Runescape

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Runescape

Viesti Henzki 19 Elo 2007 14:14

Tartten runeen rahakoodin...Olen tosi kiitollinen jos annatte sen mulle! :roll:
Käyttäjän avatar
Henzki

Re: Runescape

Viesti Adam 19 Elo 2007 14:24

Henzki kirjoitti:Tartten runeen rahakoodin...Olen tosi kiitollinen jos annatte sen mulle! :roll:

Vittu ettekö te voi tajuta että mihinkään ns run-escape:en ei ole mitään vitun raha koodia!

MUOKKAUS: Ettekö voi ekalla selittämisellä ymmärtää VITTU!
Jotkut päivät ovat pitkiä ja jotkin lyhyitä joskus bannittaa ja joskus on hauskaa.

Pelasta paiväsi! http://www.kerrolisaa.com
Kaikkea hauskaa joka päivä!

-ªdam ╣
Käyttäjän avatar
Adam

Viesti ErakkoPapu 19 Elo 2007 14:26

Adam kirjoitti:
Henzki kirjoitti:Tartten runeen rahakoodin...Olen tosi kiitollinen jos annatte sen mulle! :roll:

Vittu ettekö te voi tajuta että mihinkään ns run-escape:en ei ole mitään vitun raha koodia!

MUOKKAUS: Ettekö voi ekalla selittämisellä ymmärtää VITTU!

Kokeile moparscapee siinä on koodeja ja se on saman lainen ku runescape
Käyttäjän avatar
ErakkoPapu

Viesti bombsly 19 Elo 2007 14:27

Jep. On vain ohjelmia jotka tosin saattavat huijata käyttäjäänsä, ja ovat kiellettyjä Runessa.
bombsly

Viesti Elvis__ 22 Loka 2007 22:36

jaa että runescapeen koodeja.no kerroppas miks vitus joku tekijä tekis jonku massikoodin ku heti tutorialin jälkee massikoodi ::moneybags (oletus) nii pari millii massii joo eiku ostaa iron fullit.parin viikon pääst voi käyttää rune fullei (kullei) jaa sitte uuvestaa ::moneybags nii saat vähä muutakii joo jos ois muitakii koodeja esim ::amazingPwndude nii leveli 126 ja levelit 99 ja sitte uuvestaa ::moneybags pari kertaa ja sitte ::item 4718 nii siin on sulle dharoks greataxe ja hanki pari dragon fullii.että on siinä peli! :twisted:
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti SonOfSatan 23 Loka 2007 21:36

Voi voi... Mihin tämä maailma on menossa kun kaikki nuoret pennut kyselevät runeen rahakoodia. Eivätkö he tajua sitä että semmoista ei ole. Onko niin että kun kerromme heille sen että runessa ei ole rahakoodia he lähettävät Jagexille uhkaavia viestejä jotta saisivat 9999 milj. gp rahaa. Ja sen jälkeen pistävät itsensä narunjatkoksi koska he eivät saakkaan rahoja. Näinkö on. Kertokaa minulle omat mielipiteenne tästä huolestuttavasta runescape ongelmasta.
Käyttäjän avatar
SonOfSatan

Viesti DEViANCE 23 Loka 2007 22:25

Kyllähän varmaan pystyy hakkeroida, ja vaihtaa valueita, mutta sehän on vaikeaa, koska pelihän on serverside ja poliisit sitten aamulla ovella.
Käyttäjän avatar
DEViANCE

Viesti str ninja66 27 Loka 2007 12:34

niin ja se on tosi tyhmää kun voi hankkii rahaa itekki :|
str ninja66

Viesti tumpulaa 27 Loka 2007 22:36

Miten sitä rahaa sit saa nopeesti??
tumpulaa

Viesti DEViANCE 28 Loka 2007 00:36

tumpulaa kirjoitti:MITEN SITÄ RAHAA SIT SAA NOPEESTI??

Noin kohteliaaseen viestiin on kiva vastata. Menet siis johonkin paikkaan, jossa on paljon porukkaa. Spämmit siellä ''hai plz every1 can sum1 plz gief sum money plzzzz''
Käyttäjän avatar
DEViANCE

Viesti ocw2e 29 Loka 2007 15:00

Helvetti usko jo Runescapee ei oo koodeja paitsi"Väri koodit" Vittu oot tyhmä EI RUNEEN OO RAHA KOODII!!
ocw2e

Viesti Noppiws96 15 Marras 2007 17:54

DEViANCE kirjoitti:
tumpulaa kirjoitti:MITEN SITÄ RAHAA SIT SAA NOPEESTI??

Noin kohteliaaseen viestiin on kiva vastata. Menet siis johonkin paikkaan, jossa on paljon porukkaa. Spämmit siellä ''hai plz every1 can sum1 plz gief sum money plzzzz''

Sitä rahaa saa sillai nopeesti että kehittää ukon. Tai sitten merchantaa. :|
Noppiws96

Viesti Elvis__ 22 Marras 2007 20:01

kyl on sillee tyhmii koodei runeen.esim mun kaveri latas cheatenginen sitte koodas sille 999millii mutta sitte sitä ei voinu muuta ku dropata.niiku se oli pelkkä kuva.ja sen päällekkii voi laittaa jonkuu staffin! :?
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti urpo|| 25 Marras 2007 19:18

Ei oo mitää koodeja taino nää tekstin muokkaus esim Shake:ja sitten tekstiä. Mutta ei oo olemassa raha sun muu koodeja
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
urpo||

Viesti sarmy 29 Marras 2007 19:31

mu´l on runeen raha koodi! se on:*sensuroitu* .kirjota toi sinne chattii ja sulle tulee 2m :D *bitefight linkki* tuolt saa semmosen koodi mist tulee 200m
http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=40766<-----------runeen 200m! sori rune on huoano peli mut tuolt saa 200m mulla on 2000m ton takii add:jackferd cb:120 tuolt sivult saa ilmasen member koodin suosittelen! ja http://www.freewebs.com/kesanekajekku tuol on mun oma sivu jossa on quest ohjeet mut siel on aluks alkuu sählinki
sarmy

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu