Ääni ongelmia

Keskustelua tietokoneen laitteistosta, ylikellotuksesta ja muusta virittelystä.

Ääni ongelmia

Viesti bombsly 20 Loka 2007 13:59

Minulla on näköjään aina jotain ongelmia. Tänään on sellainen onkelma, että kun esimerkiksu pelaan jotain peliä, ääni pätkii ja välillä jopa vaimentuu kokonaan, usein vartiksi. Olisiko siis äänikortin ajureitten päivitys paikallaan? Ongelma on alkanut sen jälkeen, kun kuulokkeeni hajosivat,ja siirryin takaisin kaijuttimiin.
Apu olisi siis paikallaan.
bombsly

Re: Ääni ongelmia

Viesti Kossuranta 20 Loka 2007 14:07

Jos kerran alkoi sillon kun vaihdoit takaisin kaiuttimiin niin oletko varma, että kaiuttimet ovat ehjät, jos ovat niin tarkista liitännät uudelleen.
Jos nuo eivät auta niin sitten hae uudet ajurit.
Intel Core2 Quad Q9550 ~2,84GHz | Radeon HD4870 512MB | 8 GB DDR2 800MHz | MSI P45 NEO3 | 750GB + 250GB + 1TB + 320GB | Nexus Clodius | OCZ StealthXStream 600W | Logitech G15 + G9 | Vista Premium 64bit
Tienaa pitämällä konettasi päällä! Rekisteröidy, asenna tuo ohjelma ja anna sen pyöriä taustalla.
Kossuranta

Viesti bombsly 20 Loka 2007 15:18

Kossuranta kirjoitti:Jos kerran alkoi sillon kun vaihdoit takaisin kaiuttimiin niin oletko varma, että kaiuttimet ovat ehjät, jos ovat niin tarkista liitännät uudelleen.
Jos nuo eivät auta niin sitten hae uudet ajurit.

Liitännät olen moneen kertaan tarkistanut.
bombsly

Viesti AaJii 20 Loka 2007 16:41

bombsly kirjoitti:Minulla on näköjään aina jotain ongelmia. Tänään on sellainen onkelma, että kun esimerkiksu pelaan jotain peliä, ääni pätkii ja välillä jopa vaimentuu kokonaan, usein vartiksi. Olisiko siis äänikortin ajureitten päivitys paikallaan? Ongelma on alkanut sen jälkeen, kun kuulokkeeni hajosivat,ja siirryin takaisin kaijuttimiin.
Apu olisi siis paikallaan.

Aahhh...
Mulla on vanhoilla 4.1 surrsound-kajareilla samanlainen ongelma. Aina kun ääni katkeaa käytä volume-nappia (KAIUTTIMISTA) aika kovalla hetkellisesti, äänien "kuuluessa".
Jönssitaateli69 a.k.a AaJii
[piilotettu kuva]
Jos osaat scriptata Enemy Territory -servereitä TAI tiedät servereiden ylläpitämisestä, ottaisitko minuun yhteyttä vaikkapa YV:llä!!!
Käyttäjän avatar
AaJii

Palaa alueelle Hardware