Erotkaa kirkosta!!!

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Erotkaa kirkosta!!!

Viesti Suomalainen 18 Syys 2007 20:13

hyperchondriac kirjoitti:
Suomalainen kirjoitti:Entä sitten kun totuus ennen pitkää sinulle valkenee? Veikkaampa että silloin kaduttaa.
Totuus mistä? Siitä, etten satu olemaan mieleltäni häiriintynyt eli en usko että kaksi tuhatta vuotta sitten häärinyt zombi tulee ja pelastaa minut helvetiltä? Ei, ei kaduta. Mikä minua kaduttaisi kuolemani jälkeen? Tunnetusti ihmisen aivotoiminta lakkaa sellaisessa kohtuullisen tunnetussa ilmiössä kuin kuolema. Ei aivotoimintaa = ei ajatuksia = ei katumusta.

Fineday kirjoitti:En tiennytkään, että kirkosta eroaminen on uusi kuolemansynti tms. Mielenkiintoista.

Totta kai, kaikki kirkosta eroavat ihmiset pitäisi kivittää 8D

Ruumiisi kuolee mutta sielusi ei.
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!

PARAS VÄITTELIJÄ 2007!
PARAS VÄITTELIJÄ 2008!
TOISEKSI PARAS VÄITTELIJÄ 2009!

Kansallinen Korppipuolue
Käyttäjän avatar
Suomalainen

Viesti Astraalipenis 18 Syys 2007 20:35

Suomalainen kirjoitti:Ruumiisi kuolee mutta sielusi ei.

Sinun uskosi mukaan. Onneksi kaikki ei kuitenkaan tapahdu (ei ainakaan ole todistettavissa että tapahtuisi) niin kuin sinä uskot joten minun sielulleni tuskin käy mitään... Jos sitä nyt edes on olemassa.
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Futsii_ 19 Syys 2007 07:19

Uskon Jumalaan joten en eroa. Siinä yksi iso syy. Eikä se raha nyt niin paljoa haittaa... Onha mulla silloin jo hyvä työ jne.
Käyttäjän avatar
Futsii_

Viesti Anal Satan 19 Syys 2007 07:35

Futsii kirjoitti:Uskon Jumalaan joten en eroa. Siinä yksi iso syy. Eikä se raha nyt niin paljoa haittaa... Onha mulla silloin jo hyvä työ jne.
18 -vuotiaana olet vielä hyvin todennäköisesti pelkkä opiskelija.
Käyttäjän avatar
Anal Satan

Viesti StoneCarl 20 Syys 2007 16:57

Ruumiille suoritettiin saatananpalvontariittejä. En viitsi edes arvailla, mitä nämä riitit olivat, mutta eivät varmaankaan mitään kovin mukavia. Jopa Wikipedian kaltainen sivu antaa saatananpalvonnasta kohtalaisen todenperäisen kuvan, ja "muotisatanistin" muokkaus oman näkemyksensä mukaan on naurettavin tekosyy, minkä olen ikinä kuullut.

Muotisatanistin määritelmä = henkilö, jolle satanismi on pelkkä ulkokuori ja saadaan esittää niin vitun filosofistisia, kun tulee puhe että satanismi = saatananpalvonta, tämä muotipelle alkaa kaikin voimin selittää kuinka hän ei liity mitenkään saatananpalvontaan, niin kiva filosofistinen suuntaus kuin SATANismi on, eikä sillä ole mitään tekemistä saatanan kanssa, tai minkään muunkaan pahan.
StoneCarl

Viesti Annoyed 20 Syys 2007 17:43

Fineday kirjoitti:
Annoyed kirjoitti:Huoh... Ei tarvitse esitää viisasta. Vai pitäisikö sanoa tyhmää?

Heikko puolustus.

Yritin havainnollistaa oman viestisi typeryyden, siinä onnistumatta.
Eli jos eroan kirkosta, olen saatananpalvojaählämi.

Älä nyt noin pienestä suutu. Ota sipulilihapulla ja ole iloinen tai älä itke ruma lapsi, ota rusina!
En edelleenkään aio lähtä kirkosta jos siihen yrität taivuttaa. :(
I am the most Annoying thing in the world
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Annoyed

Viesti Shatraug 20 Syys 2007 17:44

Satan- kirjoitti:kun tulee puhe että satanismi = saatananpalvonta, tämä muotipelle alkaa kaikin voimin selittää kuinka hän ei liity mitenkään saatananpalvontaan...

Vai niin. Väitätkö siis, että kaikki "muotisatanistit" ja satanistit siis jollakin tavalla liittyvät saatananpalvontaan? Vaikka "aatteen" nimi olisikin johdettu saatanasta, ei se tee siitä vielä mitään helvetin satuolentojen palvomista. Ja ei tarvitse olla edes muotipellesatanisti todetakseen tämän sinun kannaltasi ikävän faktan.

...niin kiva filosofistinen suuntaus kuin SATANismi on...

Yritätkö kenties todistaa minulle jotain kirjoittamalla tuosta alusta nuo SATAN-kirjaimet isolla? Pitäisikö minunkin tästä lähtien kirjoittaa PAHAt pojat sekä PIRUnnyrkki näin?

... eikä sillä ole mitään tekemistä saatanan kanssa, tai minkään muunkaan pahan.

Aivan aiheesta tämä "muotipellesatanisti" selittääkin. Saatana koetaan pikeminkin vertauskuvana kuin jumalhahmona. Pitäisikö tämä selittää vielä kerran vaiko riittääkö kenties jo?
"Yes, in one short evening, I've become the most successful impresario since the manager of the Roman Colosseum thought of putting the Christians and the lions on the same bill."
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti leeevi 21 Syys 2007 22:49

Suomalainen kirjoitti:Ruumiisi kuolee mutta sielusi ei.

Todista, että sielu on olemassa. Itse olen eronnut kirkosta jotain puoli vuotta sitten, koska en vain yksinkertaisesti usko ko. asiaan ja eihän kristityn ole pakko kuulua kirkkoon ollakseen kristitty.
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Viesti flatguy 02 Loka 2007 18:33

Te ja teidän taivaat ja helvettinne -_-

Itse erosin kirkosta kun kuulin että sillä säästyy uskonnontunneilta lukiossa ja jonkin moisilta veroilta kun kumminkin meikäläisen tuloilla siitä lähtisi se about 1.75% menemään ja en kyllä ala mitään ylimääräisiä maksamaan.
Ja mitä näihin uskonnollisiin asioihin tulee?

Mitkä perhanan jumalat ja saatanat? Jeesus? Ja vitut. Ihminen on eläin siinä missä sikakin, nämä taivaat ja helvetit, eihän ne ole mitään muuta kuin ihmisen mielen oikkuja. Ihminen on vain ajan saatossa väännellyt ties minkälaisia kuvia kuoleman jälkeisestä elämästä kieltäen totuuden että kun kuolee niin siinä menee myös ajattelu ja mieli. Jos ihmiseltä olisi tämä päättely sekä ajattelu kyvyn kehitys jäänyt hieman vähäisemmäksi silloin vuonna kivi ja keppi ei olisi myöskään näitä nykyisiä illuusioita taivaista ja muista turhuuksista syntynytkään.
Kiitos mielen mahtavan veli veljeään että ympäristöään tappaa, olisi vain jäänyt koko evoluutio selkärangattomien tasolle niin ei moisista typeryyksistä tarvitsisi kiistellä.

Siinä oli 1/5 minun maailman että ihmisen kuvasta ja se siinä samassa myös selittää miksi en usko teidän jumaliinne tai taivaisiinne, eivät ne ole mitään muuta kuin psykologisia puolustuskeinoja. Ja jos en näihin usko enkä siiskään niitä kannata niin miksi maksaa moisesta?
Käyttäjän avatar
flatguy

Viesti Quentin 03 Loka 2007 14:54

flatguy kirjoitti:Te ja teidän taivaat ja helvettinne -_-

tekstiä

Miksi et sitten samantien paskanna postilaatikkooni kun kerta uskovaiset ja kirkkoon kuuluvat ovat niin hiton paskaa porukkaa?
[piilotettu kuva]
McDonalds, pepsi, coca cola company jne. Olkaa hyvä ja syökää paskaa.
Käyttäjän avatar
Quentin

Viesti Zelgre 04 Loka 2007 16:01

Iccolb kirjoitti:
Quentin kirjoitti:Ei ne verosummat siitä vähene vaikka eroaisittekin, joudutte te saman verran veroja maksamaan kuitenkin.

Kirkko kiskoo veroja jäseniltään.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kirkollisvero
http://www.eroakirkosta.fi/kirkollisvero

En ole koskaan kuulunut kirkkoon.
Olet sinäkin kuulunut kirkkoon, jos sinut on kastettu. :) Itse kuulun kirkkoon.
Käyttäjän avatar
Zelgre

Viesti Bio 04 Loka 2007 16:20

Miten vitussa me, hiilivety-yhdisteet voimme uskoa johonkin olemattomaan paskaan? Minäkin menen kadulle sitten huutelemaan "Uskokaa Gögölandian Jumalaan!!!!!!!!!!!!!!!1111" Jollei usko ni kuole. Joo?
Örr.
Käyttäjän avatar
Bio

Viesti Ile371 04 Loka 2007 16:23

vai on kirkkoon kuulumattomat saatananpalvojia. Kyllähän sen on näin pakko mennä. Ne jotka kuuluvat kirkkoon ovat jeesuksen puolella ja ne jotka eivät kuulu ovat saatanan puolella. Kuulostaa melko lapselliselta ja yksinkertaiselta tämä maailma.
Intel Core 2 Duo E6750 @ 3GHz | ASUS P5K | A-DATA 4X1GB 800MHz
nVidia GeForce 8800GT 512mb @ vakio
Antec NeoHE 550W | Antec P182
Ile371

Viesti flatguy 05 Loka 2007 10:39

Quentin kirjoitti:
flatguy kirjoitti:Te ja teidän taivaat ja helvettinne -_-

tekstiä

Miksi et sitten samantien paskanna postilaatikkooni kun kerta uskovaiset ja kirkkoon kuuluvat ovat niin hiton paskaa porukkaa?

Ja missä minä muka teitä paskaksi sanoin?
Täällä tuoksahtaa paisuttelu, sanoin vain asian niinkuin se minun mielestäni on ja minä en muuten välitä pätkän vertaa mitä te siitä ajattelette, jos on kommentoitavaa niin tulee niin pitäkää ihan vain niissä omissa pikku muistiverkostoissanne, sillä teidän kommenttinne ovat minulle yhtä arvokkaita kuin paskakasa koiralle.
Käyttäjän avatar
flatguy

Viesti scumbägi 05 Loka 2007 13:18

Zelgre kirjoitti:Olet sinäkin kuulunut kirkkoon, jos sinut on kastettu. :)

Ei ole kastettu. En kuulu kirkkoon, en ole kuulunut kirkkoon, enkä tule koskaan kuulumaan kirkkoon.
oot mun idoli ja mestari
scumbägi

Palaa alueelle Yleinen keskustelu