Piirtopöytä

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Piirtopöytä

Viesti 818 15 Loka 2007 22:02

Eli onko teille piirtopöytää ja minkälainen/merkkinen se on?

Ite oon täs lähiaikoina aatellu tilaa piirtäpöydän netistä, mut en tierä kumma kannattais: http://www.pixmania.com/fi/fi/94790/art ... -scro.html vai http://www.reaxon.fi/lisatiedot.php?pag ... id=10&ik=1
Ku en oo viel mikää kummone graffikoija, mikä haluisin olla, niin en haluu mitää Wacom merkkistä uberprota, vaa jonku harjottelu halpis pöydä ^^ Ehdotuksia?

Ei oo pakko ratkasta mun onkelmaa vaa voitte kertoo teidän piirtopöydistänne jos omistatte.
jonnewe/b/
Käyttäjän avatar
818

Re: Piirtopöytä

Viesti Astraalipenis 16 Loka 2007 00:41

viewtopic.php?p=392524#p392524

Tuossa aika pitkälti vastaukseni tähän topiciin. Oikeasti, osta wacom vaikka se maksaa enemmän. Laadusta kannattaa maksaa.
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti 818 16 Loka 2007 07:30

Ei oo mun tyylist alkaa nostella wanhoja aiheita..
Sitäpaitsi ku toi aiheki on puol vuot wanha nii tulee ehkä banaanii vanhan aiheen nostamisest ;s
jonnewe/b/
Käyttäjän avatar
818

Viesti Dice 16 Loka 2007 08:18

Itse kannatan ensimmäistä vaikka ei miulla ookkaan piirtopöytää..
Sum days left..
Dice

Viesti Ferçen 16 Loka 2007 10:08

Omalta pöydältä löytyy Wacom Bamboo, 109€ Tietoasemasta. Nakkasin Logitechin MX Revolution -laserhiireni hyvin äkkiä laatikon pohjalle kun sain tuntumaa kynään.

Noista kahdesta ottaisin luultavammin ylemmän, mutten Pixmaniasta.
Käyttäjän avatar
Ferçen

Viesti AaJii 16 Loka 2007 10:51

Osta Wacom. Se on yksinkertaisesti paras kaikista, mutta jos noista kahdesta pitäisi valita,
ottaisin tuon Aiptek HyperPen:n!! Älä säikähdä jos "kynällä piirtäminen" tuntuu 'hieman' oudolta, siihen tottuu äkkiä... :wink:
Jönssitaateli69 a.k.a AaJii
[piilotettu kuva]
Jos osaat scriptata Enemy Territory -servereitä TAI tiedät servereiden ylläpitämisestä, ottaisitko minuun yhteyttä vaikkapa YV:llä!!!
Käyttäjän avatar
AaJii

Viesti Ferçen 16 Loka 2007 13:55

AaJii kirjoitti:Osta Wacom. Se on yksinkertaisesti paras kaikista, mutta jos noista kahdesta pitäisi valita,
ottaisin tuon Aiptek HyperPen:n!! Älä säikähdä jos "kynällä piirtäminen" tuntuu 'hieman' oudolta, siihen tottuu äkkiä... :wink:

Jos sen pitää olla A4 -kokoa, ei Wacomista kannata aloittaa. Menee liian kalliiksi.
Käyttäjän avatar
Ferçen

Palaa alueelle Yleinen keskustelu