MP3 soittimeen lisää muistia

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

MP3 soittimeen lisää muistia

Viesti Evottaja 22 Loka 2007 15:32

Omistan Creativen Muvo TX:n ja ongelma on se, että minulle ei riitä 512mb muisti. Itse en googlettamalla löytänyt erikseen myytävää tikkua. Liitäntänä toimii siis USB 2.0. Lisää muistia tarvisin 512mb tai gigan. Eipä näitä muistitikkuja taideta soittimiin olenkaan myydä tai en itse ainakaan ole löytänyt.
Käyttäjän avatar
Evottaja

Re: MP3 soittimeen lisää muistia

Viesti Derf 22 Loka 2007 15:37

Voit toki kokeilla ostaa samalta valmistajalta olevan MP3 - playerin ja kytkeä sen vanhaasi, mutta teoraalinen hyöty jää miinuksen puolelle. Joihinkin iPodin kiinanversioihin saattaa lisämuistia olla olemassa, mutta hinnoissa se käyttöjärjästelmä ja kotelo jäävät pieneksi verrattuna siihen muistiin ja itse tikkuun. Kannattaa etsiskellä iPodeja tai Zenejä, jos isomman luokan muistia haluat. Itselläkään ei tuota 2 Gigaa enempää iPodiltni löydy, mutta näissähän on mahdollisuuksia ainakin 80 GB:seen asti. Jos asiasta on vielä puhuttavaa voit jättää minulle yksityisviestin. Täältä näitä voi vielä etsiä, mutta ainakaan ensinäkymällä ei mitään lisämuistiin viittaavaa löytynyt (Voithan etsiä myös tuotekohtaisesti, jos se yhtään helpottaa).
Käyttäjän avatar
Derf
Moderaattori

Palaa alueelle Yleinen keskustelu