Kornipipo?

Keskustelua musiikista.

Kornipipo?

Viesti DareF 12 Syys 2007 20:48

Olisi sellaista asiaa, että mistä löytyy Kornipipon musiikkia? Etsin mutta en löytänyt.

Kiitos ja kumarrus.
Auttakaa pooria pojua hommaan uuden koneen!
NeoBux, liity ja hanki silkkaa rahaa!
Bux, lue ylläoleva

DareF kiittää teitä sydämmensä kyllyydestä, please klikatkaa ja liittykää, niin vannon klikkaavani teidän refejä!
Käyttäjän avatar
DareF

Re: Kornipipo?

Viesti mu1ku1la1 12 Syys 2007 21:22

Itse käytän "My Mp3 Mp3" Ohjelmaa. Saman asian hoitaa audacityllä. Elikkäs pistän youtubeen: kornipipo ja alan nauhottaa sitä. Minulla on nauhetettuja kappaleita noin 100, kätevää ja laillista (?) (Ei ainakaa waretusta :D)
[piilotettu kuva]
SuomiGuildi
Kreikassa 22.7-04.8.08
Käyttäjän avatar
mu1ku1la1

Viesti Esal 12 Syys 2007 21:45

Itselläni ei ole koneella kaikkientunteman Simo!:n lisäksi muita Kornipipon kappaleita, jostain se vain on koneelle eksynyt..

Kaupasta varmaankin on turha etsiä Kornipipon kappaleita, varmaankin helpoiten saisi mesen kautta joltakulta, jolla niitä olisi. Etsin Last.fm:stä Kornipipon kappaleita ja ainakin tälläisiä löytyi; Simo, Kossua, Mulla on mopo, Hakija, V*ttu nä oot h*mo, Montako pulloa?, Ilikka. Googlettelua, googlettelua. :)
Heittokalastus.info - Maan paras kalastusaiheinen sivusto!
Esal

Viesti Usopp 12 Syys 2007 21:48

Itse niitä laitailin ihan jollain lataus-ohjelmalla, kuten Bearsharella ja LimeWirellä. Netistäkin niitä löytää, kun osaa vain etsiä.
kitarasankari.net
Käyttäjän avatar
Usopp

Viesti Fyyheri 15 Syys 2007 15:27

Aaah.. Tästä "yhtyeestä" tulee mieleen ku joskus pari vuotta sitten teinikännättiin autiotalossa
ja samalla soi Mulla on mopo.. <3
Code is red... Long live the code!
Käyttäjän avatar
Fyyheri

Palaa alueelle Musiikki