EveningStar kirjoitti:Kuitenkin Raamatun mukaan Jumala on jo kerran hukuttanut ihmispopulaation lähes kokonaan kostoksi synneistä. Hän teki sen kerran, miksei siis tekisi sitä toistamiseen?
Vastaus löytyy, yllätys yllätys, Raamatusta.
Ensimmäinen Mooseksen kirja, luku 9 kirjoitti:Jumala sanoi vielä: "Tämä on merkkinä liitosta, jonka minä teen teidän sekä kaikkien maan päällä elävien olentojen kanssa kaikkiin tuleviin sukupolviin asti: minä asetan kaareni pilviin, ja se on oleva merkkinä minun ja maan välisestä liitosta. Kun annan pilvien nousta taivaalle ja sateenkaari näkyy pilvissä, muistan liiton, jonka olen tehnyt kaikkien elävien olentojen, kaiken elollisen kanssa: vedet eivät enää koskaan paisu tuhotulvaksi hukuttamaan kaikkea elävää.
Kaikkea ei kuitenkaan kannata ottaa
K-I-R-J-A-I-M-E-L-L-I-S-E-S-T-I.
Itse vielä osaa sanoa eroanka kirkosta vai en. Suhtautumiseni mahdolliseen Jumalaan on melko neutraali. Tietysti haluaisin uskoa että emme ole yksin tässä maailmankaikkeudessa ja elämällä on tarkoitus. Järjen kanssa ajateltuna kuitenkin kristillisen kirkon luoma ajatus Jumalasta ei kuitenkaan kuulosta kovinkaan rationaaliselta. Pysyn nyt kuitenkin toistaiseksi osana kirkkoa, mieluummin autan muita kirkon kautta kuin käytän ne rahat vaikka siihen mäyräkoiraan.