Onko grafiikka tärkeää peleissä?

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

Re: Onko grafiikka tärkeää peleissä?

Viesti KirmiZ 24 Tammi 2008 15:28

grafiikka on tärkeää pelihän ois nyt ihan tyhmä jos ne on jotain pisteitä mitkä vaan heiluu siinä ruudulla
Käyttäjän avatar
KirmiZ

Viesti |NorthStar| 26 Tammi 2008 13:49

Kyllähän se niin on että grafiikka tuo tunnelmaa peliin mutta ei grafiikalla ole mitään merkitystä jos ei ole hyvää juonta. Minun mielestä grafiikka vetää puoleensa sillälailla että, pitää ostaa joku peli ja se on hyvä noin 1tunnin grafiikan takia vaikka juoni olisi perseestä sitten se rupeaa tympäseen. Joku mario on minun mielestä hyvä peli koska siinä on hyvä juoni ja se ei käy pitkä veteiseksi. :)
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha omenaa ->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti pietari-poika 26 Tammi 2008 15:54

Korjaanpa vastaustani (Jos olen tähän jo vastannut) että Grafiikoilla ei ole niin paljoaa väliä, mutta fysiikoilla saattaa olla. Uskon että on hauskaa pelata Crysistä kun hökkelit ja puut kaatuu räiskinnän tuokseessa.
Rekisteröidy Neobuxiin ja aloita tienaaminen katselemalla mainoksia. Kun katsot yhden mainoksen, sinulle maksetaan $0,01. Voit tienata lisää hankkimalla referraaleja. Rekisteröitymällä tästä linkistä autat minua hieman, mutta siitä ei ole sinulle haittaa.

Ilmainen Wii-pelikonsoli! -> http://freewiis.net - Kerää 20 referiä niin saat ilmaisen Wii-pelikonsolin!
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti Sacred 26 Tammi 2008 18:23

Kyllä se tunnelman luominen onnistuu myös ilman kummoisempia grafiikoita, esmes ToME ( http://t-o-m-e.net/screen.php?tome_current=0 ), joka on mielestäni tunnelmallisin LotR-peli ikinä. Oblivionissahan on hyvät grafiikat, mutta se ei onnistu mitenkään luomaan uniikkimaista ja mahtavaa tunnelmaa kuin mitä olen ToMEssa kokenut.
Käyttäjän avatar
Sacred

Viesti 818 27 Tammi 2008 03:13

Mielestäni tärkeintä! Ihan tyhmää jos olis jotai paint pixeleit 2D:nä
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
818

Viesti Jor 28 Tammi 2008 14:07

818 kirjoitti:Mielestäni tärkeintä!

Tarkoittaako tämä myös sitä, että nautit pelistä jonka voi vetää tunnissa läpi ja jossa mikään ei koskaan toimi pelattavuutta ajatellen?

NorthStar kirjoitti:Joku mario on minun mielestä hyvä peli koska siinä on hyvä juoni

"hyvä juoni" ja "Mario" ei sovi samaan lauseeseen. Ainoa Mario peli, jossa on oikeasti hyvä juoni on SuperStar Saga. Siinä tapahtuu sentään paljon muutakin, kun että prinsessa kidnapataan ja Mario lähtee pelastamaan ja siinä sivussa kerätään jotain roskaa.
Mutta älä käsitä minua väärin. Minulle juoni merkitsee yhtä paljon, kun melu kuurolle.
Käyttäjän avatar
Jor

Viesti Freelanceri 28 Tammi 2008 14:12

Grafiikka riittää, kun saa jotain selvää... Ei sen tarvitse oikeasti näyttää yhtä aidolta, kuin oikeassa elämässä. Tekisivätpä pelitalotkin näitä pelejä, joihin ei tarvitse ostaa aina uusinta näytönohjainta ja päivittää tietokonetta huipulle.

Itseäni kiinnostaa ennemminkin pelin toimivuus/juoni kuin jokin turhanpäiväinen grafiikka.
[piilotettu kuva]
- Autopelien ystäville

rFactor Legends Cars -modi

Parhaat Webhotellipalvelut: Edullinenwebhotelli.com
Käyttäjän avatar
Freelanceri

Viesti nge 29 Tammi 2008 15:41

Grafiikka on tärkeä, jos on hyvät graffat niin peliä on hyvä katsoa :P
[piilotettu kuva]
Shittiä
nge

Viesti tuomas11 02 Helmi 2008 22:44

grafiikka on erittäin tärkee että grafiikan pitää olla niinkuin: doom 3, half life 2. ni
tuomas11

Viesti Sacred 03 Helmi 2008 08:55

Tehoja riittäisi vaikka pyörittämään oblivionia melkein täysillä. Miksi sitten pelaan tällaista peliä?

Kokeilkaahan myös niitä rumempia (ja sisällökkäämpiä) pelejä, saattaa joku niistäkin iskeä paremmin kuin joku grafiikkademo Crysis.
Käyttäjän avatar
Sacred

Viesti Villex 24 Maalis 2008 22:11

Minusta on mutta se ei ratkaise ostanko pelin vai ei.
[piilotettu kuva] Nopea netti..
Käyttäjän avatar
Villex

Viesti YнCКИЛА 31 Maalis 2008 17:10

Omasta mielestäni ihan helvetin tärkeää. Heti tärkein pelattavuuden jälkeen. Peli-intohan siinä menee jos se on jotain ihme mössöä vaan.
PAINA
おかび kirjoitti:
PerfectInsanity kirjoitti:Haha! 40 ihmistä 4 metrin korkeuteen D: Parempi olisi 4 ihmistä 40 metrin korkeuteen. Epic fail. =D Mutta joo bäk tuu teh topik, ei huvittaisi yhtään olla tuolla.

Hehee :D Aijjoinki testata että moniko huomaa sen.
Korjaan otsikon.
Käyttäjän avatar
YнCКИЛА

Viesti IDC 01 Huhti 2008 16:46

tottakai grafiikka on pelkkää plussaa.
Mutta juoni ja pelattavuus määräävät.
Eipä taida pojat tietää, että tietokoneet ovat paljon tehokkaampia kuin konsolit...

http://www.youtube.com/watch?v=WV8lOBYGaaE
Käyttäjän avatar
IDC

Viesti pinkkipoitsu 05 Huhti 2008 12:52

Minusta grafiikka on todella tärkeä. Kun vertaat esim. supermarion vanhan aikasta 2d peli uuteen 3d versioon.
Ehkä pikkusen eroo, mut jos vanha mario ois 3d, siitä ei sais varmaa mitään selvää.
Käyttäjän avatar
pinkkipoitsu

Viesti Agapio 08 Huhti 2008 13:41

Ei tosiaankaan.
Täällä Agapion isoveli.[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
PS. Kiitos RodeoEnergylle singaturesta.
Käyttäjän avatar
Agapio

Palaa alueelle Konsolit