Itse pelaan aivan noin 5- 20€ mailoilla. Kyllä niillä nyt pelaa, vaikka paskojahan ne ovat kunnon merkkimailoihin verrattuna. Pallojen merkkejä en muista, mutta tälläiset "keskiluokan" pallot ovat kyseessä. Eli tarkoitan sitä, että pallot eivät ole aivan niitä halvimpia, eikä myöskään niitä kalliimpia vaan siltä väliltä.
Niin ja kenttä jossa pelaan on sekin tuollainen 'yksityinen', ei ollenkaan huippukunnossa, mutta kyllä sielläkin nyt pelit saa aikaan.
Yleensä jos käyn pelailemassa, niin kaverin kanssa tossa ulkokentällä. Mailan hinta n.60e ja Wilsoniin luotetaan. Parhaat pelit tulee kun ottaa panosta mukaan. Noh. Ei kuitenkaan olla harrastusta hakemassa tenniksestä.
Itselläkin tuli vielä toissakesänä pelailtua paljon enemmän. Nyt kesällä oli liikaa töitä niin en ehtunyt juurikaan pelailemaan.
Ai millainen maila? Yonex on merkki, hintaa oli kolme neljä vuotta sitten 280€ ja mallista ei mitään hajua! Palloja... Niitä on montaa eri merkkiä käytössä.
Mailalla tosin lähtee syötöt ja rystylyönnit niin prkleen kovaa ja tarkkaan.
Itse pelailen tennistä veljeni kanssa. Seuraan liittymistä olen ajatellut. Pelailen jollakin Wilsonin mailalla. Mallista ei ole tieto, mutta Wilson on paras.