Spiritismi

Keskustelua lautapeleistä.

Pelottava?

Ei
40
27%
Kyllä!
12
8%
En oo testannu
98
65%

Ääniä yhteensä : 150

Viesti Futsii_ 05 Elo 2007 20:57

Haha. Kokeilin ja ei käynyt mitään. Sontaa sanon minä. Nyt vaan nauran asialle. En ottanut sitä edes niin vakavasti, mutta en voi uskoa että uskoin tollaseen paskaan! :P
Käyttäjän avatar
Futsii_

Viesti Kreator 10 Elo 2007 21:17

en haluu loukata ketää tällä mut mun mielestä toi koko spiritismi homma on ihan naurettavaa! :lol:
[piilotettu kuva]
Suomipalsta - Suomalainen yleisfoorumi. Liity sinne nyt, saatana.
Liittykää sinne vitun palstalle, odotellaan siellä =)
Käyttäjän avatar
Kreator

Re: Spiritismi

Viesti boxi_90 18 Elo 2007 15:07

en usko ollenkaan tuohon hommaan
boxi_90

Viesti ErakkoPapu 18 Elo 2007 17:50

No jaah... En kyl mäkään usko kunhan vaan tein tämmösen et jokku vois KUOLLA
[piilotettu kuva]
[RebirthRO - Loki - Carronanas] Lisää jos pelaat :]
Käyttäjän avatar
ErakkoPapu

Viesti Octo-Pussy 19 Syys 2007 16:11

Jotenkin karmivaa ajatella että jonkinlainen "haamu" sitten oikeasti liikuttelisikkin lasia.
Asdasdasd!
Octo-Pussy

Viesti Zafa 24 Loka 2007 15:48

moi ;) miks meijän spiritismi pelimme ei toimi? :/ me ollaa piirretty siihe keskelle pentagrammi, (joka näyttäää ihan tähdeltä :D ) kyllä ja ei-sanat, a-z aakkosetkin ja numerot 0-9 leivinpaperille! miks tää ei toimi? me ollaa pelattu sitä päivällä vessassa pimeässä montakin kertaa mutta se ei onnistu koskaan! mikä meiltä puuttuuu tai miten me saadaan se toimimaan? :? :cry: me oikeeesti haluttais koklaaa sitä ja tietää miten se oikeesti tehdään. kertokaa :D :lol:
Zafa

Re:

Viesti Ukkometso 27 Loka 2007 19:51

j0ny kirjoitti:Ja minun mielestä tämä spiritismi on täyttä paskaa.
Anteeksi jos loukkasin mieleipiteelläni.

täysin samaa mieltä. en oikeesti ymmärrä, kuka vois tohon uskoa? tosin eipä se minua haittaa jos joku uskoiski, enkä pilkkaa niitä, jotka uskovat. en myöskään tarkoittanut viestiä loukkaukseksi kenellekkää.
Näyttis: GeForce 7300 TC - Prossu: Intel Pentium D Processor - Kone: Packard Bell 1024MB - Näyttö: BenQ FP9IG+ - Kajarit: Creative Inspire P380 - Xbox 360 ja PS2 DETROIT RED WINGS STANLEY CUP WINNER 2008
Metallikappaleen lyyrikat hukassa?
Wow: Tauren Druid @ Vashj
Käyttäjän avatar
Ukkometso

Viesti The_Presley 04 Marras 2007 20:32

Täyttä sontaa sanon minä ainahan on hauska lukea näitä juttuja, mutta koko "spiritismi" on täyttä paskaa. Usko jos uskot, mutta minä en.
KEKEK
The_Presley

Viesti FyX 04 Marras 2007 20:36

Spiritismi on täyttä hevonpaskaa sanon minä.
"IQ is the definition of your shoe size."
FyX

Viesti nenkka 15 Marras 2007 17:01

en usko itse tuohon olenkaan! :D anteeksi nyt jos loukkasin. olen kuullut paljon tarinoita tuosta. no mutta joo. en usko. :lol:
nenkka-
Käyttäjän avatar
nenkka

Viesti AgentZoukki 17 Marras 2007 18:46

En ole kokeillut, mutta kaverit, jotka on kokeilleet, sanovat että ei ole hyväksi mielenterveydelle. Riippuuhan tämäkin henkilöstä, jotkut ovat herkempiä, kuin toiset.
Käyttäjän avatar
AgentZoukki

Viesti villi_sipuli 28 Tammi 2008 18:39

Oishan tuota ihan mielenkiintoinen testata, mutta itse en kyllä usko tuohon. Olen todella herkkä uskoinen ihminen ja voin hyvin kokeilun aikana pelästyä että: No nyt se lasi liikkui (vaikka todellisuudessa, olen paniikissa unohtanut lasin tarkan paikan :D).

Uskon että tämä "peli" perustuu siihen että alunperin tämän "pelin" keksijä on vain levittänyt perättömiä huhuja ihmisten kuolleen pelatessa spiritismia, joka on saanut ihimiset vain mielenkiinnosta kokoeilemaan spiritismiä. Sitten on tullut lisää ihmisiä jotka on levitänyt huhuja mitä kummallisimmista tapahtumista liittyen spiritismiin, ja spiritismi on vain saanut maineen että se tappaa ihmisiä, ja saa heidät mielisairaala kuntoon. Kun tuollaista peliä pelaa yksin jossain pimeässä huoneessa, ja yöllä, niin kyllä siinä varmaan tulee mieleen ne kaikki huhut joita tästä "pelistä" on kerrottu, joka aihettaa pientä pelkoa minunlaisten ihimisten keskuudessa :D

Kaipa tuo perustuu vain uskoon ja sen aiheuttamiin mieliharhoihin.
villi_sipuli

Viesti Zyklon B 20 Helmi 2008 19:54

Sei teh matsik vörd, änd then kam tha seitan.
Mielenkiintoista, mutta tuskin tuota tulee testattua.
[piilotettu kuva]
Varsin metka saitti
Käyttäjän avatar
Zyklon B

Viesti niko. 21 Helmi 2008 19:03

Tässä teille tarina spritismistä:

"Kerran oli 15-vuotias tyttö nimeltä Minna. Hän pelasi kavereittensa kanssa spiritismiä. Kaikki sujui hyvin, paitsi että Minna vahingossa päästi suustaan 'Milloin minä kuolen', jolloin henki tietysti suuttui. No, puoli tuntia oli kulunut ja Minna kysyi : 'Saanko luvan poistua'. Henki kielsi sen. Nyt vartti oli kulunut, Minna kysyi taas : 'Saanko luvan poistua'. Henki päästi Minnan menemään. Huomenna Minnaa ei näkynyt missään. Hänen kaverit soittivat Minnan vanhemmille, mutta ei häntä sielläkään ole näkynyt. Huomisessa lehdessä oli kuitenkin ilmoitus :
'Teini-ikäinen tyttö on kuollut. Syytä ei vielä tiedetä'. Niin hänen kaverit epäili että oliko se Minna. Se oli. Tästä lähtien kukaan hänen kavereistaan pelannut spiritismiä."

En usko tuohon tarinaan ollenkaan, mutta mistä sitä ikinä tietää. Olen kokeillut spiritsmiä, mutta ei siinä mitenkään käynyt. Jokainen saa tietysti uskoa tuohon jos haluaa. :>
[piilotettu kuva]
Animoin userbareja! Viestiä, jos haluat!
Myös teen userbareja!
Kun käytätte kuviani, mainitkaa nimeni siinä!
niko.

Viesti DisturbedFIN 23 Helmi 2008 15:33

Nikoooo kirjoitti:Tässä teille tarina spritismistä:

"Kerran oli 15-vuotias tyttö nimeltä Minna. Hän pelasi kavereittensa kanssa spiritismiä. Kaikki sujui hyvin, paitsi että Minna vahingossa päästi suustaan 'Milloin minä kuolen', jolloin henki tietysti suuttui. No, puoli tuntia oli kulunut ja Minna kysyi : 'Saanko luvan poistua'. Henki kielsi sen. Nyt vartti oli kulunut, Minna kysyi taas : 'Saanko luvan poistua'. Henki päästi Minnan menemään. Huomenna Minnaa ei näkynyt missään. Hänen kaverit soittivat Minnan vanhemmille, mutta ei häntä sielläkään ole näkynyt. Huomisessa lehdessä oli kuitenkin ilmoitus :
'Teini-ikäinen tyttö on kuollut. Syytä ei vielä tiedetä'. Niin hänen kaverit epäili että oliko se Minna. Se oli. Tästä lähtien kukaan hänen kavereistaan pelannut spiritismiä."

En usko tuohon tarinaan ollenkaan, mutta mistä sitä ikinä tietää. Olen kokeillut spiritsmiä, mutta ei siinä mitenkään käynyt. Jokainen saa tietysti uskoa tuohon jos haluaa. :>

Erittäin epätdennäköistä mielestäni. :lol:
God is dead can't save me, taking lives with impunity.
Resurrection of a deviant Christ, feeding hate to capacity - deviance.

:: Valve fans for PS3 - Haluamme nähdä Valven tuotantoja myös PS3:lla! ::
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Palaa alueelle Lautapelit