NotBot kirjoitti:Jos tuplapostaus on kielletty, miten esim. praKKAn profiilissa on Djannella monta viestiä putkeen. Ei koske käyttäjäpalautetta?
No voi perkele.
Ei koske käyttäjäpalautetta, onnistuit myös doublepostingissa. :)
NotBot kirjoitti:Jos tuplapostaus on kielletty, miten esim. praKKAn profiilissa on Djannella monta viestiä putkeen. Ei koske käyttäjäpalautetta?
No voi perkele.
Jii kirjoitti:- Kaksoisnimimerkit ovat kiellettyjä Jonnewebissä ja moderaattorisedät paljastavat niitä säännöllisesti kaksoisnimimerkkiaiheessa. Porttikieltoa ei kuitenkaan jaeta pelkän kaksoisnimimerkin vuoksi - huonosti käyttäytymällä saa kuitenkin porttikiellon - oli nimimerkkejä yksi, kaksi tai kolme.
, näin kumminkin tapahtuu, olen saanut useasti porttikiellon syynä ''Kaksoisnimimerkki'', vai olenko käsittänyt asian väärin? Porttikieltoa ei jaeta pelkän kloonitunnuksen vuoksi, mutta jaetaan silti..? Siis, nyt en käsitä?Porttikieltoa ei kuitenkaan jaeta pelkän kaksoisnimimerkin vuoksi
Ardound kirjoitti:Jii kirjoitti:- Kaksoisnimimerkit ovat kiellettyjä Jonnewebissä ja moderaattorisedät paljastavat niitä säännöllisesti kaksoisnimimerkkiaiheessa. Porttikieltoa ei kuitenkaan jaeta pelkän kaksoisnimimerkin vuoksi - huonosti käyttäytymällä saa kuitenkin porttikiellon - oli nimimerkkejä yksi, kaksi tai kolme., näin kumminkin tapahtuu, olen saanut useasti porttikiellon syynä ''Kaksoisnimimerkki'', vai olenko käsittänyt asan väärin? Porttikieltoa ei jaeta pelkän kloonitunnuksen vuoksi, mutta jaetaan silti..? Siis, nyt en käsitä?Porttikieltoa ei kuitenkaan jaeta pelkän kaksoisnimimerkin vuoksi
En sitä väitä, kysyin vain, ovatko kaksoisnimimerkit kiellettyjä, koska tässä väitetään muuta, mitä muissa kuulemissani jutuissa. Voi olla, että olen käsittänyt väärin, tulin tänne vastausta hakemaan.praKKA kirjoitti:Väität että olet käyttäytynyt sääntöjen mukaan? Et minun mielestäni.
- Vältä liikaa hymiöiden käyttöä. N. 0-4 hymiötä/viesti on sopiva määrä.
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
pietari-poika kirjoitti:Foorumilla myyminenhän on kiellettyä? Siis ainakin on kiellettyä tehdä topick, jossa myy jotain tuotteita. Entäs jos mainostaa tuotetta sigissä ja muut asiat sovitaan YV:llä?
Jupi kirjoitti:On se ainakin liian iso kooltaan
ShadowEnergy kirjoitti:Jupi kirjoitti:On se ainakin liian iso kooltaan
Miten niin liian suuri?
ShadowEnergy kirjoitti:Jupi kirjoitti:On se ainakin liian iso kooltaan
Miten niin liian suuri?
Jupi kirjoitti:ShadowEnergy kirjoitti:Jupi kirjoitti:On se ainakin liian iso kooltaan
Miten niin liian suuri?
Ylittää 40 kt:n rajan :X