Spiritismi

Keskustelua lautapeleistä.

Pelottava?

Ei
40
27%
Kyllä!
12
8%
En oo testannu
98
65%

Ääniä yhteensä : 150

Re: Spiritismi

Viesti Altsy 28 Maalis 2008 00:02

aikas jännittävähän tuo "peli" on kuulemma.. itellä ei oo kokemusta enkä usko että tuleekaan.
mutta mielenkiintoista on.
Altsy

Re:

Viesti BorntokillPly 07 Huhti 2008 18:40

Kovis## kirjoitti:Ei mitään tavan suolaa, vuorisuolaa sen olla pitää :wink: . Ja varmuuden vuoks vielä pyhää vettä ja suomi-latina-suomi sanakirja siihen viereen.
Toisin sanoen täyttä bull shittiä koko touhu.

Toi oli ainut järkevä viesti täs ketjus :D :wink:
[piilotettu kuva]
BorntokillPly

Viesti Lerva 07 Huhti 2008 21:30

Kokeiltiin keeran kysyin että millon kuolen ja sit lopetettiin se peli heti ku ei uskallettu enää. :oops:
Moi.
Käyttäjän avatar
Lerva

Viesti Mipe 11 Huhti 2008 18:05

Ei todellakaan pelota spiritismi, ja en usko koko juttuun.
Käyttäjän avatar
Mipe

Viesti joppeli 09 Touko 2009 19:12

mä olen itse pelannut parikertaa kaverienkanssa. ja uskomukseni on todellakin että tämä toimii. koska ei kukaan ystävistäni tiedä mitään lapsuudestani ja miksi se lasi liikkuisi suhteellisen tarkkaan siihen vastaukseen jonka tietää vain minä. sama kun isoäitini kuoli pelasin 2kk hautajaisten jälkeen ja sain yhteyden edesmenneeseen isoäitiini.
se mistä tiedän että tämäkin tapahtui niin kukaan muu ei tiennyt isoäidistäni mitään. joten kukaan ei voi tahallaan liikuttaa lasia. ja toinen pointti. lasi liikkuu vaikka sormet olisivat 3cm korkeudessa lasinpohjasta.

en suosittele kumminkaan kokeilemaan yksinään. tai porukassa jossa läppä lentää. ottakaa yhteyttä ihmisiin jotka osaavat hommansa. tai kokeilkaa yksin. keittiönpöydällä klo:00.02 3 kynttilää laudan yläpäähän. tyhjä ajatus ja varautukaa siihen että lasi liikkuu. ja jos epäilys on et alitajunta liikuttaa lasia niin nosta sormesi pikkaisen ylös lasista niin toteat itse että liikkuu se. itselläni tarkoitus ottaa tänäpän yhteyttä laudan kautta. tosin uskon että pelästyn ensin kun lasilähtee liikkeelle koska viime kerrasta on aikaa jo jonkinverran. ristit ja kaikki uskonnollinen pois lähistöltä. myöskin nurkissa ei saa olla mitään mikä muodostaa ristin.

kaikki tapaturmat mitä on tapahtunut pelin jälkeen ei todellakaan johdu pelistä. moni on kysynyt että koska kuolee ja henki on vastannut että huomenna eikä kumminkaan ole kuolleet huomatkaa että joskus lasinsisällä on kiusanhenki eli vääristelee vastauksia ja on humoristinen. tiedän tämän koska olen itse kysynyt sitä kerran.

mutta sitten itse tapahtumaan. ystävättäreni kysyi kerran pelin aikana että koska kuolee. lauta meni ensin e:n kohdalle ja sitten n:n jonka jälkeen t:n kunnes muodostui lause "en tiedä".
lopettivat pelin ihan normaalisti hymyillen ja kiittäen henkiä. tämän jälkeen he lähtivät yläkertaan hakemaan alkoholia. takaisin alastullessa ystävättäreni kompastui rappusissa ja kuoli.

tämä oli täysin tapaturmallinen kuolema. ei liity mitenkään pelin vastauksiin

jos arvelluttaa niin pelaa illalla ja videokuvaa tapahtuma. saatat yllättyä katsellessasi kuvattua materiaalia.

onhan niitä lekendoja aina ollut et pihaan on tullut vanha auto tai et telkussa punaset pisteet jotka muodostavat silmät. tai että ihminen nousee ylös ja sit se revitään kappaleiksi... usko siihen elä senkanssa ja saat vastauksia joita olet aina halunnut. älä kysy ensiviikonsäätä tai lottonumeroita tai muuta vastaavaa typeryyttä. äläkä nosta lasia kesken pelin ilman et saat lupaa....
joppeli

Viesti joninn 26 Touko 2009 16:39

edit
Viimeksi muokannut joninn päivämäärä 26 Loka 2009 21:04, muokattu yhteensä 1 kerran
joninn

Viesti ObviousTroll 26 Touko 2009 16:47

joninn kirjoitti:Spiritismissä otetaan yhteyttä Saatanaan, ainakin mummoni mukaan spiritismi on typerin asia mitä ihminen voi elämässään tehdä.

En voi estää ihmisiä sitä harjoittamasta mutta sen voin sanoa, että tunnen ihmisiä jotka harrastavat spiritismiä, eikä heillä mene hyvin. En suosittele.

Joo vedä käteen. Spiritismi ei ole mitenkään yliluonnollista eikä siinä tapahdu mitään ihmeellistä eikä ylipäätään tapahdu mitään.
Et uskalla painaa tästä tarkistamatta ensin sen osoitetta.
Käyttäjän avatar
ObviousTroll

Viesti joninn 26 Touko 2009 17:03

edit
Viimeksi muokannut joninn päivämäärä 26 Loka 2009 21:05, muokattu yhteensä 1 kerran
joninn

Viesti Ojala^ 05 Kesä 2009 09:49

erakkopapulla on vilkas mielikuvitus.. mä en usko tohon juttuun..
[piilotettu kuva][piilotettu kuva] [piilotettu kuva]
Ecolution !!
Käyttäjän avatar
Ojala^

Viesti Halpahitleri 05 Kesä 2009 23:06

Tuli tänään kokeiltua. Tein kaiken kuten ohjeissa neuvottiin. Kutsuin henkiä monta kertaa, mutta ne eivät vastanneet mitään.

Tämä on täyttä bullshittiä.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Viesti Superdiscount 23 Kesä 2009 23:51

Wikipedia antaa aika ristiriitaista tietoa spiritismistä:

Wikipediaan joku kirjoitti:Jo 1800-luvun lopussa tämän liikkeen alkulähteet paljastuivat kuitenkin huijaukseksi: Maggie Fox myönsi, että sisarukset olivat itse tuottaneet ääniä muun muassa vetämällä narun päässä olevaa omenaa portaikossa sekä naksauttelemalla jalkojaan ja käsiään.Ihmiset eivät kuitenkaan reagoineet tyttöjen toivomalla tavalla: he eivät yksinkertaisesti pitäneet mahdollisena että tytöt olivat huijanneet kymmeniä vuosia jäämättä kiinni. Monissa istunnoissa oli ollut läsnä suuri joukko tiedemiehiä, eivätkä tytöt olleet istunnoissa edes liikahtaneet. Koska tyttöjä oltiin tarkkailtu istunnossa tarkasti, olettivat jotkin huijausta todennäköisemmäksi sen, että tytöt olisivat ilmoittaneet olevansa huijareita saadessaan tarpeeksi julkisuudestaan. Myöhemmin siskokset peruivat tunnustuksensa, mutta lisäsivät, etteivät halua olla mukana enää minkäänlaisissa istunnoissa.

En itse usko että moinen on totta, muut uskokoon mitä haluavat.

Kuva
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Superdiscount

Viesti Hampoturen 05 Heinä 2009 14:29

Kuinka pilata spiritismihetket

1. Ota mukaan läppäri (salaisesti jos mahdollista)
2. Kun peli alkaa, ole olevinasi mukana tosissaan.
3. Taktisella hetkellä mene youtubeen läppärillä ja laita X-files teema soimaan.
4. Kaikki vittuuntuvat ja huutavat "häädät henget poissomg<oe!"
Testattu taktiikka ja toimii. Pidä sinäkin huoli, että ystäväpiirisi ei hurahda tähän paskaan! ;)

Spiritismihän todellakin lähti käyntiin huijauksesta ja nykyään vain typerät teinit pelaavat tätä paskaa. Monopoli ftw!
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Halpahitleri 10 Heinä 2009 11:31

Tykkään kutsua sen monopoliukkelin henkeä Monopoly -laudalla.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Viesti BlueDeath 10 Heinä 2009 17:25

Halpahitleri kirjoitti:Tykkään kutsua sen monopoliukkelin henkeä Monopoly -laudalla.

Oikeestikko?
Jiminet <----- Oppaita, grafiikkaa, ladattavaa, php-skriptejä, ja foorumi.
Käyttäjän avatar
BlueDeath

Viesti Kokiskorkki 16 Heinä 2009 18:03

Jos pääsisin yhteyteen henkien kanssa, ja kun haluaisin lopettaa niin puhaltaisin vain kynttilän pois ja sanoisin "se on moro!". Miksi siitä pitää tehdä niin hankalaa että ruveta kyselemään "saanX poistuu??+"
Miksi katselet tätä sigiä?
No, nyt kun kerran katselet, tsekkaa tämä: http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
Kokiskorkki

Palaa alueelle Lautapelit