Hakkerointi opas

Oppaita ja artikkeleita.

Re: Hakkerointi opas

Viesti mik__le1 16 Loka 2009 18:55

Tää on vanha AIHE mutta kirjotan tänne nyt ku oli niin hinku.P :?: ari kysymystä Eikö tosta voi jäädä kiinni ku aattelin eka että habboon vois testata mutta sitten aattelin että eikö se oo rikos. kumma ku ylläpito ei oo mitään tähän sanonu
Koodi: Valitse kaikki
13%Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa , ja 27% on kokeillut sitä, jos olet yksi niistä jotka eivät ole polttaneet tupakkaa, kopioi tämä teksti sigiisi.
13%Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa , ja 27% on kokeillut sitä, jos olet yksi niistä jotka eivät ole polttaneet tupakkaa, kopioi tämä teksti sigiisi.
mik__le1

Viesti minä_itse 19 Loka 2009 14:26

toimii ainakin balloon tower defence 3
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
minä_itse

Viesti TonDee 23 Loka 2009 12:17

Toimisko WarRockissa?
[piilotettu kuva]
TonDee

Viesti BlueDeath 23 Loka 2009 16:15

xXFaCtOrXx kirjoitti:Toimisko WarRockissa?

No kokeile itse?
Jiminet <----- Oppaita, grafiikkaa, ladattavaa, php-skriptejä, ja foorumi.
Käyttäjän avatar
BlueDeath

Viesti ^^Crysis^^ 23 Loka 2009 17:03

JEEEEE! Tein läpimurron ja sain hakkeroitua Call of duty 4:n multiplayeriä! Eli siis ne jotka eivät siis tiedä niin call of dutyssä on levelit joita saadaan tappamalla ja uusista leveleistä saadaan uusia aseita sekä erilaisia lisäosia muihin aseisiin mm: Tarkk'ampujan tähtäimen tai äänenvaimentimen.

Mutta anyway, sain crakattyy sen muistin jossa on ne level tiedot ja pääsin muokkamaan xp:tä joka määrittää levelit! JA onnistuin saamaan itseni 55 lvl (Maximi leveli cod 4)!

Joten nyt olen yrittämässä crakätä runescapen (Tiiän et on ihan paska peli) rahoja sekä expoja!
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
^^Crysis^^

Viesti Blodir 24 Loka 2009 13:22

Aban kirjoitti:
UnderGround kirjoitti:Ja mihis peliin tämä on?

Kaikkiin netti peleihin mutta ei tietenkään toimi jos siinä on hakkerointi esto.

Kaikkiin peleihin joiden väliaikaismuisti on sinun koneellasi. Käytännössä siis kaikissa "yksinpeleissä" pitäisi toimia.
Show no sympathy
Shed no tears for me
I know who I am
I am an evil man
Blodir

Viesti Muhku 02 Marras 2009 22:03

^^Crysis^^ kirjoitti:Joten nyt olen yrittämässä crakätä runescapen (Tiiän et on ihan paska peli) rahoja sekä expoja!

Et tule onnistumaan, ellet meinaa päästä muokkailee runen servujen tietoja...
||Mah YouTube Channel||
LässynLää, Läpätiläpätilää, Lää______________________Ei ole todellisuutta!
ÄLÄ KlikKaa! | <-----älä klikkaa
MLoL?
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Muhku

Viesti SCR 02 Marras 2009 22:05

^^Crysis^^ kirjoitti:JEEEEE! Tein läpimurron ja sain hakkeroitua Call of duty 4:n multiplayeriä! Eli siis ne jotka eivät siis tiedä niin call of dutyssä on levelit joita saadaan tappamalla ja uusista leveleistä saadaan uusia aseita sekä erilaisia lisäosia muihin aseisiin mm: Tarkk'ampujan tähtäimen tai äänenvaimentimen.

Mutta anyway, sain crakattyy sen muistin jossa on ne level tiedot ja pääsin muokkamaan xp:tä joka määrittää levelit! JA onnistuin saamaan itseni 55 lvl (Maximi leveli cod 4)!

Joten nyt olen yrittämässä crakätä runescapen (Tiiän et on ihan paska peli) rahoja sekä expoja!

Respect jos onnistut.
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Käyttäjän avatar
SCR

Palaa alueelle Oppaat & artikkelit