Online peli ongelma

Keskustelua tietokonepeleistä.

Online peli ongelma

Viesti verenro 05 Elo 2007 13:26

Kaikissa nettipeleissä (esim cabal ja 2 moons) käy niin että ping nousee tuhansiin ja pelit heittää pihalle. missä vika?
Iccolb on jumala!"Onko tämä todellakin liiallisen naruton katsomisen lopputulos?" -Sivuväärä
Käyttäjän avatar
verenro

Viesti Jonze- 05 Elo 2007 13:34

Tietokoneesi ei pysty hallitsemaan näitä pelejä eli suoraan sanottuna koneesi on paska. Ei tarpeeksi tehoja jne.
[piilotettu kuva]
Tsekkaa mun galtsu kuvat! http://irc-galleria.net/view.php?nick=^^=Jonne=^^ Ja ii2.
Käyttäjän avatar
Jonze-

Viesti verenro 05 Elo 2007 14:17

JonTheKidd kirjoitti:Tietokoneesi ei pysty hallitsemaan näitä pelejä eli suoraan sanottuna koneesi on paska. Ei tarpeeksi tehoja jne.

Se on varma ettei se koneesta johdu.
Iccolb on jumala!"Onko tämä todellakin liiallisen naruton katsomisen lopputulos?" -Sivuväärä
Käyttäjän avatar
verenro

Viesti Ecchi 05 Elo 2007 14:43

Et mitään tietoja koneesta voi laittaa?
Entäs, oletko katsonut ettei löydy viruksia koneesta?
Onko sinulla joku raskas ohjelma vaikkapa päällä, kun yrität pelata?

:roll:
[piilotettu kuva]
98% Of teenagers surround their minds with rap music,
if you're part of the 2% that stayed with rock, put this in your signature.
Käyttäjän avatar
Ecchi

Viesti osoku 05 Elo 2007 15:11

Käytätkö f-securea? jos käytät niin se saattaa vaikuttaa asiaan.. ainakin minun kohdalla. minulla lagasi kaikki online pelit mutta vaihdoin avast! nimiseen ohjelmaan ja kaikki ongelmat hävisi.. myös tietokone nopeutoi kaikilla mahdollisilla tavoilla.
Arvatkaa kuka on palannut takaisin pelikentille...
Käyttäjän avatar
osoku

Viesti Ecchi 05 Elo 2007 15:42

osoku kirjoitti:Käytätkö f-securea? jos käytät niin se saattaa vaikuttaa asiaan.. ainakin minun kohdalla. minulla lagasi kaikki online pelit mutta vaihdoin avast! nimiseen ohjelmaan ja kaikki ongelmat hävisi.. myös tietokone nopeutoi kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Tuo on muuten totta. Mullakin on F-Secure, mutta se vanhentui, ja poistin sen. Ihmeen paljon nopeutus kone. :roll:
[piilotettu kuva]
98% Of teenagers surround their minds with rap music,
if you're part of the 2% that stayed with rock, put this in your signature.
Käyttäjän avatar
Ecchi

Viesti verenro 06 Elo 2007 00:10

2.4ghz:n arvoinen kone. Pitäisi toimia perfectisti nuo pelit, vika on netissä. Pistän kaikki ohjelmat kiinni muttei silti toimi. Käytän AVG;tä ja zonealarmia.
Käyttäjän avatar
verenro

Viesti noob proof 06 Elo 2007 00:14

Ecchi kirjoitti:
osoku kirjoitti:Käytätkö f-securea? .....

Tuo on muuten totta. Mullakin on F-Secure, mutta se vanhentui, ja poistin sen. Ihmeen paljon nopeutus kone. :roll:

f-secure vie todella paljon tehoja koneesta.(todistettu monesti) esim. Avast! vie paljon vähemmän ja on siten paljon parempi ratkuisu hitaalle koneelle.
feel the groove, get a stronger..
Käyttäjän avatar
noob proof

Palaa alueelle PC-pelit