Haemme KOFF klaaniin pelaajia bf2

Haemme KOFF klaaniin pelaajia bf2

Viesti tidi.,. 15 Marras 2007 17:45

Uusia pelaajia ja aktiivisia. klaani on jo sit pystyssä se on http://www.battle.fi sivuilla voitte mennä katsomaan.

hyvä olla: mese, ei oo pakko olla Xfire ja Teamspeak hyvä olla tai joku samanlainen ohjelma
yli 13 vuotiaita, aktiivisuus pelata bf2,sf, perus taidot on hyvä olla pilotti,ajo ja niin edes päin
huumorintajua, ainakin viikon loput voisi pelailla ja ihan arki päivilläkin.
ja muuta tietoa tulee kun ottaa yhteyttä...
Huom!
pitää olla mikki
tidi.,.

Re: Haemme KOFF klaaniin pelaajia bf2

Viesti Mr. Brownstone 15 Marras 2007 18:03

Voin tulla mukaan varmaan vasta joulun alla, jos klaani on pystyssä, sillä mikkiä en omista.

Ja whoops. Ikäkään ei riitä.
Comeback
Ouluun graffitiseinä!!
Superdiscount kirjoitti:
coolka kirjoitti:semmonen kotiteatterin bassokaijutin. 20-50 tuumasta halpaa ettisin

Kenet meinasit tappaa?
Käyttäjän avatar
Mr. Brownstone

Viesti _MiG6o_ 15 Marras 2007 18:28

Voisin liittyä. Mikkiä ei vielä ole ( tai siis on, mutten ole vielä saanut niitä toimimaan )
Mutta kai voin tulla siihen väliaikaisesti ilman mikkiä ?
Haistakaa vittu koko valtiovalta ja Jonneweb!
Käyttäjän avatar
_MiG6o_

Viesti Hannuu 15 Marras 2007 18:33

Mitä väliä tolla iällä on? Tulisin kyllä klaaniin mutta latasin juuri monta tuntii patchia ja sitten ku oli 99 sammu koko paska eikä se toiminu ku yritin asentaa sitä.
Näin se menee. Klikatkaa sigiäni ja täältä saa rekisteröitymällä ja klikkaamalla oikeata rahaa,jolla voit ostaa sitä mitä haluat.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] Rekkaa tuohon,ja opastan miten tulla rikkaaksi. (saat tuosta vielä rekisteröinti bonuksen!)
Käyttäjän avatar
Hannuu

Viesti twos 15 Marras 2007 19:31

Voisin ite tulla mut poikotoin koffii nii ei onnistu.. olispa ollut karhu...
twos

Viesti Kikko 15 Marras 2007 20:46

tidi.,. kirjoitti:klaani on jo sit pystyssä se on http://www.battle.fi sivuilla voitte mennä katsomaan.

Pitkääkös tuola olla rekisteröitynyt että näkee klaanit? Ite en ainakaan löytänyt mitään klaani osiota tuolta. Tietysti suora linkkikin olisi ollut hyvä vaihtoehto
Koneen tiedot: Ketä kiinnostaa? Jokatapauksessa parempi ku sun!
Kikko

Viesti Demyx 15 Marras 2007 23:20

Kikko kirjoitti:
tidi.,. kirjoitti:klaani on jo sit pystyssä se on http://www.battle.fi sivuilla voitte mennä katsomaan.

Pitkääkös tuola olla rekisteröitynyt että näkee klaanit? Ite en ainakaan löytänyt mitään klaani osiota tuolta. Tietysti suora linkkikin olisi ollut hyvä vaihtoehto

Vasemmalla lukee isolla Klaanit.
Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
Käyttäjän avatar
Demyx

Viesti Kikko 15 Marras 2007 23:27

Katos perkele niin oliki :o Kiitos siitä
Koneen tiedot: Ketä kiinnostaa? Jokatapauksessa parempi ku sun!
Kikko

Viesti tidi.,. 17 Marras 2007 12:25

No siihen ikään ei ole ihan pakollista rajaa. ku klaanissani on noin 13 vuotiaita ja vähä yli 20 nii.
voisimme katsella jos joku kerta tulisitte käymään pelaamassa servuis: TV2 Dragon , Pelikaista , HBD , TV2 GULF OF OMAN.
tidi.,.

Viesti hurjaroope 27 Touko 2008 14:47

jos haluutte servun, isomman claanin (ei oo suomalainen) nii ottakaa yhteyttä muhun tai crazybollokkiin, niin pääsette P=O=T claaniin,meillä on oma servu nii pääsette sinne. Me kaikki ollaan jotai 15+ mut juttu on se et pitäis osata Englanti...jos ootte kiinostuneita nii ottakaa yhteyttä (Xfire: Hurjaroope).
Nähään
hurjaroope

Viesti LeeRocker 07 Kesä 2008 22:57

onko tää nyt uus vai se sama vanha jas se vanha niin oon hakenu tänne pitkään oon mukana
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
LeeRocker

Viesti kinuskikakku 08 Kesä 2008 17:52

hurjaroope kirjoitti:jos haluutte servun, isomman claanin (ei oo suomalainen) nii ottakaa yhteyttä muhun tai crazybollokkiin, niin pääsette P=O=T claaniin,meillä on oma servu nii pääsette sinne. Me kaikki ollaan jotai 15+ mut juttu on se et pitäis osata Englanti...jos ootte kiinostuneita nii ottakaa yhteyttä (Xfire: Hurjaroope).
Nähään

Joo, yks koffilainen on kans P=O=T klaanissa. Se on paljon pyydelly pelaamaan tuolle servulle.
kinuskikakku

Joo

Viesti Ownage!! 10 Syys 2008 20:03

Joo kuulostaa kivalta! Mutta oon vasta 12 vuotias. Mul on mese ventrilo ja teamspeak sekä mikki. Jos en pääse niin sit mä vaan oon :D
Ownage!!

Mä: Ownage!!

Viesti Ownage!! 10 Syys 2008 20:12

Mun nickki on BF2:ssa n00b$eal <fin> :roll:
Ownage!!

Viesti kinuskikakku 07 Marras 2008 20:15

Ei taida klaani enää elää pahemmin
kinuskikakku

Palaa alueelle Klaanit & peliseura