PESJesse kirjoitti:Hahaha... älä siinä selitä. Vittu, että repeän tollaselle pätemiselle.
Se onkin varmasti helppoa kun et itse osaa.
PESJesse kirjoitti:Hahaha... älä siinä selitä. Vittu, että repeän tollaselle pätemiselle.
Dark Assassin kirjoitti:Se onkin varmasti helppoa kun et itse osaa.
PESJesse kirjoitti:Dark Assassin kirjoitti:Se onkin varmasti helppoa kun et itse osaa.
Osaa sinä pitää turpasi kiinni. Hölmöllä pätemisellä te New age-Jonnewebin moderaattorit olette tehneet itsestänne pellejä. Huomaa mitä käy kun tseitsei ei enää käy täällä niin aktiivisesti.
PESJesse kirjoitti:En jaksa. Opetelkaa käyttämään Googlea. Ja opettele sinä numerot ykkösestä viiteen.
Hippuli nyt on vuosi 2008 miksi pitäs miettii jotain kasariluvun köyhää räppiiPESJesse kirjoitti:Koko topic ei ole muuta kuin biiffiä, jos teistä New Age -Jonnewebin moderaattoreista on mihinkään, lukotatte tämän heti, koska tämä topic ei kunnioita Tupac Shakurin muistoa sitten ollenkaan.
Madlax kirjoitti:Hippuli nyt on vuosi 2008 miksi pitäs miettii jotain kasariluvun köyhää räppiiPESJesse kirjoitti:Koko topic ei ole muuta kuin biiffiä, jos teistä New Age -Jonnewebin moderaattoreista on mihinkään, lukotatte tämän heti, koska tämä topic ei kunnioita Tupac Shakurin muistoa sitten ollenkaan.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu