jykä95 kirjoitti:Prosessori kannattaisi myös vaihtaa 965BE:hen. Hintaeroa noin 20€ mutta kellotaajuutta suht mukavasti enemmän. Kyseinen prosessori myös kellottuu paremmin kuin 945.
20€ saattaa kuullostaa pikkurahalta, mutta tässä tilanteessa se on liikaa. Mitä itse olen ymmärtänyt, niin tuo prossu on ihan tarpeeksi hyvä ja varmaan kestää seuraavat 5 vuotta
jykä95 kirjoitti:No tuo 965BE tukee DDR2 muisteja ihan samalla tavalla kuin 945.
Tarkoitin kyllä emolevyä
Peto kirjoitti:Ihan hyvä setti tuokin näyttäisi olevan. Toi näyttö on toisaalta halpa mutten tiedä tuosta Hyundai laadusta, suosittelisin ennemmin esim. BenQ näyttöjä jotka maksavat hiukan enemmän mutta ovat laadukkaita.
Toisaalta nuo 4GB DDR2 800Mhz riittää käyttöön kuin käyttöön, varsinkin peruskäyttäjällä ja jos pelailee. Myös töitäkin tuolla muistimäärällä tekee. Eipä ne ohjelmat ja pelit haukkaa vielä nykyään niin paljoa muistia mutta käyttis ottaa aina osansa. 4GB on kyllä järkevä määrä muisti nykyään. Vistalla pitää sitten olla 4-8GB riippuu käyttäjästä. Enkä usko että tuosta koneesta loppuu keskusmuisti, ennemmin tehot minun mielestä. Tuollahan pärjää monta vuotta.
No koneessa on loikattu pudjetin yli niinpaljon, että taidan kokeilla tuota (tilasin anttilasta tänään...), jos hajoaa heti, niin en voi syyttää ketään muuta kun itseäni ja virheistään oppii... Minun mielestä 4 gigaa on ihan tarpeeksi, ja jos loppuu ram, niin voinhan vain tilata jimmsistä lisää

Tänään suunnittelin tilata, mutta kysyn vielä, nytk kaikki kunnossa ?
kannattaako emo vaihtaa, kun siinä on integroitu näyttis, että tuoko turhaan lisähintaa?
*emo*Emon ominaisuuksissa lukee näin "Overclocking Protection (Asus C.P.R.)" ja "Intelligent Overclocking Tools".
Eiks noi oo vähän ristiriidassa?
Edit: Tarviiko tilata koneen yhteydessä muuta kun nuo osat (tuulettimia, johtoja, kiinnitysmekanismejä jne...)?