EveningStar kirjoitti:Nyt menee kuule aika henkilökohtaiselle tasolle..
Ei minulla sinua vastaan mitään henkilökohtaista ole, pelkistä foorumikirjoituksista suuttuessaan ja mennessään henkilökohtaisuuksiin, osoittaa olevansa heikko. Taas mikä tulee erona esimerkistäsi Handeliin on se, etten ole koskaan dissanut kyseistä henkilöä, miksi dissaisin, koska olen asunut tynnyrissä ja olen vain kuullut hänestä, en tosin tiedä mitään. Toisekseen, kuuleminen ja tietäminen ovat kaksi eri asiaa, meidän Musiikin tunneilla 7. luokalla teoriassa kuulin kyseisen nimen, olenkohan sittenkään tynnyrissä asuja? Myöskin viimeistään signaturesi kertoo sen, ettet pidä rapista, tai et ainakaan pidä sitä musiikkina. Olettaen tietysti, ettei se ole vain mielestäsi hauska läppä. Oletin sinun, noinkin viisaan käyttäjän olevan hiljaa keskusteltaessa rapista, koska olisin luullut sinun tajuavan sen, että kaikki eivät pidä samasta musiikista.
EveningStar kirjoitti:Missähän olen väittänyt näin?
"Pistä linkkii missä sanoin noin, en mä kirjottanu noin!!"
Mikäli valitat tämän topicin olemassaolosta, muttet "Minkälainen äitisi on", eiköhän se silloin ole selvää, että kyseinen topic on ns. parempi, vai minkä takia nimenomaan tästä topicista valitit? Asenteesi vaikuttaa tällä hetkellä siltä, että "päätän mistä täällä keskustellaan" jolloin et valita kyseisen (Minkälainen äitisi on) topicin olemassaolosta. Tai voithan ihmeessä sitten kertoa, mikset ole kyseiseen aiheeseen menny avautumaan minkä takia kyseistä aihetta ei ole poistettu, vai onko se niin hyödyllinen?
EveningStar kirjoitti:Paraskin puhuja. Minun juttimaisuuteni (eli sinun henkilökohtaiset provosi, joihin nyt vastaan) ja ylipäätään tämä mieletön kiista sitten kuuluvat tähän topicciin?
Mikäli näet hyödyllisenä tässä topicissa viestin "Miksi ihmeessä tästä on aihe, koska kyseinen henkilö ei ole kuollut 10 vuotta sitten, vaan 11 vuotta sitten. Toisaalta, ei minua edes kiinnosta koko henkilö koska en ole kuullut koko henkilöstä". Ihmettelen vain edelleen suuresti, kuinka henkilö tulee dissaamaan kuollutta rapin legendaa, ikinä kuulematta hänen nimeään/biisejään tai olematta edes kiinnostunut koko henkilöstä.
Toisaalta myönnäthän jo oman osuutesi seuraavaksi, koska myönnänhän minäkin omani, viimeistään tässä vaiheessa.
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty