gta iv TÖRKEETÄ!!!

Keskustelua Playstationeista ja PSP:stä.

Re: gta iv TÖRKEETÄ!!!

Viesti Sotanakki 16 Touko 2008 16:49

Latemara kirjoitti:
Sotanakki kirjoitti:
Latemara kirjoitti:Mitä te vingutte kummalla grafiikat on parempia? Eikö se pelattavuus ole tärkeämpää kuin grafiikka? Tai no en nyt jostakin pienistä räkänokista tiiä mutta joo-o.
Ja mitä väliä kummalla alustalla on parempi? Sama peli, tosin graffat voi olla huonommat johtuen joko pelistä tai-sitten-siitä niin tärkeästä näytöstä/TV:stä tms.

"pienistä räkänokista" Joo selvä, tokihan se pelattavuus on pääasia, mutta kun ruvetaan hiomaan sitä pelattavuutta oikeasti, niin kyseeseen tulee grafiikan näyttävyys.

Ps. en todellakaan jaksa tuommoista kielenkäyttöä "pikku räkänokat", "vitun urpo" , "No joo toi on joku 12v kakara" jne. Voitaisiin jutella ihan asiallisesti, eikä tarvitse ruveta nimittelemään, kiitos.

Just, missä vaiheessa snaoin että tarkoitin sinua? Tarkoitin lähinnä nuoremman sukupolven räkänokkia, joitain alakoulu ikäisiä. Ja minä tiedän miten he ajattelevat, ei tarvitse alkaa siitä pätemään.

No kyllä tuo aika selvästi näytti minun mielestäni tulevan minulle. Ei täällä kovin moni muu tuosta grafiikoista ole puhunut, ja omasta mielestäni se on tärkeä osa pelaamista todellakin.
Sotanakki

Viesti Crysis 23 Touko 2008 23:54

[off]Olen 11-vuotias ja näyttääkö kirjoitusasuni 11-Vuotiaan kirjoitusasulta?[/off]

Jos ja kun tulee pc:lle niin veikkan että tarvitaan aika himo kone että pystyy pelaamaan sitä pätkimättä.
Olen toiseksi paras tulokas!

[piilotettu kuva]

Diili! Jos klikkaat minun kauttani mainokset, ilmoita minulle ja anna ref-linkkisi. Sen jälkeen klikkaan sinun kautta mainokset. Joten! Emme kummatkaan häviä mitään, jäämme kummatkin tavallaan voitolle!
Käyttäjän avatar
Crysis

Viesti pietari-poika 25 Touko 2008 18:06

Ei se GTA IV:n grafiikka nyt niin hienoa ole.
[Artikkeli] Windows Vista - Virallisesti valmis!
Kaikki mitä olet ikinä halunnut tietää Vistasta; asennus, versiot, sivupalkki&aero, ohjelmatarjonta, ärsyttävyydet...
Viimeisin update 24.08.2008 klo 16:32

Core 2 Duo E8400@3,6GHz | Noctua U9B | Abit IP35P | 4GB DDR2 | Radeon HD 3850 | 500GB HDD | Sonata III
Super PI 2M: 31,180 s
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti 818 28 Touko 2008 17:24

On se nyt parempaa ku edeltäjänsä. Ja nykyää julkaistaan vain nuit "huippu" pelejä PS3 ja/tai Xbox
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
818

Viesti Josf3 31 Touko 2008 12:04

Kickapoo kirjoitti:No mahtoi olla kyllä kova isku. Eikös sen pitäisi olla sanomattakin selvää että ei normaalitalouksiin saatavat koneet pyöritä niin hyvägrafiikkaista peliä kuin Gta IV. Latauksessakin varmaan menisi tajuttoman kauan.

+.. [-_-] ..+

Kyllähän ne kohta pyörittävät, mut toi ps2-juttu....
Pitää olla munaa.
Käyttäjän avatar
Josf3

Viesti Agapio 31 Touko 2008 12:08

Sega Dreamcast luultavasti pyörittäisi vaikka Gta nelosta.
On se sen verran tehokas...
Täällä Agapion isoveli.[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
PS. Kiitos RodeoEnergylle singaturesta.
Käyttäjän avatar
Agapio

Viesti hackneo4 02 Kesä 2008 17:07

Nonii, laittakaa lukkoo ostin jo ps3 konsolin.
tartten aina apua peleihin.
hackneo4

Viesti Latemara 02 Kesä 2008 17:09

hackneo4 kirjoitti:Nonii, laittakaa lukkoo ostin jo ps3 konsolin.

No hyvä, poistetaan koko foorumi kun joku pl0 sai Pleikkarin -.-'
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti NekBone 03 Kesä 2008 15:57

Agapio kirjoitti:Sega Dreamcast luultavasti pyörittäisi vaikka Gta nelosta.
On se sen verran tehokas...

Oliko tuo jotain outoa, surkeaa sarkasmia?
Käyttäjän avatar
NekBone

Viesti straka 03 Heinä 2008 10:08

SE TULEE PC MUTTA MITÄ TÖRKEETÄ SIINÄ ON MULLAKIN ON PS2 JA XBOX 360 OSTAN SIIHEN IHAN PIAN GTA IV LAITAN PS2 MODPIIRIN SITTE LATAILEMAAN ILMATTEEKS PELEI
straka

Viesti JonuZi 03 Heinä 2008 20:18

straka kirjoitti:SE TULEE PC MUTTA MITÄ TÖRKEETÄ SIINÄ ON MULLAKIN ON PS2 JA XBOX 360 OSTAN SIIHEN IHAN PIAN GTA IV LAITAN PS2 MODPIIRIN SITTE LATAILEMAAN ILMATTEEKS PELEI

Xboxii laitat PS2 modpiirin? K.
Eikä toi PC:lle tulo ole varmaa.
JonuZi

Palaa alueelle Playstation