Elders scrolls:?

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Elders scrolls:?

Viesti RondeCorn 19 Syys 2007 13:38

Osta Morrowind game of the year versio niin saat lisärit mukana mutt pelaa ne vasta ku olet vetänyt Morrowindin läpi koska ne on helpompi ja kivempi pelata.. lisärit suurentavat peli aluetta yhdellä matereella ja pienellä saarella.. ja muuttavat itse pelin kulkua hieman.. plus game of the year versiossa saat mappi editorin :) oblivionin maailma on itsessään pieni paikka mutta 100 kertaa yksityis kohtaisempi ja syvempi ulotteisempi peli maailma kuin morrowind mutta morrowind on vaan niin legenda että OSTA :)
Käyttäjän avatar
RondeCorn

Viesti Echo 27 Syys 2007 08:09

osta lisäosat ensin mutta vedä ensin morrowindin alkuperänen versio läpi mulla ainakin lopahti into siitä pelistä kun pelasin lisäreitä :roll:
KUNINGAS MAMMONA!!!!!!!!!!!!!
Käyttäjän avatar
Echo

Viesti Kreator 29 Syys 2007 19:33

Juu että tollanen rooli peli sarja. Ittelläni on morrowind (eli elder scrolls 3) ja siihen lisä osat blodmoon ja tribunal.
Suosittelen ostamaan tän morrowindin, toimii vähän paskemmillakin koneilla.
Ja jos on hyvä kone voi ostaa oblivionin (elder scrolls 4) mutta mitä kaverit on sanonu, että se on huonompi kuin morrowind...
makuasia.
[piilotettu kuva]
Suomipalsta - Suomalainen yleisfoorumi. Liity sinne nyt, saatana.
Liittykää sinne vitun palstalle, odotellaan siellä =)
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti JuhoIsThaMan 05 Marras 2007 01:45

Nurf3d, kyseessä ei siis ole MMORPG, vaan roolipeli. Jotenkin tuon WoWin mainitseminen (tai lagin) sai minut tuntemaan, että luulet ES-sarjaa MMORPG peleiksi. Ja lagi on nimenomaan verkossa tapahtuvaa viivettä. Eli muistin määrän ei pitäisi vaikuttaa lagin määrään mitenkään. Eihän ES:sissä ole edes moninpeliä, kai. Ei, en kiellä sinua ostamasta, minä vain informoin sinua, ettet oston jälkeen tunne oloasi huijatuksi. Tuntuu vaan, että nykyään kaikki luulevat roolipeliä automaattisesti MMORPG-peliksi.

PS. Ihan vinkkinä, hanki lisää muistia.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Tupakkaa ei tueta.
SivuVäärä kirjoitti:Uskoakseni minulla on perseessä karvoja.
Käyttäjän avatar
JuhoIsThaMan

Viesti Sakaaali 05 Marras 2007 09:00

Tarkoitan yleensä lagilla pätkimistä...*
En kyllä enään aijo ostaa ainakaan vähäänaikaan. Koska saan Xbox ja Swat 4.
Amd Phenom II x4 955 ~3.20 GHz
Ati Radeon HD 4890
4094 Mb
Käyttäjän avatar
Sakaaali

Viesti JFRT-bot 24 Joulu 2007 20:59

Morrowind ja oblivion on kummatkin hyviä pelejä suosittelen kumpiakin
olen morrowindissä aika huono mutta tykkään obvilionissa olen hyvä
olen jo tosi pitkällä mutta kummatkin peli on hyviä
Tapakkaa kaikki terroristit pelasta päiväsi http://www.tapakaikkiterroristit.com
----------------------------------------------------
Käyttäjän avatar
JFRT-bot

Viesti praKKA 25 Joulu 2007 01:07

JFRT-bot kirjoitti:Morrowind ja oblivion on kummatkin hyviä pelejä suosittelen kumpiakin

No onhan molemmat hyviä, mutta morrowindiä ei vain jaksa enää pelata. Mutta tulee ihan oikeasti mietittyä miten hyvin Elders Scrollsi sitten on osannut jatkaa Morrowindistä. Oblivionissa viitataan koko aika Morrowindiin ja vielä se sijoittuu Morrowindin viereen.
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Kreator 25 Joulu 2007 22:35

praKKA kirjoitti:
JFRT-bot kirjoitti:Morrowind ja oblivion on kummatkin hyviä pelejä suosittelen kumpiakin

No onhan molemmat hyviä, mutta morrowindiä ei vain jaksa enää pelata. Mutta tulee ihan oikeasti mietittyä miten hyvin Elders Scrollsi sitten on osannut jatkaa Morrowindistä. Oblivionissa viitataan koko aika Morrowindiin ja vielä se sijoittuu Morrowindin viereen.

Eli siis jos todella kiinnostuu kannattaa pelata molemmat :wink:
[piilotettu kuva]
Suomipalsta - Suomalainen yleisfoorumi. Liity sinne nyt, saatana.
Liittykää sinne vitun palstalle, odotellaan siellä =)
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti DisturbedFIN 13 Tammi 2008 00:39

vaikka en oo pelannu, tiiän, että ES 4:seen on älyttömästi (korjaus)modeja. Jotkut ¨korjaa¨ peliä (esim. jousipyssyn tehoja isommalle ja paremmat grafiikat), ja sitten on semmosii ihmeellisii modeja ku joku living corpses eli ne tapetut ukkelit jää mätänemää maahan. melko siistiä miun mielestä :D
God is dead can't save me, taking lives with impunity.
Resurrection of a deviant Christ, feeding hate to capacity - deviance.

:: Valve fans for PS3 - Haluamme nähdä Valven tuotantoja myös PS3:lla! ::
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Viesti Sequroth 01 Helmi 2008 21:14

itse en tykännyt morrowwindistä läheskään yhtä paljon kuin oblivonista
Sequroth

Viesti Jacksoni 29 Maalis 2008 10:11

Mulperi kirjoitti:512 RAMisella pitää Oblivionista karsia melkein kaikki hienoudet ja pelata matalimmalla detaililla, mutta Morrowindissä 512 RAM riittää oikein hyvin. Morrowind ei tainnut prosessorilta vaatia kuin 800 Ghz.

Niin kyllähän se on aika vähän se 800 gigaa
[piilotettu kuva]
Intel Core 2 Duo Processor E8400@ 3.10 Ghz, 3GB DDR2 667Mhz, 2x160 gb 7200 rpm, Asus EAH4850 (512 Mb)
Jacksoni

Viesti DungeonMaster 29 Maalis 2008 10:20

Kannattaa ihan ykkösestä alottaa. Pääsee paremmpin sisälle. Taitaa olla ilmaislevityksessä.
Yksinään hän vaeltaa mis' varjot lankeaa, Halki usvan ja roudan vain teräs seuranaan...
Sydämensä kylmä on kuin maa routainen, Mutta silmissään viha polttava kuin kiuas tulinen!
Käyttäjän avatar
DungeonMaster

Viesti Jan1 25 Touko 2008 11:21

DungeonMaster kirjoitti:Kannattaa ihan ykkösestä alottaa. Pääsee paremmpin sisälle. Taitaa olla ilmaislevityksessä.

Tarvitsee vain DOSemulaattorin
jonneweb = maailman turhin asia
Käyttäjän avatar
Jan1

Viesti verinen 25 Touko 2008 16:58

Jan1 kirjoitti:
DungeonMaster kirjoitti:Kannattaa ihan ykkösestä alottaa. Pääsee paremmpin sisälle. Taitaa olla ilmaislevityksessä.

Tarvitsee vain DOSemulaattorin

http://www.dosbox.com/
DOSBox on helppokäyttönen ja toimii hyvin.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
verinen

Viesti Jaedon 02 Kesä 2008 12:40

Morrowind on ihan älyttömän hyvä mutta melko vaikea. Oblivion on mun mielestä paras tes peli mutta vähän liian helppo. Hauskinta niissä on se että alue on älyttömän laaja ja hauskuutta riittää kuukausiksi. 24/7 pelaajilla pariksi tai kolmeksi viikoksi... Morrowind tulee silti ihan oblivionin perässä.
Jaedon

Palaa alueelle PC-pelit