KawaPower kirjoitti:Mikä ois uusin ajuri NVIDIA 6200 TurboCacheen?
Jipra from afterdawn kirjoitti: täällä on puhuttu ennenkin samantapaisista ongelmista Catalyst ajureiden kanssa ja melkein aina on auttanut, kun Catalystit on poistettu ensin 'Lisää tai poista Sovelluksen' kautta ja asennettu uudestaan. Mutta hyvä homma, että toimii! =)
Pelkkä ajureiden päälle asentaminen uudestaan ja uudestaan ei välttämättä auta asiaa.
Saanko minäkin?ErakkoPapu kirjoitti:Aivan oikein! Saat kymmenen pistettä ja virtuaali keksin!
Onko näin?Sieldaren kirjoitti: Suomalainen nyt onkin tyhmä kuin saapas ja sillä on triviaalit huvit
Nyt, kun tietokone on käynnistynyt uusiksi, sinun pitää vielä asentaa uudet ajurit. Tämä onnistuu kaksoisklikkaamalla ajurin asennustiedostoa, ja seuraamalla ohjeita.
•,• kirjoitti:Nyt, kun tietokone on käynnistynyt uusiksi, sinun pitää vielä asentaa uudet ajurit. Tämä onnistuu kaksoisklikkaamalla ajurin asennustiedostoa, ja seuraamalla ohjeita.
Mistä saan noi ajurit?
•,• kirjoitti:En löytänyt oikeaa ajuria, ja olen poistanut vanhat. mitä nyt teen!!???
pietari-poika kirjoitti:•,• kirjoitti:En löytänyt oikeaa ajuria, ja olen poistanut vanhat. mitä nyt teen!!???
Etit ajurit.
•,• kirjoitti:pietari-poika kirjoitti:•,• kirjoitti:En löytänyt oikeaa ajuria, ja olen poistanut vanhat. mitä nyt teen!!???
Etit ajurit.
Mulla on niin vanha, että en löydä1!
Palaa alueelle Oppaat & artikkelit