kannataako ostaa PS3 ??????

Keskustelua Playstationeista ja PSP:stä.

kannataako ostaa PS3 ??????

Viesti joosua1 23 Loka 2007 13:50

niin mä oon Hirveesti laittanut Xboxsiin liittyviä kysymyksiä . mutta välillä pitää muutakin laittaa.
no mennään asiaan no kanttiiko ostaa teidän mielestä PS3 ?????? kiitos kaikkien mielipiteestä :)
Viimeksi muokannut joosua1 päivämäärä 24 Loka 2007 18:21, muokattu yhteensä 1 kerran
joosua1

Re: kannataako ostaa PS3 ??????

Viesti NaXu 23 Loka 2007 14:08

Siis saat xbox360 ja nyt kysyt että pitäiskö ps3 hankkia....No onhan se ps3 ihan kiva, mutta vähä turhan kallis.
''Kiitos taas Rouvanalletätilemmentohtoriruokaterapeuttins''muotiguru'' NaX'' -Sakutzki
Käyttäjän avatar
NaXu

Viesti joosua1 23 Loka 2007 14:34

ehdotuksia
Viimeksi muokannut joosua1 päivämäärä 23 Loka 2007 14:51, muokattu yhteensä 1 kerran
joosua1

Viesti Astraalipenis 23 Loka 2007 14:41

NaXU kirjoitti:Siis saat xbox360 ja nyt kysyt että pitäiskö ps3 hankkia....No onhan se ps3 ihan kiva, mutta vähä turhan kallis.

PS3 Basic: keskihinta 485e
X360 Elite: Keskihinta 482e

Teknisiltä ominaisuuksiltaan nuo kaksi eivät eroa paskaakaan kovalevyn koon ja muutaman pikku lisävarusteen lisäksi. Kovalevystä sen verran että Xboxien kovot maksavat n. ~170e (120gt) kun taas Playstation 3:n saisi suurinpiirtein(joku ~150e) samalla hinnalla saisi 250gt kovalevyn. PS3 myös käyttää standardi SATA 2,5" kovoja, joita voi ostaa lähes mistä tahansa tietokonetarvikkeisiin ja/tai elektroniikkaan erikoistuneesta kaupasta.
Sen lisäksi Elitessä ei ole HD-DVD-asemaa eli pitää maksaa vielä n. ~170e jotta pääsee katsomaan teräväpiirtoelokuvia. Xbox livestä täytyy maksaa kun taas PS3n nettipeli on täysin maksutonta. PS3n mukana taas ei tule HDMI-kaapelia eikä kuulokemikrofonia joten reiluuden nimissä lisään myös nekin laskuun. Kovalevyä en lisää laskuun koska sellainen tulee jo mukana ja kokemuksen perusteella voin sanoa, että 40GT kovo riittää hyvin demoille, pelitallennuksille yms. _pakolliselle tavaralle_ ja mm. elokuvia + televisiosarjoja voi poistaa katsomisen jälkeen tai ne voi streamata LANin yli PS3lle.

X360elite + HD-DVD-asema = 653e
PS3 Basic + HDMI-kaapeli + KOSS CS-100 Kuulokemikrofoni = 539e

PS3 on siis turhan kallis?

joosua1 kirjoitti:minä kyllä haluan tietää teidän mieli pide että kumman viittis ostaa!!!!!!!!!11

Ja niin, meidän mielipiteemme eivät ole sinun mielipiteitäsi. Itse sanoisin että kannattaa ehdottomasti ostaa PS3(koska sille on lähiaikoina tulossa todella paljon minua kiinnostavia pelejä), mutta se on minun mielipiteeni. Osta PS3 jos sille tulee sinua kiinnostavia pelejä ja jos sille ei tule kiinnostavia pelejä, älä osta. As simple as that.
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti pietari-poika 23 Loka 2007 14:55

hyperchondriac kirjoitti:päläpälä...

Eli tosiasiassa ps3 on jopa halvempi kuin XboX360 elite + HD-DVD -asema, XboX olisi toki halvempi jos ostaisi sen valkoisen mallin, mutta siinä on sitten taas niitä vikoja (elitestä poistettu?)

Tuskin kukaan vielä tarvitsee HD-DVD -asemaa. Saati sitten Blu-Rayta.

Ja saat ostaa ihan sen kumpi omasta mielestä on parempi; omasta mielestäni XboX, koska siinä on parempi ohjain. (ergonomia, varsinkin analogiset takanapit)
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti Willly 23 Loka 2007 14:57

Kannattaa!
Willly

Viesti Echo 23 Loka 2007 15:02

Xbox... PS3, ei hyviä pelejä

edit:
hyperchondriac kirjoitti:
päläpälä...
Tälle kyllä repesin
KUNINGAS MAMMONA!!!!!!!!!!!!!
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti Astraalipenis 23 Loka 2007 15:11

woofler kirjoitti:Xbox... PS3, ei hyviä pelejä

edit:
päläpälä...
Tälle kyllä repesin

Repesit mille, esitin vain yksinkertaisesti että ostamalla xboxin ja hankkimalla siihen lisävarusteet, jotka nostavat sen teknisesti (ainakin elokuvatoiston kannalta) melkein PS3n tasolle* saat maksaa xboxista sen ~100e enemmän. Mitähän naurettavaa siinä on?
Niin ja henkilökohtaisesti, konsolin tehoilla ei ole mitään väliä minulle, ostin PS3n sen pelien takia.

*=ottaen huomioon blurayn edut(isompi koko, parempi kuva, enemmän ekstroja) etc.

pietari-poika kirjoitti:
Eli tosiasiassa ps3 on jopa halvempi kuin XboX360 elite + HD-DVD -asema, XboX olisi toki halvempi jos ostaisi sen valkoisen mallin, mutta siinä on sitten taas niitä vikoja (elitestä poistettu?)

Näin sitä sanotaan mutta yleensä Microsoftin tapauksessa yhden ongelman korjaaminen tuottaa viisi uutta. Toivottavasti nyt Elite olisi vihdoin toimiva Xboxi niin voisi itsekin sellaisen ostaa.
Viimeksi muokannut Astraalipenis päivämäärä 23 Loka 2007 15:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Jonze- 23 Loka 2007 15:12

Noh... Ps3:ssa on Bly-Ray jne. jne. X-box 360 tulee tietysti halo 3 mitä ps3 ei tule, mutta ps3 tulee enemmän kuin yksi peli mitä xbox 360 tulee, ja jos ei nyt heti osta mutta myöhemmin niin ps3 halventuu koko ajan... Mutta sitten muutaman pelin hinnaksi tulee jo koko ps3:n hinta. Eli päätös on sinun. :)

Edit: Kyllä Minun mielestäny hypermikälie on oikeassa, ps3 on kattavampi kuin xbox 360.
edit:

edit:
päläpälä...
Tälle kyllä repesin

Turpas kii jos ei oo sanottavaa... :|
[piilotettu kuva]
Tsekkaa mun galtsu kuvat! http://irc-galleria.net/view.php?nick=^^=Jonne=^^ Ja ii2.
Käyttäjän avatar
Jonze-

Viesti pietari-poika 23 Loka 2007 15:19

edit:
päläpälä...
Tälle kyllä repesin

Repesit mille, esitin vain yksinkertaisesti että ostamalla xboxin ja hankkimalla siihen lisävarusteet, jotka nostavat sen teknisesti (ainakin elokuvatoiston kannalta) melkein PS3n tasolle* saat maksaa xboxista sen ~100e enemmän. Mitähän naurettavaa siinä on?
Niin ja henkilökohtaisesti, konsolin tehoilla ei ole mitään väliä minulle, ostin PS3n sen pelien takia.

*=ottaen huomioon blurayn edut(isompi koko, parempi kuva, enemmän ekstroja) etc.

Luulisin kyllä että woofer repesi sille että kun lainasin viestisi niin en jaksanut ottaa sitä kokonaan vaan laitoin vaan "päläpälä....".
Tai sitten ei, mutta saahan sieltä microsoftilta/jälleenmyyjältä uuden X-laatikon jos ko. boksi hajoaa ja takuuta on jäljellä.
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti Astraalipenis 23 Loka 2007 15:21

pietari-poika kirjoitti:Luulisin kyllä että woofer repesi sille että kun lainasin viestisi niin en jaksanut ottaa sitä kokonaan vaan laitoin vaan "päläpälä....".
Tai sitten ei, mutta saahan sieltä microsoftilta/jälleenmyyjältä uuden X-laatikon jos ko. boksi hajoaa ja takuuta on jäljellä.

Ihan kiva ominaisuus mutta niinhän se on lähes kaiken elektroniikan kanssa että hajonneen tilalle saa uuden/korjatun tuotteen. Sitäpaitsi, jos ostan jotain odotan sen myöskin toimivan enkä osta konsolia sen takia että lähetän sen parin kuukauden pelaamisen jälkeen Saksaan, jossa se on seuraavan kkn ajan.

E: Okei, yliarvioin Wooflerin selkeästi. Sori vaan.
Viimeksi muokannut Astraalipenis päivämäärä 23 Loka 2007 19:18, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Echo 23 Loka 2007 19:10

pietari-poika kirjoitti:Luulisin kyllä että woofer repesi sille että kun lainasin viestisi niin en jaksanut ottaa sitä kokonaan vaan laitoin vaan "päläpälä....".

Juuri tälle repesin... Se on vaan niin kummallista. Pitkä viesti päläpälä... Heh :lol:
KUNINGAS MAMMONA!!!!!!!!!!!!!
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti Underwater 02 Marras 2007 20:56

Itse en ostaisi kyseistä konsolia vielä. Kannattaisi odottaa, että se halpuu.
Itse asiassa se riippuu perheen varoista jne.
Teksticenter -Kuolemattomasti tekstipelien kannalla
http://www.pointshop.fi/oltsuh Help me, please!
Käyttäjän avatar
Underwater

Viesti Seksi-Seppo69 18 Marras 2007 16:09

Oisha se kiva, mut ostan sen sit ku tulee enemmä sen pelei ja ku se halventuu, ku nii pirun kallis. En mä muutenkaa sais sitä ennemmi.
Do The Dew
Käyttäjän avatar
Seksi-Seppo69

Viesti kultamuna1 20 Marras 2007 19:00

kyl se ehkä kannattais mut sen pelit maksaa iha hitosti
kultamuna1

Palaa alueelle Playstation

Samankaltaisia viestiketjuja