koulu tappelut

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

koulu tappelut

Viesti joosua1 24 Loka 2007 18:32

minäkin oon joutunut monta kertaa tappeluun. voitte kertoa täällä jos haluatte. kiitoksia kaikille kertojille :)
joosua1

Re: koulu tappelut

Viesti son-of-satan 24 Loka 2007 18:40

No kerran yks meijän luokkalainen kävi päälle ku kerroin mitä se oli ettiny googlesta...
[piilotettu kuva] <- Olkaa kilttejä ja liittykää niin autatte minua hankkimaan warrockiin premiumin Tästä saa paypal accon
Käyttäjän avatar
son-of-satan

Viesti joosua1 24 Loka 2007 18:46

mitä se teki sinulle? :(
joosua1

Viesti Jampuli^ 24 Loka 2007 18:49

runefreak kirjoitti:No kerran yks meijän luokkalainen kävi päälle ku kerroin mitä se oli ettiny googlesta...

mitä?mitä?mitä?mitä?mitä?mitä?oli ettiny googlesta???? :twisted:

Juu kyllä mäki kerran jouduin tappeluu ku yks alko potkia koska otin sen kiikun(hahah suuttu siitä) ja se on täälä käyttäjänä mutta en kerro kuka se oli:)
[piilotettu kuva]
Ite tehty._. You are 80% addicted to Counterstrike.
Käyttäjän avatar
Jampuli^

Viesti Latemara 24 Loka 2007 18:51

Jampuli kirjoitti:
runefreak kirjoitti:No kerran yks meijän luokkalainen kävi päälle ku kerroin mitä se oli ettiny googlesta...

ööö....varmaan p*rnoa :D :D
Joku oli sanonu 9-luokkalaisille että yks mun luokkakaveri oli puhkonu niiltä pyöränkumit,niin ne veti hirveet ressit ja kiusaa sitä koko ajan :(
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.

Olen natsi.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti son-of-satan 24 Loka 2007 19:03

joosua1 kirjoitti:mitä se teki sinulle? :(

Potki ja hakkas... Mikäs siinä sitte tuli mun 9 luokkalaiset kaverit ja hakkas sen :D
[piilotettu kuva] <- Olkaa kilttejä ja liittykää niin autatte minua hankkimaan warrockiin premiumin Tästä saa paypal accon
Käyttäjän avatar
son-of-satan

Viesti son-of-satan 24 Loka 2007 19:04

Jampuli kirjoitti:

Se oli ettiny transvestit sex tai jotaki muuta vastaavaa.
Viimeksi muokannut son-of-satan päivämäärä 24 Loka 2007 19:05, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
son-of-satan

Viesti Willly 24 Loka 2007 19:05

Kyllähän sitä tulee paljonkin tapeltua kaverimielessä... Ei oo vielä kukaan käyny oikeen raivolla kimppuun taidan olla sen verran vaikutusvaltanen koulus... Eli jos joku kiusaa mua niin se saa monen tyypin vihat niskoillensa
[piilotettu kuva]
"So put your head between your legs
and kiss your ass goodbye"
Willly

Viesti Thunderfire 24 Loka 2007 19:06

Pari kertaa olen joutunut tappeluun, joo.
1. Joskus 3 luokalla "tapeltiin" yhen pojan kanssa ja sitten kun kaaduin maahan ja poika meinasi varmaan lopettaa tai jtn, niin minä potkaisi häntä nenään vahingossa ja häneltä tuli veret nenästä.
2. "Tapeltii"n kaverin kanssa, mutta kun meillä on niin suuri koko ero, en tapellut vaan rauhoittelin tilannetta.
Thunderfire

Viesti Twear 24 Loka 2007 19:08

Minust on vain hauska tapella oikein kunnolla hakata :D
http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=26375 tarvin tos rahaa ku yks idiootti kokajan hyökkäilee kimppuu!
Käyttäjän avatar
Twear

Viesti NaXu 24 Loka 2007 19:34

En ole oikein tapellut paitsi yhen luokkalaisen kanssa olen ottanut yhtee mutta siitäkin on selvitty mustelmilta :D
''Kiitos taas Rouvanalletätilemmentohtoriruokaterapeuttins''muotiguru'' NaX'' -Sakutzki
Käyttäjän avatar
NaXu

Viesti Veli Joosef 24 Loka 2007 20:15

Meidän koulussamme tapahtui pahoinpitely. Eräs romanikansalainen, joka oli elämänasenteensa (luultavasti kotoa opitun) takia erityisluokalla, pahoinpiteli erään 9-luokkalaisen. Kalevassakin oli jopa pikku-uutinen tästä, ei täällä sentäs joka päivä tuollaista tapahdu. En ollut itse näkemässä tapahtumaa, mutta kuulin siitä sitten myöhemmin.
Käyttäjän avatar
Veli Joosef

Viesti HikiMylly 24 Loka 2007 20:42

Twear kirjoitti:Minust on vain hauska tapella oikein kunnolla hakata :D

Et ole ilmeisesti joutunut kunnon tappeluun.
DEViANCE kirjoitti:
Kalamies_96 kirjoitti:Glunks olisin kyllä tullut mutta oli tässä naisten(siis tyttöjen(ikäisteni)) sängyssä(vaatteet päällä) ja sitten tänäyönä putosin sängystä ja lakanat oli alla(kuten peittokin)...

aih niin siinähän kiihottuu kun tippuu sängystä
Käyttäjän avatar
HikiMylly

Viesti Usopp 24 Loka 2007 20:44

Pari kaveriani on joutunut ns. tappeluun.
Nämä terroristit ovat hyökänneet kaverieni kimppuun, mutta heidät on ownattu ja pommi on saatu purettua. "HEADSHOOT!!11"
Selvästi: Eräät henkilöt ovat ns. hyökänneet kaverieni kimppuun, mutta hyökkääjät ovat hävinneet.
kitarasankari.net
Käyttäjän avatar
Usopp

Viesti Replay 25 Loka 2007 11:54

Yhdesti vaan koulun kentällä kaveri rupes hakkaa ihan huvikseen :lol: ja sitte se tappelu alkoi.
TuleMuumilaaksolaan jotta saan lisää muumeja. xD
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Replay

Palaa alueelle Yleinen keskustelu