Nogan kirjoitti:Jopa logo on surkeaakin surkeampi! Mrrh.
Perustele tämäkin samalla.
Nogan kirjoitti:Jopa logo on surkeaakin surkeampi! Mrrh.
Fonzie kirjoitti:Runescapen haukkumisviestit jossain RS-klaani-topicissa kiellettyjä? Itseäni ainakin ärsyttää viestit tyyliin: "rune on paska"
Fonzie kirjoitti:Runescapen haukkumisviestit jossain RS-klaani-topicissa kiellettyjä? Itseäni ainakin ärsyttää viestit tyyliin: "rune on paska"

Matso kirjoitti:Mikä on userbar? Onko userbar vain 350x19 px kokoinen kuva? Pitääkö siinä esiintyä sana "user"? Eikö mahdollisesti yhtään standardikoosta poikkeava kuva kelpaa? Esimerkiksi 300x21 px? Jos, niin missä menee raja? Täytyykö kuvassa olla 1px kokoiset mustat reunukset kuten yleensä userbareissa? Entä onko kiiltoefekti pakollinen?
Kyselen sen takia, kun pelkästään userbarit saa olla animoituja. Mitenhän kummassa juuri userbarit? Olisko siks kun itse Jiillä nyt sattuu olemaan niin "hieno" animoitu userbar jota ei olisi saanut pitää ilman sääntömuutosta. Nauti nyt siitä adminoinnista kun saat tehdä foorumista juuri itselles sopivan.
Jii kirjoitti:Määrittele animoitu kuva joka ei häiritse kaistaa ja ei ole epilepsia-kohtausta aiheuttava.
Matso kirjoitti:Nauti nyt siitä adminoinnista kun saat tehdä foorumista juuri itselles sopivan.
Mahlainen jarruton kirjoitti:Säännöt perustuvat tseitsein alkuperäisversioon - säännöt olivat tuolla modepuolella vapaasti kaikkien moderaattoreiden ja ylläpitäjien muokattavana. Se siitä sitten.
MJ
Ei, mutta jokainen ymmärtäköön itse mitä tulee mahdollisesti tekemään laittamalla sellaisen kuvan.Matso kirjoitti:Eikai säännöissä määrätty ottamaan huomioon epileptikoita?
Jii kirjoitti:Anyway, sääntöjä hiukan päivitetty nyt. Pohjustetaan vielä sääntölisäyksessä sitä kohtaa että ylläpidolla on oikeus poistaa animoitu kuva.

praKKA kirjoitti:Saako muutes mainostaa omaa opastansa, esim. minun sigissä oleva opas, niin Hardware-alueen näyttiksen ajurien päivittämisen topicciin?
Eli siis saako mainostaa omaa topicia/opasta jossain thredissä?
Minulla on vähän huono kutina siitä mitä tuon yleisestä sallimisesta seuraisi. Itse linjaisin että muun keskustelun ohessa voi mainita ja linkittää oppaan muun mahdollisen materiaalin ohessa, mutta pelkästään mainostamiselle postausta ei mielellään saisi tehdä, ellei kyseessä ole tarpeeksi laadukas ja kattava topik/opas että sen voi rinnastaa varteenotettavasti muuhun internetistä löytyvään materiaaliin.praKKA kirjoitti:Saako muutes mainostaa omaa opastansa, esim. minun sigissä oleva opas, niin Hardware-alueen näyttiksen ajurien päivittämisen topicciin?
G-DoG'X kirjoitti:Gigantti ei liity tähän mitenkään poju?! kuka vitun idiootti OSTAA koneensa?
wiipe_ kirjoitti:Minulla on vähän huono kutina siitä mitä tuon yleisestä sallimisesta seuraisi. Itse linjaisin että muun keskustelun ohessa voi mainita ja linkittää oppaan muun mahdollisen materiaalin ohessa, mutta pelkästään mainostamiselle postausta ei mielellään saisi tehdä, ellei kyseessä ole tarpeeksi laadukas ja kattava topik/opas että sen voi rinnastaa varteenotettavasti muuhun internetistä löytyvään materiaaliin.praKKA kirjoitti:Saako muutes mainostaa omaa opastansa, esim. minun sigissä oleva opas, niin Hardware-alueen näyttiksen ajurien päivittämisen topicciin?
Tuosta oppaastasi, olen sen jo kauan sitten lisännyt maininnaksi kys.omaiseen topikkiinkin.