_MiKKo_ kirjoitti:PSP yhistetään koneeseen mukana tulevalla USB piuhalla. PSP:n mukana tulee myös ohjelma, PSP Media Manager, muistaakseni, jolla voit siirtää tiedostoja PSP:hesi.
Googlettamalla saat kaiken tarvitsemasi tiedon, kuten itsekkin löysin aikoinaan.

donkka kirjoitti:minulla ei tule niitä photo ja music kansioioita. mikä vikana?

Diabloo kirjoitti:toi on parempi ko DS. PSP löytyy kaikki hyvät pelit. kaikki alko nintendolla menee päin persettä kun gamecubelle ei tullu pelejä.

Diabloo kirjoitti:ollut niin paska että laitettu 100€ kappale etä saajaan pois hyllystä PSPn tilalle? itse en omista mitää Pleikkaria, aikoinaan ps2. sekin on oli jtn 7 vuotta. ostettiin silloinkun se tuli suomeen, jsks 2000-vuonna.

pietari-poika kirjoitti:_MiKKo_ kirjoitti:PSP yhistetään koneeseen mukana tulevalla USB piuhalla. PSP:n mukana tulee myös ohjelma, PSP Media Manager, muistaakseni, jolla voit siirtää tiedostoja PSP:hesi.
Googlettamalla saat kaiken tarvitsemasi tiedon, kuten itsekkin löysin aikoinaan.
Laita PSP USB-kaapelilla kiinni koneeseen, sitten mene PSP:llä settings - USB mode.
Sitten kone antaa jotain informaatiota, että laite on kytketty tms.
Sitten mene koneella Oma Tietokone ja sieltä löytyy PSP:n asema. (Voi olla esim K:/)
Ja siellä PSP:ssä on kansio /PSP/PHOTO/ ja sinne kuvat, Music kansioon musiikit jne.
Ja ne kansiot voi joutua tekemään itsekin.
Eikä minulla muuten tullut PSP:n mukana mitään ohjelmia.