Doom

Keskustelua lautapeleistä.

Doom

Viesti Octo-Pussy 19 Syys 2007 16:13

Onkos kukaan pelannut tätä Doom lautapeliä? Mitäs piditte siitä? Itse olen kerran pelannut ja se oli ihan kohtalaisen jännä peli, mutta suomennokset "örkkien" nimistä olivat naurettavia.
Asdasdasd!
Octo-Pussy

Re: Doom

Viesti Kreator 07 Loka 2007 00:28

Olen halunnut kokeilla tätä peliä.
Olen yrittänyt etsiä kauposta mutten ole löytänyt, jos joku tietää, voiko ystävällisesti kertoa mistä tämän saa?
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
http://sunblind.urli.fi/
Kreator

Viesti Latemara 18 Loka 2007 23:03

sen voi ostaa täälä---->http://www.lautapelit.fi/lautapelit/index.php?p=541
:D :D
So shit happens, I guess. What else? I enjoy fine food, especially beer and beef jerky. Also, I like blowing stuff up. Back home everyone was kinda giving me a hard time about that, but in the Army they actually want you to blow stuff up, so I fit right in.

-Haggard
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti son-of-satan 23 Loka 2007 21:24

Aika kauvan kestää yks "erä" ku sitä alkaa pelaan. Kerran kaverilla pelasin ja meni siinä muutama tunti ku saatiin se pelattua loppuun :D
[piilotettu kuva] <- Olkaa kilttejä ja liittykää niin autatte minua hankkimaan warrockiin premiumin Tästä saa paypal accon
Käyttäjän avatar
son-of-satan

Viesti d-hunter 27 Marras 2007 22:57

Kaverilla on tuo ja sen kanssa lisäosakin, joten kartoista saa melko isoja. Kerran ollaan pienellä porukalla vedetty koko normipelin kampanja läpi, ja kyllähän tuohon aikaa meni. Aina viikonloppuna yksi peli ja yksi peli kestää sen pari-muutaman tuntia, eli joku parisenkymmentä tuntia menee kaiketi tuohon kampanjaan. Lisäosaa emme ole kylläkään menneet kokonaan.

Ihan laatupeli kunhan on englanninkieliset ohjeet ;)
viewtopic43067.html ~~ Osta pelejä edullisesti ~~
Tietokone: Intel Pentium
d-hunter

Viesti hemuz 16 Joulu 2007 14:22

paikallisesta fantasiapeleistä voi löytyä doom lautapeli mutta pelin mukana tulevat säännöt ja ovat ihan kauheat... ihmisillä ei oikeastaan ole mitään saumaa...
Kyllähän sitä voi kerran pari pelata alkuperäisillä säännöillä mutta useempaan kertaan huomaa että lopputulos on aina sama...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
hemuz

Viesti ROFL 29 Joulu 2007 20:30

PC-pelinä Doom ei ainakaan ole toiminut eka osien jälkeen. Lautapelistä olen nähnyt arvosteluja PP:ssä ja muualla, vaikuttaisi ihan hyvältä, muttei riitä vakuuttamaan minua ostoon. Hintakin kiristää hampaissa.

Ja örkkien nimien suomentaminen oli kyllä pahin veto.. Miksi? Miksi? Pidettäisiin kaikki vaan originaalina niin johan maittaisi.
ROFL

Viesti SMario 09 Touko 2008 19:19

Hyvä minun mielestä. Paras lautapeli ikinä. (Turha valittaa että vanhan aiheen nosto koska tämä on lautapelit osaston ensimmäisellä osastolla.
*klick*
Kattokaa mun rusinaa xD
Playstation 3 tulee minulle kun on tarpeeksi rahaa. Rahaa kasassa:530€ Eli tarkoittaa rahat tienattu!!
l]
Käyttäjän avatar
SMario

Viesti Kuolekuolekuole 07 Heinä 2008 01:02

No jaa... Eihän tämä nyt niin paha ollut, mutta jos tämän tyyppistä haluaa pelata, suosittelen Space Crusadea.
Kuolekuolekuole

Viesti Pikatsu. 24 Heinä 2008 10:20

Kiinnostais pelata, Mutta en ole löytänyt suomesta. (Ainakaan vielä ;])
Käyttäjän avatar
Pikatsu.

Palaa alueelle Lautapelit

Samankaltaisia viestiketjuja