Mitä tapahtui?

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Mitä tapahtui?

Viesti Fineday 18 Elo 2007 00:03

Kieltämättä aivan kauhean hirveä ulkoasu.

Vanha oli yksinkertainen, toimiva ja mukava käyttää. Niinkuin keskustelufoorumissa pitäisi ollakin.

Tämä uusi on kaukana niistä kaikista.
Lässyn lässyn
Käyttäjän avatar
Fineday

Viesti tseitsei 18 Elo 2007 00:07

Ottaen huomioon phpBB3:n uudet ominaisuudet, minustä tämä progray (prosilver, mutta harmaa) on vähintään yhtä selkeä kuin subsilver.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti J0nez 18 Elo 2007 00:09

Iccolb kirjoitti:Turha itkeä, tämä on vain väliaikaisesti tälläinen sininen läjä. Kuten Jii sanoikin, hän on kehitellyt tälläisen:
http://img523.imageshack.us/img523/8745/phpbb3qv3.png
Joten kohta on se teidän iki-ihana "ex-jonnela". Softa vain vaihtui, se siitä, tämä ulkoasu on edelleenkin väliaikainen, ja lukekaa moderaattoreidenkin viestejä.

No tuohan on ihan selvä ja sievä - miksi sen toteuttaminen ei onnistuisi?

Onhan tämäkin toki selkeä, jos siihen tottuu. Kai. :F
[piilotettu kuva]
@ Jonneweb since 21.2.2005
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti tseitsei 18 Elo 2007 00:13

J0nez kirjoitti:http://img523.imageshack.us/img523/8745/phpbb3qv3.png

No tuohan on ihan selvä ja sievä - miksi sen toteuttaminen ei onnistuisi?[/quote]
Minusta progray on selkeämpi. Erilainen, mutta selkeämpi.
Käyttäjän avatar
tseitsei

Viesti Randomshit 18 Elo 2007 00:22

Ei tämä mielestäni huono ratkaisu ole, Jonnewebbiin saatiin viimeinkin jotain uutta. Foorumin teemasta sen sijaan en sanoisi pitäväni, se on mielestäni liian "epäjonnewebmäinen" ja jotenkin keskeneräinen. Muuten tämä phpBB3 on erittäin hyvä foorumisofta, ainoastaan käyttäjätietojen siirtyminen oikeaan laitaan hieman häiritsee.

Edit:
Tuo Jii:n tekemä Jonneweb-teema näytti todella hienolta, hienommalta kuin vanha. Miksei sitä voitaisi ottaa käyttöön?
...
Randomshit

Viesti wiipe_ 18 Elo 2007 00:45

Minä alan itseasiassa pitää tästä, vaikka ensin kävinkin foorumilla vain vilkaisemassa joko muita teemoja olisi käytettävissä. Kun tämä muuttui harmaaksi, silmänikin alkoivat kestää tätä ja kaikenkaikkiaan itse topikeissa keskustelun seuraaminen on siistä ja mukavaa, käyttäjätietojen siirtyminen oikealle lukeutuu minun arvostelussani keskustelun korostamisena ja erittäin mukavana vaihteluna, ei enää tarvitse tuijottaa kamalia sätkiviä avatareja.

Totuttelua tämä tulee vaatimaan, lainaukset ovat vähän 'öh'-henkisiä minun maulleni ja inhoan vihaan tuota hover-toimintoa alueiden yllä - olen kyllä perillä kursorini matkasta ilmankin moisia ällötyksiä. Mutta ei uusi foorumisofta + teema tätä touhua kaada. Antaa uutta innostusta ja toivonmukaan inspiroi entisestään olemaan mukana omilla ideoilla foorumin kehityksessä. Liquador on toki mielestäni oikeassa toteamuksessaan ettei tämä ole kovinkaan sitä Jwebbiä. Luulen kuitenkin oppivani nopeasti pitämään tästä yhtä paljon kuin pidin entisestä. Tärkeintähän nyt jokatapauksessa on se keskustelu, eivät raamit ympärillä. Tämä on luettava = kelpuutettu.
KAIKKI MODET JA ADMINIT ON IHA KUSIPÄITÄ <3

tuoma, personal // Kadonnet, hosting // Nyyttisivu, listing // Ane Kadeom, sadeam

G-DoG'X kirjoitti:Gigantti ei liity tähän mitenkään poju?! kuka vitun idiootti OSTAA koneensa?

Abit IP35 PRO | Intel E4500 | Kingston 4Gt DDR2 | Asus GeForce 9800GTX+ | 1,64 Tt HDD | HEC 420w | Nexus Clodius | BenQ E2200HD
Käyttäjän avatar
wiipe_
tuhkaperhonen

Viesti Sliph 18 Elo 2007 01:42

Nyt olen tottunut tähän, eli ok. Profiili-nappia jäämme kaipaamaan.
...
Käyttäjän avatar
Sliph

Viesti Toxic- 18 Elo 2007 03:09

En tiedä mistä asetan sigin itselleni. Paskainen juttu. Paskaisempi ulkoasu, paskaisin mielipide.
Ei tule mitään. "Tämä ulkoasu tulee näillä näkymin pysymään."

Ps. Tehkää opas J-Webin käyttöön.
[piilotettu kuva]
98% teineistä kuuntelee yhä enemmän heviä. Jos olet yksi niistä 2% jotka kuuntelevat vielä räppiä, niin vaihda heviin.
Vanha ulkoasu takaisin!
Toxic-

Viesti praKKA 18 Elo 2007 07:39

Jaahas, itse olen vain iloinen, nyt foorumi on entistäkin turvallisempi, ja käytettävämpi, ja lisäksi, minä kyllä ymmärrän miksi JJ päivitti foorumin; tässä on n. 90% parempi Admin-paneeli, ja on tämä myös imo muutenkin aivan loistava foorumisofta. Vai haluatteko jumittua vanhaan phpBB2:een kuin mummot W98:iin?
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti Khim 18 Elo 2007 08:14

Eiköhän tähänkin ajan myötä totu, ulkoasu on kuitenkin mielestäni aivan kauhea.
Perkele.
Käyttäjän avatar
Khim

Viesti Pilotti 18 Elo 2007 08:22

Tää on iha kamala, eihän täältä ees löydä profiilinäppäintä. perseestä tää uus ulkomuoto :x vaihtakaa nyt äkkiä se
avatar ja nimikin on ihan väärässäpaikassa :(
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Tämänkin lentokoneen sigiini fiksasi Nikke
Käyttäjän avatar
Pilotti

Viesti Dice 18 Elo 2007 08:28

Jii ehdotus on paaaljon paremman näköinen kun tämä vaika sekin on huonompi kuin ennen. En tykkää tästä OLLENKAAN. :evil:
Sum days left..
Dice

Viesti -Samza- 18 Elo 2007 08:46

Tämä alkaa muistuttaa niitä tusinafoorumeita esim Soneran plazan autofoorumi(tai joku sellanen) :roll:
[piilotettu kuva]
Hei olen Samza.
Käyttäjän avatar
-Samza-

Viesti Zerozer 18 Elo 2007 08:47

Heippa, kiitos ulkoasun...
Käyttäjän avatar
Zerozer

Viesti Jii 18 Elo 2007 08:56

tseitsei kirjoitti:
J0nez kirjoitti:http://img523.imageshack.us/img523/8745/phpbb3qv3.png

No tuohan on ihan selvä ja sievä - miksi sen toteuttaminen ei onnistuisi?

Minusta progray on selkeämpi. Erilainen, mutta selkeämpi.[/quote]
Mutta joidenkin silmille sekava, jotkut eivät ole tottuneet siihen että avatar sun muut ovat nyt oikealla puolella.

Tähän väliin toinen screenshot:
http://img507.imageshack.us/img507/3927/phpbb32id0.png
* is away: epäaktiivisuus ja rutiinejen siirto pois
Jii

Palaa alueelle Jonneweb.net