Guild Wars keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Guild Wars keskustelu

Viesti Dice 31 Maalis 2008 18:22

NastyYaffa kirjoitti:Aloitin taas pelaamaan muutaman kuukauden tauon jälkeen ja olis kilta hakusessa. Löytyiskö täältä aktiivista ja suht isoa kiltaa ja mielellää myös saisi olla alliancessa? Eye Of The North lisäosa puuttuu, muut on. 34 kuukauttua on tullut pelattua.

Noh, meillä olisi guild.. Se on täysin suomalainen jonka takia taas melko pieni. Ja perustettiin pari päivää sitten. Ally hankitaan tuossa viikonloppuna ja lisää membereitä/officereita tulee myös ensiviikolla, koska silloin alamme invaamaan.
[piilotettu kuva]
Dice

Viesti Nazgûl 01 Huhti 2008 18:15

Kaikki 20 leveliset hahmot ovat tänään tikku-ukkoja aprillipäivän johdosta.

Kuva

Mjoo, nyt on menty factions läpi ja prophun vikassa missussa olen atm. elelläni. IGN: Tetrix Goes Mage
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti BloodSplitter 01 Huhti 2008 18:20

On kyllä vähän perseestä tuo Aprilli homma.
tumppi kirjoitti:Voisitteko kirjoittaa famasin hyvät ja huonot puolet ja kannattaako ees ostaa se.

jusbo kirjoitti:Mikä se peli on?
Käyttäjän avatar
BloodSplitter

Viesti NastyYaffa 01 Huhti 2008 20:59

Itseäni ei kauhiasti haittaa toi Tikku-ukko pila. Ja kiltakin löytyi, palasin entiseen kiltaani, tai oikeastaan sen raunioihin :lol: Olis storagessa turhia grippejä, hilttejä, upgradeja ja materiaaleja IGN: Lance Drogand vaan kuiskausta jos kiinnostaa.
NastyYaffa

Viesti LOTR 10 Huhti 2008 15:49

Hei!

Onko jollakin 10-15lvl tyyppiä? Jos on, niin voitko YV:llä pistää viestiä mulle ja kertoa siinä nickis, ja mikä sulla on. ( NightFall, Eye of the North..jne )
Käyttäjän avatar
LOTR

Viesti Dice 11 Huhti 2008 13:55

LOTR kirjoitti:Hei!

Onko jollakin 10-15lvl tyyppiä? Jos on, niin voitko YV:llä pistää viestiä mulle ja kertoa siinä nickis, ja mikä sulla on. ( NightFall, Eye of the North..jne )

Saanko kysyä minkä takia? Jos jollakin olisi Trade Contacteja niin voisin ostaa 350g kappale.
[piilotettu kuva]
Dice

Viesti Sjage 03 Touko 2008 10:17

Mulla vaa tuli täs mieleen, että onko tässä Instance raideja, kun en oo pitkää aikaan pelannu ja sillonki ku pelasin en saanu mitään aikaseksi :D
"199 viestiä 2.5.2008 klo. 16.31" "200 Viestiä 2.5.2008 klo. 16.37" "3.5 2008 klo 22.32 muutin Jweb nimeni Sjage:ksi nimestä Jaksuttaja"
Käyttäjän avatar
Sjage

Viesti Dice 03 Touko 2008 11:48

Jaksuttaja kirjoitti:Mulla vaa tuli täs mieleen, että onko tässä Instance raideja, kun en oo pitkää aikaan pelannu ja sillonki ku pelasin en saanu mitään aikaseksi :D

Siis jos tarkoitat samanlaisia kun WoW:ssa niin ei oikeastaan, mutta tietysti löytyy Dungeoneja
[piilotettu kuva]
Dice

Viesti Qwe 04 Touko 2008 10:12

Aion itse ostaa Guild Warsin varmaan :) Onks tää muuten semmonen peli et niinkun ostetaan tai saadaan vaikka kamaa ja sit sen voi pistää päälle niinku(miekka,kypärä..)(niinkun runescapessa :D ) Vai onko täs aina samat kamat :O
Qwe

Viesti Bladize 04 Touko 2008 10:30

Qwe kirjoitti:Aion itse ostaa Guild Warsin varmaan :) Onks tää muuten semmonen peli et niinkun ostetaan tai saadaan vaikka kamaa ja sit sen voi pistää päälle niinku(miekka,kypärä..)(niinkun runescapessa :D ) Vai onko täs aina samat kamat :O

http://fi.wikipedia.org/wiki/Guild_Wars

Siinä vähän tietoa millainen peli tuo on.
Käyttäjän avatar
Bladize

Viesti Shadow Master 05 Touko 2008 17:51

Tuo wikipedian artikkeli on PA, vaikka viimeisimmän editin olen minä tehnyt :p Kannattaa käyttää tätä:
http://guildwars.wikia.com/wiki/Main_Page

Tänään tuli Guardian of Elona, ja 5 titleä maxattu uudella monkilla. Tällä viikolla tulee tavoitteeksi maxata SS/LB, jonka jälkeen hankin
Protector / Guardian of Tyria. Sitten on 10 titleä maxattu :D
IGN: Make Wars Not Peace
”Olen oikeastaan ateisti itsekin. En usko muihin jumaliin.”

”Minulla on suunnitteilla Ihmiskunta 2.0. Sen pitäisi korjata pahimmat bugit.”

”Mitä osaa lauseesta ”älä tapa” ette ymmärrä?”
Käyttäjän avatar
Shadow Master

Viesti Latemara 26 Touko 2008 21:05

Tartteeko Nightfall mitään alkuperäistä osaa? Ja mistä Nightfallin voi ostaa/tilata halvimmalla? =D
//Tarkotin Nightfallia :P
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti Nazgûl 26 Touko 2008 21:18

Latemara kirjoitti:Tartteeko Nightfall mitään alkuperäistä osaa? Ja mistä Nightfallin voi ostaa/tilata halvimmalla? =D
//Tarkotin Nightfallia :P

Ei. Ainoastaan EotN tarvitsee aikaisemman osan. http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/48095
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti ☺Kime☺ 26 Touko 2008 21:23

En paljoa jakasa pelailla 5lvl ukko ja se on siinä :(
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
☺Kime☺

Viesti Devilito 30 Touko 2008 14:33

Mun kaverilla on toi ja kaikki sen lisäosat .. mut netist saa paremman saman tapasen ... Archlordin , se on kuulemma parempi ku toi .. pitääkö paikkansa?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Devilito

Palaa alueelle PC-pelit

Samankaltaisia viestiketjuja