Huonoin hevibändi

Keskustelua musiikista.

Huonoin hevibändi

Viesti StoneCarl 30 Heinä 2007 14:35

Yksinkertaisesta omasta mielestäsi huonoin hevibändi.

Vaikea sanoa yhtä, koska niitä huonoja tulee heti niin paljon mieleen, kuten Nightwish, Warmen, Sonata Arctica & Norther, toki niitä huonoja olisi vielä enemmänkin ja paljon, mutta nuo tulivat päällimmäisinä mieleen, täysin munatonta poppi heviähän noista kolme ensimmäistä bändiä, Norther taas muuten vain tylsä liian melodinen bändi.

Ari Koivunen ansaitsee oikein erityismaininnan, siitä mitä on täysin surkea hevi ja minkälaista sen ei pidä olla, mitään tunnetta ei ole ja asenne puuttuu.

Jatkakaa.
Viimeksi muokannut StoneCarl päivämäärä 30 Heinä 2007 15:02, muokattu yhteensä 1 kerran
StoneCarl

Viesti |CPPP|Juippi 30 Heinä 2007 14:55

Samalla linjalla olen kanssasi.Eli nightwishit yms. kitinähevipändit on mielstäni rasittavia.Ari Koivusesta en keksi mitään hyvää heviominaisuutta, kuin tukan pituuden.
[piilotettu kuva]
Jonnewebin muutokset ovat mielestäni muuten hyvät, paitsi henkilötiedot väärällä puolella.
Käyttäjän avatar
|CPPP|Juippi

Viesti Thunderfire 30 Heinä 2007 14:59

Minusta Ari Koivunen on huonoin, koska hän ei tee itse kappaleitaan (olen kuullut näin), hänellä ei ole 'asennetta' ja en pidä hänen äänestään.
Thunderfire

Viesti [Twiz] 30 Heinä 2007 15:02

Ari Koivunen ei ole "bändi". Hän on itsenäinen artisti, jolla on vain mukana kitaristit yms. Huonoin on kyllä Lordi. Niin surkeita sävellyksiä. Yliarvostettu, 9-vuotiaitten fanittama nousukas.
tervetuloo, uudelle aikakaudelle,
meille mainetta haluaville,
tää on omistettu, niille
jonka pää on meidän vittuilun jälkeen ollu ku hiille,
niille,
vitun tosi tietäjille,
tosi korkee liitäjille,
kuuman baarin pitäjille
Ei vittu takas '09, kaks vuotta lasis ja loppuu ei näy
Käyttäjän avatar
[Twiz]

Viesti Shelley 30 Heinä 2007 15:05

Itse en edes Arin musiikkia heviksi laske, ennemmin vaikka hard rockia. Paskoja hevibändejä on monta, mutta paskin niistä on Cannibal Corpse. Ei sitä örinää jaksa kauhean kauaa kuunnella.
"Jumala rakastaa eniten niitä, jotka kuolee nuorena"
Käyttäjän avatar
Shelley

Viesti Migo 30 Heinä 2007 15:13

Shelley kirjoitti:Itse en edes Arin musiikkia heviksi laske, ennemmin vaikka hard rockia. Paskoja hevibändejä on monta, mutta paskin niistä on Cannibal Corpse. Ei sitä örinää jaksa kauhean kauaa kuunnella.
Same here.
[piilotettu kuva]
Maiden For Life \o/
Käyttäjän avatar
Migo

Viesti Anthrax 30 Heinä 2007 15:22

Itse pidän CCstä. Mutta, en pidä Fear Factorystä.
"What's wrong?"
"I've been fucking..."
"Huh?"
"Fucking AMY!!"
;MMM;
Käyttäjän avatar
Anthrax

Viesti Veli Joosef 30 Heinä 2007 15:24

Shelley kirjoitti:Itse en edes Arin musiikkia heviksi laske, ennemmin vaikka hard rockia. Paskoja hevibändejä on monta, mutta paskin niistä on Cannibal Corpse. Ei sitä örinää jaksa kauhean kauaa kuunnella.

Ehkä Cannibal Corpse on enemmänkin death metalia. Ainakaa kikkeliheviä se ei ole.
Käyttäjän avatar
Veli Joosef

Viesti Zacha 30 Heinä 2007 15:44

Niitä löytyy monta, mutta näin äkkiseltään kaikki kristillinen metalli. Lisäksi suomen nykyiset powermetalyhtyeet ovat jotain kamalaa, eivät tosin ihan kaikki.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Lehtipuhallin 30 Heinä 2007 16:02

Jaahas. Jesus Hitler ei tiedä itsekkään mitä hevi on, koska hänen mielestään Norther on heviä. Ei todellakaan. Lordikin on Hard Rockia, ja Cannibal Corpsekaan ei ole heviä, Fear FActorysta sun muista en tiedä, mitä paskaa ovat.
Mulla ei oo naista, onneks on laajakaista.
__..__ Ystäväkirjain.
Teiniprinsessan Panopupu<3
Käyttäjän avatar
Lehtipuhallin

Viesti StoneCarl 30 Heinä 2007 16:07

Lehtipuhallin kirjoitti:Jaahas. Jesus Hitler ei tiedä itsekkään mitä hevi on, koska hänen mielestään Norther on heviä. Ei todellakaan. Lordikin on Hard Rockia, ja Cannibal Corpsekaan ei ole heviä, Fear FActorysta sun muista en tiedä, mitä paskaa ovat.

Hevi = Heavy Metal. Mitäs Norther sitten on, jos se ei ole heviä? loppujen lopuksi kaikki death metallit ja muut kuuluvat heavy metallin alalajikkeisiin.

Lordi ei ole heviä.
StoneCarl

Viesti blacksmith 30 Heinä 2007 16:12

Kaikki örinäbändit. Poikkeuksena Slipknot.
------------------------------------------------------
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
blacksmith

Viesti Zacha 30 Heinä 2007 16:20

blacksmith kirjoitti:Kaikki örinäbändit. Poikkeuksena Slipknot.

Niinpä, örinä on vanha juttu. Kirkuminen ja rääkyminen ovat tämän päivän juttu. Lisäksi Crustissa käytettävä huutotekniikka, jossa huutoa jatketaan välittämättä ulos- ja sisäänhengityksestä lämmittää sydäntäni.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Lehtipuhallin 30 Heinä 2007 16:25

Jesus Hitler kirjoitti:
Lehtipuhallin kirjoitti:Jaahas. Jesus Hitler ei tiedä itsekkään mitä hevi on, koska hänen mielestään Norther on heviä. Ei todellakaan. Lordikin on Hard Rockia, ja Cannibal Corpsekaan ei ole heviä, Fear FActorysta sun muista en tiedä, mitä paskaa ovat.

Hevi = Heavy Metal. Mitäs Norther sitten on, jos se ei ole heviä? loppujen lopuksi kaikki death metallit ja muut kuuluvat heavy metallin alalajikkeisiin.

Lordi ei ole heviä.

Ne ovat metallia. Eivät Heavy Metalia. Topicin nimi oli "Huonoin hevibändi" tjsp. Ja nuo eivät ole heviä. Lisäksi topicin aloittaja ei maininnut, että topiciin sanotaan myös muut Metalin alalajit. Eli sinun virhe, ei minun.
Mulla ei oo naista, onneks on laajakaista.
__..__ Ystäväkirjain.
Teiniprinsessan Panopupu<3
Käyttäjän avatar
Lehtipuhallin

Viesti Anal Satan 30 Heinä 2007 16:38

Elikkäs hevinä kaikki vähäänkään raskaampi, paitsi Lordi ja niistä pitäisi valita huonoimmat. Dream Theather, Sonata, Stratovarius, CoB, Northern, Splitknot, Korn, Linkin Park, Limbizkit mikälie ja Iron Maiden pääsevät tällä kertaa listalle.
Käyttäjän avatar
Anal Satan

Palaa alueelle Musiikki