitepöly (ja hiekka) lentää, niin sitten ne menee kurkkuun ja kurkku menee ihan verille. Näin käynyt kolmena viimeisenä keväänä.

Ja sitten on migreeni (varmaan periytyny äidiltä :D).
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti ineartic 22 Marras 2007 20:30

Allergiat ovat suorastaan perseestä. Koko kesän ajan kitalakea ja silmiä kutittaa. Sitten joskus noin 6 vuotta sitten loppunut migreeni, oli periytynyt äidiltä.
ineartic

Viesti jykä95 22 Marras 2007 20:34

Hengenahdistus :? aivan kamalaa oli ei lähtenyt millään lääkkeellä pois ja sanoin happea vain nenän kautta hengittämällä. sitten nopeasti yöllä peijakseen.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
jykä95

Palaa alueelle Yleinen keskustelu

Samankaltaisia viestiketjuja