Latemara kirjoitti:Sotanakki kirjoitti:Latemara kirjoitti:Mitä te vingutte kummalla grafiikat on parempia? Eikö se pelattavuus ole tärkeämpää kuin grafiikka? Tai no en nyt jostakin pienistä räkänokista tiiä mutta joo-o.
Ja mitä väliä kummalla alustalla on parempi? Sama peli, tosin graffat voi olla huonommat johtuen joko pelistä tai-sitten-siitä niin tärkeästä näytöstä/TV:stä tms.
"pienistä räkänokista" Joo selvä, tokihan se pelattavuus on pääasia, mutta kun ruvetaan hiomaan sitä pelattavuutta oikeasti, niin kyseeseen tulee grafiikan näyttävyys.
Ps. en todellakaan jaksa tuommoista kielenkäyttöä "pikku räkänokat", "vitun urpo" , "No joo toi on joku 12v kakara" jne. Voitaisiin jutella ihan asiallisesti, eikä tarvitse ruveta nimittelemään, kiitos.
Just, missä vaiheessa snaoin että tarkoitin sinua? Tarkoitin lähinnä nuoremman sukupolven räkänokkia, joitain alakoulu ikäisiä. Ja minä tiedän miten he ajattelevat, ei tarvitse alkaa siitä pätemään.
No kyllä tuo aika selvästi näytti minun mielestäni tulevan minulle. Ei täällä kovin moni muu tuosta grafiikoista ole puhunut, ja omasta mielestäni se on tärkeä osa pelaamista todellakin.